بازگشت مجدد نیبیرو با نام جدید C 2010 X1-ELENIN

بازگشت مجدد نیبیرو با نام جدید C 2010 X1-ELENIN

پیش بینی زلزله و سیل و آتشفشان در ماههای آینده توسظ یک فیزیکدان و محقق استرالیایی.

Elenin-Sept-26

نیبیرو و سپس انکار آن توسط ناسا ، بار دیگر گمانه زنی ها در باره این جرم آسمانی قوت یافته و اخبار متعددی در باره این جرم آسمانی که هم اکنون سایت ناسا آن را به عنوان دنباله دار C 2010 X1 معرفی می کند و پیشتر به سیاره ایکس شناخته می شد و عده ای دیگر در سایتهای اینترنتی آن را ” ELENIN” می خوانند ، منتشر شده است . از جمله این اخبار ارتباط این دنباله دار با زلزله های سالهای اخیر است . اخیرا دانشمندان با دنبال کردن جهت حرکت این دنباله دار و هم تراز شدن آن در زمانهای مشخصی که با خورشید و زمین در زوایای مشخصی، داشته است پی برده اند که زلزله های شدید سالهای اخیر مرتبط با این هم ترازیها بوده است .

این گمانه زنی ها به دنبال پیش بینی های برخی دانشمندان در باره زلزله شدید در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۱۱ و  زلزله ۹ ریشتری سواحل شرقی ژاپن دقیقا در همین تاریخ قوت یافت و سپس یک دانشمند بوسنیایی به نام Dr Mensur Omerbashich بیش از ۲۵ زلزله سالهای اخیر را با این روش مورد بررسی و مطالعه قرار داد و به نتیجه یکسانی رسید و آن ارتباط  حرکت این دنباله دار با زلزله های اتفاق افتاده بود . بر این اساس یک فیزیکدان استرالیایی به نام  Alexander Retrov  اخیرا در باره زلزله ها و حوادثی که در ماههای آینده به وقوع خواهد پیوست گمانه زنی هایی را مطرح نموده و از جمله وقوع هم ترازی این دنباله دار در مسیر حرکت خود به دور خورشید و نزدیک شدن آن به زمین در تاریخهای ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۱ و سپس ۱۷ اکتبر ۲۰۱۱ و نیز سوم تا یازدهم نوامبر ۲۰۱۱ تاریخهایی هستند که احتمال زیاد می رود اتفاقات و تغییرات ناگهانی در زمین روی دهد از جمله زلزله و فوران آتشفشان و نیز تسونامی امواج در اقیانوس آرام و زیر آب رفتن بسیاری از مناطق ساحلی و شهرهای ساحلی که در اطراف اقیانوسها و آبهای آزاد قرار دارند از جمله این اتفاقات هستند . همچنین وی معتقد است زلزله شدید بعدی در منطقه ای بین آلاسکا و سانفرانسیسکو اتفاق خواهد افتاد و در ماه سپتامبر خواهد بود .

لازم به ذکر است منبع گمانه زنی ها در باره حوادث ماههای پیش رو که توسط این دانشمند مطرح شده ، شبیه سازی سایت ناسا از عبور این دنباله دار می باشد که در اینترنت هم قابل مشاهده است ، با این تفاوت که ناسا تاثیرات این دنباله دار را انکار کرده ولی سایر دانشمندان آن را مرتبط با شدت یافتن  حوادث طبیعی و تغییرات در سایر سیارات  منظومه شمسی می دانند. تغییراتی در مشتری و نپتون و پلوتو و تیر و و نیز حلقه های زحل و تغییر محور گردش مشتری از جمله این تغییرات است که  ناسا هم به آن اعتراف دارد  ولی تا کنون از علت همه این تغییرات در منظومه شمسی خودداری کرده است .

این فیزیکدان استرالیایی با مقایسه فاصله ۲ مایل فضایی (AU) این دنباله دار با زمین در زمان زلزله ۹ ریشتری ژاپن در ۱۱ مارس امسال و نزدیکترین فاصله آن با زمین که در تاریخ ۲۶ سپتامبر تا پایان نوامبر ۲۰۱۱ که معادل ۰٫۲۳ تا ۰٫۳۸ مایل فضایی (AU) می باشد به این نتیجه رسیده است که زلزله هایی با قدرت ۱۲ تا ۱۵ درجه در مقیاس امواج درونی زمین “ریشتر” در سرتاسر  اقیانوس آرام و سایر مناطق اتفاق خواهد افتاد و به دنبال آن برخی کشورهای ناپدید خواهند شد از جمله ژاپن ، کره، نیوزیلند، چین،اندونزی ، روسیه ، سواحل غربی آمریکا ، و نیز در سایر مناطق امواج عظیم جذر و مد موجب زیر آب رفتن بسیاری از مناطق ساحلی جهان خواهند شد از جمله کشورهای شهرهای انگلیس و هلند ، ونیز و …

از نکات جالبی که این فیزیکدان استرالیایی مطرح می کند امواج صوتی شدیدی است که در هنگام عبور این دنباله دار از بین زمین و خورشید اتفاق می افتد و از آن به شیپور یا ندای جبرئیل تعبیر می کند و معتقد است  این موضوع در کتاب مقدس هم آمده است که زمانی این شیپور دوباره به صدا در می آید . وی معتقد است در این هنگام و تا زمانی که این دنباله دار از بین زمین وخورشید عبور می کند به دلیل از بین رفتن لایه مغناطیسی زمین ، ما در معرض انواع اشعه ها و پرتوهای مهلک کیهانی از جمله اشعه گاما قرار داریم و لذا می بایست در طی این مدت که ممکن است یک تا سه هفته طول بکشد تا اینکه دوباره زمین میدان مغناطیسی خود را باز یابد ، از قرار گرفتن در هوای آزاد و نور خورشید خودداری کرد ، و باید در پناهگاهی امن برای مدتی پناه گرفت و مواد غذایی و آب برای مدت شش ماه ذخیره کرد زیرا در طی این مدت هیچ محصول و دانه ای در زمین رشد نمی کند. بارش بارانهای اسیدی بر اثر انفجارهای آتشفشانی و از بین رفتن منابع آب سالم و مواد غذایی و گیاهان از جمله تاثیرات طبیعی این پدیده است .

از دیگر تاثیرات از بین میدان مغناطیسی زمین از کار افتادن ماهواره های ارتباطی و تلویزیونی و قطع جریان برق و سقوط ماهواره های مخابراتی و بالا رفتن درجه حرارت زمین بالای ۶۰ درجه سانتیگراد می باشد .

با عبور این جرم آسمانی ، احتمال بارش شهاب سنگها با اندازه های مختلف است که ممکن است موجب حوادث دیگری شود وجود دارد . همچنین خورشید گرفتگی به مدت سه روز همراه با کند شدن حرکت زمین با نزدیک شدن این دنباله دار در فاصله تقریبی ۲۶ سپتامبر و تا ۱۷ اکتبر از تاثیرات دیگر عبور این دنباله داربیان شده .

با خروج تدریجی این دنباله دار از منظومه شمسی از پایان سال ۲۰۱۱ و ژانویه سال ۲۰۱۲ این تاثیرات کم کم کاهش می یابد و از شدت زلزله ها و آتشفشانها و سیل و توفانهای شدید کاسته می شود . وی معتقد است بر خلاف آنچه گفته می شود همه این اتفاقات در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ روی خواهد داد باید بگوییم که این اتفاقات و تغییرات تا قبل از این تاریخ به وقوع پیوسته و از ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ دوره جدیدی از حیات آغاز می شود .

وی همچنین معتقد است تا قبل از ۲۶ سپتامبر و در فاصله بین ماه اگوست تا سپتامبر شاهد بالا آمدن آب و توفانهای شدید همراه با بارندگی و سیل در بسیاری از نقاط جهان خواهیم بود که همگی تحت تاثیر نزدیک شدن این دنباله دار می باشد.

اتفاق دیگری که در این دوره می افتد جابجایی قطبهای مغناطیسی  زمین است که همراه با جابجایی شدید صفحات زمین و در نهایت تغییر فیزیکی قطبهای زمین و دگرگونی چهره زمین خواهد بود . این موضوع  بارها پیش از این به وقوع پیوسته و بطور میانگین هر ۵۰۰۰ سال یکبار قطبهای مغناطیسی زمین جابجا می شوند و این تغییرات تا کنون موجب از بین رفتن تمدنهای بسیاری شده است. بسیاری از قاره ها و مناطق به زیر آب فرو رفته اند و تغییرات آب و هوایی شدید به وجود امده است  .

افزایش فعالیتهای خورشیدی و توفانهای شدید خورشیدی از جمله اتفاقاتی است دانشمندان وقوع آن را بین سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳  پیش بینی نموده اند و سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ اوج انفجارات خورشیدی است که بر میدان مغناطیسی زمین تاثیرات شدیدی خواهد گذاشت و به گفته دانشمندان میدان مغناطیسی زمین از هم اکنون ضعیف شده و در معرض پرتوهای خورشیدی قرار گرفته است .مرگ ناگهانی هزاران پرنده و ماهی در نقاط مختلف جهان دلیل این امر است.

وی ذوب شدن یخهای قطبی را نه به دلیل افزایش دی اکسید کربن ، بلکه به دلیل تغییر قطبهای مغناطیسی و جفرافیایی حالی و جابجایی آن از نقطه کنونی به سوی شمال مغولستان می داند که همه تحت تاثیر جاذبه و مسیر عبور این دنباله دار می باشد .

بر این اساس ،  فیزیکدان استرالیایی معتقد است که سیاره ایکس ، النین ، نیبیرو و یا دنباله دار C2010 X1   تنها یک دنباله دار عادی تشکیل شده از گرد و غبار و یخ نیست بلکه یک کوتوله قهوه ای (Brown Dwarf) با جرم اتمی بالا و جاذبه شدید است که در زمان چرخش خورشید به دور خود و فشرده شدن آن از خورشید جدا شده  و منظومه دیگری را برای خود تشکیل داده و در حقیقت کوتوله قهوه ای که اسامی مختلفی به آن اطلاق می شود ، خورشید دوم منظومه شمسی است که به صورت یک ستاره دوقلوی خورشید هر ۳۶۰۰ سال یکبار به دور یکدیگر چرخش دارند و این موضوع در کتیبه های سومریان  و مایاها و تقریبا در همه ادیان و فرهنگهای پیشین شرق و غرب جهان آمده است و با نزدیک شده این ستاره به زمین و ظهور آن در آسمان که در این هنگام به خاطر پرتوهای خورشیدی به رنگ سرخ دیده می شود و از آن به عنوان خورشید دوم یاد می کنند ، موجب تغییرات ناگهانی در آب و هوای زمین و دگرگون شدن چهره زمین و از بین رفتن تعداد زیادی از مردم در اثر حوادث طبیعی خواهد شد .

وی معتقد است که برخورد یکی از سیارات و یا اقمار این منظومه به سیاره ای که بین مریخ و مشتری قرار داشته در چند هزار سال قبل موجب متلاشی شدن آن و ایجاد کمربندی از سیارکهای خرد و شهاب سنگها شده و احتمال برخورد این ستاره خاموش و یا یکی از سیاره های اطراف آن با زمین وجود دارد خصوصا اینکه این بار با فاصله نزدیکی از زمین عبور می کند .

چرا ناسا این موضوع را از ما مخفی می کند؟ دلیل آن واضح است و به خاطر اینکه با تشریح جزئیات این موضوع وحشت عمومی کل جهان را فرا خواهد گرفت  و زندگی عادی مردم فلج شده و اقتصاد جهانی سقوط خواهد کرد و در ثانی اعلام چنین واقعه ای مسئولیت ناسا و دولتها را برای حفظ جان مردم به دنبال دارد در حالیکه عملا چنین اقدامی غیر ممکن است و نجات جان همه انسانها از این حوادث طبیعی که پیش بینی می شود تا دو سوم مردم جهان را به کام مرگ فرو ببرد امری محال است. هر چند ناسا تاثیر دنباله دار C2010 X1 را بر زمین انکار می کند اما از سویی دیگر تغییر قطبهای مغناطیسی زمین را طی سال جاری و سال ۲۰۱۲ قویا تایید کرده و معتقد است چنین اتفاقی در حال روی دادن است ولی در عین حال از بیان علت تغییر قطبهای مغناطیسی زمین خودداری می کند وآن را موضوعی طبیعی که هر ۵ هزار سال یکبار اتفاق می افتد بیان می کند.

آیا کشورها مختلف برای مقابله با این حوادث کاری انجام داده اند ؟ وی معتقد است بسیاری از کشورها برای این تاریخ خود را آماده کرده اند در روسیه و چین وآمریکاو انگلیس پناهگاههایی برای اسکان افرادی خاص ساخته شده پناهگاههایی که در برابر زلزله و آتشفشان و تسونامی و سایر حوادث طبیعی مقاوم هستند و نیز نروژ بانکی از دانه های گیاهی سراسر جهان را در دل کوه ساخته است ، روسیه پناهگاهی در عمق زمین برای بیش از ۵۰۰۰ بمب اتم ساخته و چین در بخشهایی از صحراهای غیر مسکونی خود شهرهایی را ساخته که هنوز کسی در آن سکونت ندارد و گفته می شود برای حوادث سالهای منتهی به ۲۰۱۲ و پس از آن ساخته شده زیرا شهرهای بزرگ چین از جمله پکن و شانگهای نیز در زلزله های آینده تخریب و یا به زیر آب فرو خواهند رفت .و آمریکا نیز در مناطق مرتفع و در چندین نقطه مختلف پناهگاههایی برای انسانها و نیز مزارع زیر زمینی برای حیوانات و انبارهای ذخیره مواد غذایی ساخته و به اتمام رسانده است .

این فیزیکدان استرالیایی همچنین معتقد است ساخت فیلمهای هالیوودی در باره حوادث سال ۲۰۱۲ در حقیقت نوعی برنامه ریزی برای آگاه کردن تدریجی مردم در قالب نمایش فیلم های تخیلی و آماده کردن ذهن مردم برای پذیرش مرگ عده زیادی در این تاریخ است.

به هر حال باید صبر کرد و دید پیش بینی های این فیزیکدان تا چه حد صحیح است و آیا در ماههای آینده اتفاقاتی که با عبور این دنباله دار پیش بینی شده خواهد افتاد یا خیر؟

منبع: یوتیوب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *