بررسی خودرو های نمایشگاه دیترویت

 

نمایشگاه خودروی دیترویت که یکی از بزرگترین نمایشگه هها در زمینه معرفی خودرو ها و برند های معروف است طی روز های آینده کار خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد که در ادامه برخی از خودروهای قابل نمایش در این نمایشگاه را برای شما معرفی میکنیم. با اینفو همراه باشید .

۲۰۱۹ Chevrolet Silverado

شرکت جنرال موتورز باز هم در تولیدات خود منتقدان را شگفت زده کرده است .استفاده از فلز جدید در بدنه خودرو و ظاهر silverado یک خودرو زیبا را به معرض نمایش خواهد گذاشت . این خودرو که برای جاده های سخت بکار گرفته میشود دارای توان بالایی است که در آینده بیشتر در مورد مشخصات این خودرو صحبت میکنیم .

2019-chevrolet-silverado-003 (1)

۲۰۱۹ Ford F-150 Power Stroke

فورد مثل همیشه خودروهایی با ظاهری زیبا و در عین حال هم با ابهت را به معرض نمایش میگذارد .موترو دیزلی ۳٫۰ لیتری با قدرت موتور ۲۵۰ اسب بخار از گزینه های جدید این خودرو است همچنین مهندسین این شرکت اعلام کرده اند که این خودرو از سیستم ۱۰ سرعته اتوماتیک با سرعت ۳۰ مایل در هر گالن بهره میبرد ..

f-150-diesel-ogi

۲۰۱۹ Acura RDX

باید انتظار یک نسخه جدید و یک خودروی لوکس را از Acura داشته باشیم . با در نظر گرفتن این که اخیرا هوندا از موتور های توربو شارژ و گیربکس های با توان بالا اسستفاده میکند انتظار ها از این خودرو بالاتر رفته و به نظر میرسد که با رونمایی و تولید این خودرو ، هوندا به فروش بالایی برسد.

acura-rdx-ptype-ogi

۲۰۱۹ Honda Insight

honda insight  که درواقع یک طرح اولیه برای این خودرو است که از نوع هیبریدی که به شکل یک سدان چهار وجهی طراحی شده .طراحی ظاهری زیبای این خودرو میتواند آن را در این نمایشگاه جزو خودرو های زیبا قرار دهد .

۲۰۱۹ Kia Forte

شرکت کیا موتور در ادامه روند خوب خود یک خودروی دیگر را در حال معرفی دارد که از نظر طراحی داخلی و اتاق میتواند باز هم پیشتاز باشد .باید دید برای بخش فنی این خودرو چه امکاناتی در نظر گرفته شده است .

kia-forte-renderings-2

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *