بتسدا تاریخ انتشار بازی‌های واقعیت مجازی خود را مشخص کرد [گیمزکام ۲۰۱۷]

واقعیت مجازی

در E3 2017 مشخص شد که بتسدا سه باز بزرگ برای عینک‌های واقعیت مجازی در دست ساخت دارد که شامل Skyrim VR ،Fallout 4 VR و Doom VR می‌شود.

امروز این شرکت تاریخ انتشار این سه بازی را مشخص کرده است. اولین بازی Fallout 4 VR است که در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) برای HTC Vive عرضه می‌شود. بنابر توییتر رسمی HTC، این بازی به صورت انحصاری برای HTC Vive عرضه شده و خبری از نسخه کنسولی نخواهد بود.

در ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) بازی Skyrim VR برای پلی‌استیشن وی‌آر و HTC Vive عرضه می‌شود. بازی Skyrim VR یک تجربه کامل از بازی The Elder Scrolls V: Skyrim خواهد بود که بسته‌های الحاقی Dawnguard ،Hearthfire و Dragonborn را نیز شامل می‌شود. در نهایت بازی Doom VFR در تاریخ ا دسامبر (۱۰ آذر) برای پلی‌استیشن وی‌آر و HTC Vive عرضه می‌شود. البته باید اضافه کنیم که این سه بازی تجربه مشابهی با عناوین اصلی خود نخواهند داشت و ممکن است خیلی از عناصر گیم‌پلی و محیطی آن‌ها تغییر کرده باشد.

یکی دیگر از عینک‌های واقعیت مجازی متلعق به شرکت شرکت «اکولوس» (Oculus) هست و اکولوس ریفت نام دارد ولی به دلیل مشکلات قاونی بتسدا با این شرکت در گذشته، هیچگونه پشتیبانی از جانب بتسدا از این عینک صورت نخواهد گرفت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *