بازی Enter the Gungeon بر روی نینتندو سوئیچ بیش از ۷۵ هزار نسخه فروش داشته است

بازی Enter the Gungeon

بازی Enter the Gungeon که به وسیله استودیو Dodge Roll توسعه یافته است، توانسته طی دو هفته بر روی نینتندو سوئیچ ۷۵ هزار نسخه فروش داشته باشد.

 

این خبر در توییتر رسمی بازی طی پستی اعلام شده است:

بازی Enter the Gungeon تنها طی دو هفته بر روی نینتندو سوئیچ، ۷۵ هزار نسخه فروش داشته و فراتر از انتظارات ظاهر شده است. تشکر از همه بازیکنان، نینتندو.

اینکه خبر موفقیت یک بازی مستقل دیگر را بر روی نینتندو سوئیچ می‌شنویم بسیار خوشحال کننده است و باید اعتراف کرد که Enter the Gungeon که عنوان با کیفیت نیز هست. البته جای ناامیدی دارد که این عنوان بر روی PS Vita منتشر نشده است، البته در سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شد.

Enter the Gungeon یک بازی در سبک شلیک و تیراندازی است و در طول انجام آن بایستی که با جمع‌آوری آیتم‌های مختلف راه خود را به سمت جلو هموار کنید تا در نهایت به گنج افسانه‌ای Gungeon دست یابید، سلاحی که می‌تواند منجر به نابودی گذشته گردد. در این بازی شما می‌توانید از میان چهار شخصیت یکی را انتخاب کرده و البته هر کدام از آن‌ها توانایی‌های خاص خودشان را دارند.

Enter the Gungeon در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، سیستم عامل‌های مک، ویندوز و لینوکس منتشر و با بازخوردهای مثبت منتقدان روبرو شد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *