بازی Fire Pro Wrestling World برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود

بازی Fire Pro Wrestling World

بعد از شروعی موفق در استیم، حال اعلام شد که بازی Fire Pro Wrestling World برای کنسول پلی‌استیشن ۴ نیز عرضه خواهد شد.

 

بازی Fire Pro Wrestling World به تازگی برای پی‌سی در استیم منتشر شد و شروع موفق آن، راهش را برای عرضه بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ باز کرد. این بازی تابستان سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد و کشتی‌گیرهای کمپانی New Japan Pro Wrestling را نیز به همراه خود خواهد داشت.

امروز در همایش Great Pro Wrestling Festival 2018 که در شهر توکیو کشور ژاپن برگزار شد، استودیو Spike Chunsoft، که وظیفه عرضه و ساخت این بازی را برعهده داشت، اعلام کرد که این بازی محبوب تابستان سال ۲۰۱۸ به کنسول پلی‌استیشن ۴ می‌آید.

علاوه‌بر آن، این استودیو از همکاری خود با کمپانی کشتی New Japan Pro Wrestling خبر داد و اعلام کرد که کشتی‌گیرهای این کمپانی به صورت کاملاً لایسنس شده با نام‌های واقعی و چهره‌های خود در بازی Fire Pro Wrestling World جضور پیدا خواهند کرد.

البته صبحت‌های آن‌ها در اینجا تمام نشد. برای این بازی بخشی داستانی در حال ساخت است که در آن بازیکنان با یک کشتی‌گیر جوان شروع می‌کنند و هدف آن‌ها کسب کمربند قهرمانی سنگین وزن IWGP است. این کمربند بالاترین سطح عنوان کشتی کج در ژاپن است.

بازی Fire Pro Wrestling World با عرضه Early Access خود در ماه جولای سال گذشته، تحسین بسیاری از بازیکنان را کسب کرد و این تحسین با عرضه کامل این بازی در ماه دسامبر نیز ادامه داشت. بالاخره بازیکنان کنسول پلی‌استیشن ۴ هم نیز می‌توانند از این بازی لذت ببرند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *