برند های معروف خودرو در نمایشگاه محصولات الکترونیکی CES 2018

 

byton-autonomous-ev-ces-2018_827x510_41515058254

نمایشگاه محصولات الکترونیکی یا CES بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی در جهان است و چند سالی است که به محلی برای نمایش‌ تازه‌ترین فن‌آوری‌های خودروسازان تبدیل شده است.

تمرکز خودورسازان امسال بر نمایش پیشرفت‌هایشان در فن‌آوری‌های خودران و ارتباط راننده و ماشین است. اما کیا و هیوندای، دو خودروساز کره‌ای هر یک با کانسپتی جدید به نمایشگاه می‌آیند.

کانسپت الکتریکی کیا پیش‌ درآمدی برای شاسی‌بلند الکتریکی نیرو (Niro) است و هیوندای هم فن‌آوری خودران جدید خود را در کانسپتی نمایش می‌دهد که با سوخت هیدروژنی کار می‌کند.

2018 Niro Plug-In Hybrid
۲۰۱۸ Niro Plug-In Hybrid

لاس‌وگاس امسال میزبان یک خودروساز جدید چینی است. بایتون، که مدیرش رئیس سابق بخش خودروهای الکتریکی ب‌ام‌و است، اولین مدل خود را در قالب یک کانسپت رونمایی می‌کند.

901515

این شاسی‌بلند در ابعاد آئودی Q5 است و به ادعای کارخانه راحتی مرسدس بنز کلاس S را برای سرنشینانش فراهم می‌کند. چشم‌گیرترین بخش ماشین اما نمایشگری است که سرتاسر داشبورد را پوشانده است.

فیسکر، خودروساز آمریکایی هم با مدل جدید خود به لاس‌وگاس می‌آید. فیسکر از اولین کارخانه‌هایی بود که ماشین لوکس هیبرید الکتریکی به بازار عرضه کرد. اما کسب و کار کارخانه نگرفت و بعد از ورشکستگی در سال ۲۰۱۴ به یک کارخانه چینی فروخته شد.

Fiskerr

هنریک فیسکر، طراح خودرو و مدیر کارخانه دو سال پیش شرکتش را با نامی تازه احیا کرد و حالا مدل جدیدش را برای پیش‌فروش آماده کرده است.

فیسکر ائی‌موشن EMotion هم اندازه تسلا مدل S است،‌ اما طرحی جسورانه‌تر دارد. کارخانه آمریکایی می‌گوید این ماشین ۱۳۰ هزار دلاری می‌تواند با ۹ دقیقه شارژ تا ۲۰۰ کیلومتر حرکت کند و با شارژ کامل بیش از ۶۴۰ کیلومتر برد خواهد داشت.

اینفو در نمایشگاه ۲۰۱۸  CES حضور خواهد داشت تا همه پوشش های ممکن را برای اطلاع رسانی به شما به ارمغان بیاورد، 

فراموش نکنید که ما را دنبال کنید در  padenasite  کانال تلگرامی پادناسایت

پوشش زنده خبری نمایشگاه CES 2018 در تاریخ (۱۹ دی ماه تا ۲۲ ) در مجله اینترنتی اینفو  با ما همراه باشید .

منبع : BBC

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *