ایجاد بخش جدیدی در وب سایت رسمی شرکت اپل

 

شرکت اپل یک شرکت چند ملیتی است که در دره سیلیکون کالیفرنیا واقع شده و در زمینه طراحی و تولید محصولات الکترونیکی و نرم‌افزارهای کامپیوتری فعالیت دارد. میزان درآمد اپل در سال ۲۰۱۰ با ۴۹۴۰۰ کارمند مبلغی معادل ۲۳,۶۵ میلیارد دلار آمریکا بوده است.در اول آوریل سال ۱۹۷۶ اپل توسط دو جوان خوش ذوق و بلند پرواز به نام‌های استیو جابز و استفان وزنیاک که در آرزوی ایجاد تحولاتی عظیم در دنیا بودند، متولد شد.

شرکت اپل از روز گذشته وب سایت رسمی خود را آپدیت کرده است و طی آن یک بخش جدید برای بزرگداشت روز جهانی آگاهی در مورد ابزارهای مناسب افراد با توانایی‌های خاص را باز کرده است.

روز جهانی آگاهی در مورد ابزارهای مناسب افراد با توانایی‌های خاص در حقیقت سومین سه شنبه از ماه می هر سال است که اپل در آن اقدام به اطلاع رسانی در مورد قابلیت‌های Accessibility تعبیه شده در محصولات مختلف خود می‌کند. در این میان، اپل از روز گذشته به رسم هر ساله اقدام به آپدیت صفحه Accessibility وب سایت رسمی خود کرده است و طی آن در مورد قابلیت‌هایی که در دستگاه‌های مختلف، نظیر اپل واچ و کامپیوترهای مک برای کار توسط افراد با توانایی‌های خاص تعبیه شده، صحبت کرده است.

ایجاد بخش جدیدی در وب سایت رسمی شرکت اپل

مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث می‌شود تا اقدام اپل برای به روز رسانی این صفحه توجه بیشتری را به خود جلب کند، این است که در این صفحه به طور کامل تمامی اطلاعات مورد نیاز برای استفاده از قابلیت‌های Accessibility آمده است. در این صفحه، اپل به طور کامل در مورد توانایی‌های بخش Accessibility در آیفون، آیپد، اپل واچ، کامپیوترهای مک و اپل تی وی توضیح داده است.

بر اساس ادعای اپل، ساده‌ترین و پراستفاده‌ترین قابلیت‌های ارائه شده در بخش Accessibility قابلیت زوم کردن و بزرگ‌تر کردن اندازه فونت نوشته‌ها است. اپل همچنین در این بخش، روش استفاده صحیح از ابزارهای کمکی نظیر سمعک‌های هوشمند و قابلیت استفاده از زبان اشاره در فیس تایم را توضیح داده است.

ایجاد بخش جدیدی در وب سایت رسمی شرکت اپل

محصولات شرکت اپل، همواره با تکیه بر این ایده ساخته می‌شوند که تمامی افراد باید بتوانند از دستگاه‌های هوشمند استفاده کنند. به همین دلیل اپل در تمامی دستگاه‌های خود یک بخش Accessibility قرار داده است تا بتواند به افرادی که توانایی‌هایی خاص برای استفاده از دستگاه‌های هوشمند دارند، کمک کند. شما میتوانید از طریق این لینک به بخش Accessibility وب سایت اپل دسترسی داشته باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *