برترین خودروهای زیر ۲۰ هزار دلاری در آمریکا

 خودروهای زیر ۲۰ هزار دلاری در آمریکا

خودروهای زیر ۲۰ هزار دلاری در آمریکا

بتازگی موسسه «کی بی‌بی» در ایالات متحده ۱۰ خودرو برتر زیر ۲۰ هزار دلار در بازار آمریکا را معرفی کرده است.

در این ارزیابی مزدا سه به عنوان بهترین خودرو انتخاب شده است. ارزان‌ترین مدل مزدا سه در آمریکا حدود ۱۸ هزار دلار قیمت دارد. این خودرو با یک موتور دو هزار سی سی می تواند ۱۵۵ اسب بخار قدرت تولید کند.

مزدا ۳ با این موتور می تواند تنها طی مدت ۷.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد . نهایت سرعت این خودرو هم ۲۱۵ کیلومتر در ساعت است. قیمت مناسب در کنار موتور قوی و کم مصرف و دوام بالا از علت‌های اصلی انتخاب این خودرو برای جایگاه اول است . مزدا سه در کنار هیجان انگیز و جوان پسند بودن یک خودرو اقتصادی هم هست و در کنار فرمان پذیری عالی دارای امنیت بالایی است.

زیبایی یکی دیگر از پارامتر‌های انتخاب این اتومبیل بوده است. مزدا سه در بخش خودروهای خانوادگی کلاس متوسط قرار می گیرد.

دومین انتخاب در این بررسی هوندا سیویک است. هوندا یکی از اولین خودروسازان ژاپنی بود که پایش به بازار آمریکا باز شد و هم اکنون یکی از محبوب‌ترین برند‌های خارجی در بازار آمریکا محسوب می شود.

هوندا سیویک یکی از مهره‌های اصلی بازی هوندا در بازار آمریکاست.

این خودرو بیش از سی سال است که در ورژن‌ها ی مختلف در بین پرفروش‌ترین خودروهای جهان قرار داشته است. مدل ۲۰۱۷ این خودرو با طراحی جدید جذاب تر هم شده است.

هوندا سیویک همیشه جزو مدل‌های بوده که در کنار اقتصادی بودن اسپرت بودن و لذت رانندگی هم در آن وجود داشته است.

هوندا سیویک هم اکنون در بازار آمریکا حدود ۱۹ هزار دلار قیمت دارد و با موتور ۱۵۰۰ سی سی به همراه توربو شارژ قدرت تولید ۱۷۵ اسب بخار را دارد. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو ۶.۹ ثانیه است و میانگین مصرف سوخت این خودرو حدود ۶.۵ لیتر گزارش شده است. بیشترین سرعت این اتومبیل هم ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است.

سومین انتخاب در میان بررسی انجام شده به یک خودرو آمریکایی با صاحبی ایتالیایی تعلق دارد. جیپ رنگید (Renegade) هم اکنون بهترین انتخاب برای یک خودرو شاسی بلند دو دیفرانسیل کوچک در جهان است . این خودرو را میتوان یک شاسی بلند کوچک دانست که هم می تواند با توجه به ابعاد کوچکش راحت در شهرهای بزرگ از آن استفاده کرد و هم براحتی می توان با آن جاده‌های کوهستانی را تجربه کرد و لذت برد.

این محصول هم اکنون در بازار آمریکا دارای قیمت پایه ۱۹ هزار دلاری است و با یک موتور ۱۴۰۰ سی سی با توربوشارژ توان تولید ۱۶۰ اسب بخار را دارد. میانگین مصرف سوخت این خودرو ۸.۵ لیتردر ۱۰۰ کیلومتر است.

شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو هم ۱۰ ثانیه گزارش شده است که برای یک خودرو شاسی بلند کوچک مناسب است . مدل دو دیفرانسیل رنگید دارای جعبه دنده اتوماتیک و موتوری با قدرت ۱۸۰ اسب بخار است و حدود ۲۱ هزار دلار قیمت دارد.

هم اکنون شرکت جیپ زیر مجموعه شرکت فیات ایتالیا محسوب می شود.

انتخاب چهارم این لیست خودرو کره ای کیا سول است .کارشناسان معتقدند طراحی این خودرو بیشتر زنان را هدف قرار داده است . قیمت این خودرو حدود ۱۷ هزار دلار است و با یک موتور ۱۶۰۰ سی سی توان تولید ۱۳۰ اسب بخار را دارد.

انتخاب پنجم خودرو کره‌ای هیوندایی ولوستر است . بازار هدف این خودرو جوانان است و سعی شده، خودروی عضلانی هاچ بک دو در، برای این بخش از بازار عرضه شود.

ارزان‌ترین مدل ولوستر ۱۹ هزار دلار قیمت دارد . این خودرو مجهز به موتور ۱۶۰۰ سی سی توربوشارژ دار است که شتاب صفر تا صد کیلومتر ۶.۷ ثانیه را برای این محصول رقم می زند . این خودرو پرشتاب ،دارای حداکثر سرعت ۲۲۵ کیلومتر در ساعت است.

فولکس واگن جتا انتخاب ششم لیست است. یک خودرو آلمانی ارزان قیمت که با اینکه جذاب نیست اما بسیار اقتصادی است.

این خودرو ۱۸ هزار دلار قیمت دارد و برای قشر متوسط در ایالات متحده و یک خانواده ۵ نفره، خودرو مناسبی محسوب می شود.

این خودرو در ارزان‌ترین مدل به موتور ۱۴۰۰ سی سی با قدرت ۱۵۰ اسب بخار مجهز شده است .مصرف سوخت این موتور ۶.۸ لیتر است که برای استفاده شهری بسیار اقتصادی است.

تویوتا کرولا انتخاب هفتم لیست است خودرو اقتصادی و با دوام که هزینه تعمیراتی بسیار پایینی دارد و در پنج سال اول بندرت محتاج رفتن به تعمیرگاه می شود. ارزان‌ترین مدل این خودرو سدان خانوادگی سایز متوسط ۱۹ هزار دلار قیمت دارد و از موتور ۱۸۰۰ سی سی با قدرت ۱۳۷ اسب بخار بهره می برد.

انتخاب هشتم لیست سوبارو ایمپرزا است. اگر مشتریان در بازر آمریکا به دنبال یک خودرو ارزان اما پر هیجان و وحشی هستند این مدل بهترین گزینه است.

این خودررو با موتور خوابیده و سیستم انقال قدرت هوشمند به هر چهار چرخ دل عاشقان هیجان را ربوده است.

خودرویی که در پیچ‌های تند باسرعت بالا به جاده می چسبد . فرمان پذیری این خودرو مثال زدنی است و می تواند مسیر‌های لغزنده را با بیشترین سرعت طی کند . مدل پایه ایمپرزا در بازار آمریکا ۱۹ هزار دلار قیمت دارد. موتور دو لیتری خوابیده سوبارو توان تولید ۱۵۲ اسب بخار را دارد. به دلیل استفاده نشدن از توربو شارژ ، عمر موتور این خودرو بالاست.

هوندا فیت انتخاب نهم لیست است. این مدل هوندا از نظر سایز کوچک است اما فضای داخلی جا داری دارد و یک گزینه مناسب برای استفاده شهری محسوب می شود . قیمت پایه خودرو ۱۷ هزار دلار است و از یک موتور ۱۵۰۰ سی سی با قدرت ۱۳۰ اسب بخار استفاده می کند.

شورولت سونیک گزینه دهم این لیست است. این خودرو ارزان‌ترین خودرو لیست بشمار می رود و کمتر از ۱۶ هزار دلار قیمت دارد . این خودر گزینه مناسبی برای دانشجویان و کسانی است که می خواهند برای اولین بار خودرو بخرند. در اصل می توان این خودرو را پراید بازار آمریکا محسوب کرد .سونیک با موتور ۱۸۰۰ سی سی توان تولید ۱۳۸ اسب بخار را دارد و میانگین مصرف سوخت آن هم هفت لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *