بازی‌های رایگان مشترکین پلاس شبکه پلی‌استیشن برای ماه ژانویه اعلام شد

مشترکین پلاس شبکه پلی‌استیشن

سونی بازی‌های رایگان مشترکین پلاس شبکه پلی‌استیشن برای اولین ماه سال ۲۰۱۸ میلادی را اعلام کرد.

 

سونی امروز بازی‌های رایگان مشترکین پلاس شبکه پلی‌استیشن برای ماه ژانویه را اعلام کرد. در حالی که در ماه دسامبر تنها یک بازی با کیفیت برای مشترکین پلاس شبکه پلی‌استیشن موجود بود، در ماه ژانویه اوضاع به گونه‌ای دیگر خواهد بود. مشترکین پلاس شبکه پلی‌استیشن در این ماه به بازی‌هایی همانند Deus Ex: Mankind Devided و فصل اول بازی Batman: The Telltale Series دسترسی رایگان خواهند داشت.

اولین بازی رایگان شده بازی Deus Ex: Mankind Devided برای کنسول پلی‌استیشن ۴ است. این بازی دنباله‌ای بر بازی قبلی این سری که سال ۲۰۱۱ عرضه شد یعنی بازی Deus Ex: Human Revolution است. در این اثر بازیکنان برای بار دیگری در نقش «آدام جنسون» (Adam Jenson) حاضر می‌شوند تا با فرقه ایلومیناتی مبارزه کنند.

بازی دیگری که برای کنسول پلی‌استیشن ۴ رایگان می‌شود، فصل اول بازی Batman: The Telltale Series است. در این بازی بازیکنان علاوه‌بر اینکه در نقش «بتمن» (Batman) برای حل کردن مشکلی سخت حضور پیدا می‌کنند، بلکه نقش «بروس وین» (Bruce Wayne)، شخصیت پشت نقاب بتمن، را نیز در دست خواهند داشت که خود دید جالبی به داستان بازی اضافه می‌کند.

در نهایت به بازی‌های کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ویتا می‌رسیم. اگر کاربر پلی‌استیشن ۳ هستید، بازی‌های Sacred 3 و The Book of Unwritten Tales 2 و اگر کاربر پلی‌استیشن ویتا هستید، بازی‌های Psycho-Pass: Mandatory Happiness و Uncanny Valley برای شما رایگان خواهند شد.

در کنار همه این بازی‌های رایگان، اگر شما مشترک طلایی شبکه پلی‌استیشن و صاحب عینک مجازی پلی‌استیشن وی‌آر هستید، قادر خواهید بود بازی StarBlood Arena را به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *