بازی PUG بر روی ایکس باکس وان با تنظیمات گرافیکی بسیار پایین اجرا می‌شود

بازی PUBG را می‌توان پرطرفدارترین عنوانی دانست که در سال جاری عرضه شده است و تاکنون میلیون‌ها نفر آن را تجربه کرده‌اند.

 

بعد از انتشار بازی به صورت Early access در استیم، در E3 2017 تایید شد که این عنوان به ایکس‌باکس وان نیز آورده خواهد شد. هفته گذشته PUBG برای ایکس باکس وان منتشر شده و آمار بسیار خوبی را نیز به دست آورده است. نکته مهمی که وجود دارد این است که اختلاف سطح بازی بین پی‌سی و این کنسول توسط بسیاری قابل درک بوده است.

اگر شما یک کابل کیبورد را به ایکس باکس وان وصل کنید و کلید O را فشار دهید، همانند پی‌سی، صفحه تنظیمات بازی باز می‌شود. با این کار بازیکنان متوجه شده‌اند که بازی PUBG بر روی ایکس‌باکس وان استاندار با کیفیت «بسیار پایین» (Very Low)  و بر روی ایکس‌باکس وان ایکس با کیفیت «متوسط » (Medium) اجرا می‌شود.

ایکس باکس وان معمولی:

ایکس باکس وان ایکس:

بعضی بر این باورند که این کار از جانب استودیو BlueHole و توسعه دهنده بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds به خاطر این بوده است که هیچ بازیکنی به خاطر داشتن کنسول بهتر، در رقابت رو در رو از مزایایی بهره نبرد. البته این موضوع برای پی‌سی‌بازان صدق نمی‌کند چون هر کسی با در اختیار داشتن سیستم خود، تنظیمات مورد علاقه خودش را بهینه‌سازی می‌کند؛ پس باید گفت که این ایده از پایه اشتباه است.

استودیو BlueHole  هنوز در این مورد صحبت خاصی را انجام نداده است ولی به یاد داشته باشید که بازی PUBG هنوز به صورت رسمی عرضه نشده است و با نسخه‌های آزمایشی آن کار می‌کنیم.

در مقایسه بین نسخه‌های پی‌سی، ایکس باکس وان استاندارد و ایکس، به این موضوع پی خواهید برد که نسخه پی‌سی با اختلاف بهترین است. چیزی که جای تعجب دارد این است که ایکس‌باکس وان ایکس با وجود سخت‌افزار بسیار قوی خود توان اجرا بازی بر روی تنظیمات گرافیکی بالا را دارد ولی از آن بهره برده نشده است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *