با ۱۵ ترند و گرایش رایج طراحی لوگو در سال ۲۰۱۷ آشنا شوید

حالا که چند ماهی از سال ۲۰۱۷ گذشته و معمولا روال بر این است که ترندها و یا گرایش‌های عمومی و رایج به طراحی لوگو در هر سال مانند آن چیزی که در مُد و فشن اتفاق می‌افتد اعلام شود، ما هم به تعدادی از این ترندها در اینفو می‌پردازیم. البته واضح و آشکار است که کار یک هنرمند تقلید و کپی از مُد روز نیست. اما به هر حال هر چند وقت یک بار بنا بر نیاز بازار و همچنین آنچه که بیشتر می‌تواند انعطاف و کارکرد بهتری از خود نشان دهد و همین طور تعدد استفاده از این گرایش‌ها توسط اهل فن، این ترندها جای خود را باز می‌کنند.

البته این کار بر روی لوگوهای لاتین و خارجی از سوی بیل گاردنر هر ساله انجام می‌شود و او با بررسی ۲۵۶٫۰۰۰ لوگو در ۱۵ سال گذشته این محاسبات را انجام می‌دهد. برای دیدن ترندهای سالهای گذشته می‌توانید به این بخش از سایت او مراجعه کنید.

این ترندها عبارتند از:

  • Color Split (جدایی رنگها)
  • Doubles (دوتایی‌ها)
  • Ellipses (شبه‌بیضی‌ها)
  • Fades (محو شونده‌ها)
  • Microlines (ریز خطها)
  • Multicentric (چند مرکزی‌ها)
  • Pasta Bends (پیچ پاستایی‌ها)
  • Rising Color (رنگ صعودی‌ها)
  • Shadow Breaks (تقاطع‌های سایه‌دار)
  • Simple Overlays (همپوشانی‌های ساده)
  • Simplicity (ساده‌ها)
  • Text Boxes (کادرهای متنی)
  • Wings (بالها)
  • Wrapped (پیچیده شده‌ها)
  • Yin Yang (یین‌یانگ‌ها)

و این هم زیر-ترندها:

  • Highly geometric animals (حیوانات شدیدا هندسی شده!)
  • Monoline logos (لوگوهای تک خطی)
  • Pattern lines (خطوط شبه پترن)
  • Steps (پله‌ای‌ها)
  • Fat lines (خطوط پهن)

مانند هر گزارش دیگری این نمونه‌ها فقط نگاهی به آن چیزی‌ست که در حال حاضر در طراحی لوگو جریان دارد. شما باید از این داده‌ها برای خلق و به پیش بردن دیزاین به یک مرحله بالاتر استفاده کنید. همه چیز دربارهٔ پیشروی به جلو است و نه در جا زدن. ~ بیل گاردنر

خب حالا که نصایح را شنیدیم و ترندها و زیرشاخه‌های آنها را مطالعه کردیم تک‌تک نمونه‌هایی از آنها را با هم می‌بینیم:

Color Split (جدایی رنگها)

Doubles (دوتایی‌ها)

Ellipses (شبه‌بیضی‌ها)

Fades (محو شونده‌ها)

Microlines (ریز خطها)

Multicentric (چند مرکزی‌ها)

Pasta Bends (پیچ پاستایی‌ها)

Rising Color (رنگ صعودی‌ها)

Shadow Breaks (تقاطع‌های سایه‌دار)

ادامه در صفحهٔ بعد:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *