بسته‌ الحاقی و بروزرسانی جدید Assassin’s Creed Origins به‌زودی منتشر می‌شود

طرفداران بازی Assassin’s Creed Origins گوش به زنگ باشید؛ چراکه این بازی در ماه ژانویه، بسیار پرکار خواهد بود و ویژگی‌های جدیدی را برای بازیکنان به همراه خواهد آورد.

 

عنوان Assassin’s Creed Origins در طول این ماه، میزبان بزرگ‌ترین بسته‌ی الحاقی خود با نام The Hidden Ones خواهد بود. همانطور که پیش از این اعلام شده بود این بسته‌ی الحاقی، ناحیه‌ی کاملا جدیدی را به نقشه‌ی این بازی اضافه می‌کند. ضمن اینکه با استفاده از این بسته، می‌توانید حداکثر سطح شخصیت اصلی، یعنی بایک (Bayek) را از ۴۵ به ۵۰ برسانید و او را به انسانی قدرتمندتر تبدیل کنید و در ماجرای جدید به پیشروی بپردازید. ماجرایی که چندین سال بعد از وقایع داستان اصلی جریان دارد و تقابل بایک در برابر ارتش اشغالگر روم را به تصویر می‌کشد که به مصر تهاجم برده‌اند.

The Hidden Ones بخشی از Season Pass این بازی به حساب می‌آید، اما هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن در نظر گرفته نشده. شرکت یوبی‌سافت تاکید کرده است که این بسته در ماه ژانویه منتشر می‌شود و اخیرا جزئیات بیشتری درمورد The Hidden Ones و بروزرسانی‌های دیگر Origins به اشتراک گذاشته است.

در ابتدا یک بروزرسانی همراه با بسته‌ی الحاقی مذکور عرضه خواهد شد که شانس به دست آوردن آیتم‌های The Nightmare، First Civilization، Gladiator و Wacky از صندوق‌های Heka را افزایش می‌دهد. با این شرایط، از این به بعد جستوجوی صندوق‌های Heka تبدیل به یکی از راه‌های مناسب برای پیدا کردن آیتم‌های رایگان می‌شود. ضمنا این آپدیت امکان فروش لباس‌ها در مغازه‌های Weaver را محیا می‌کند و البته یک مرحله‌ هم به بازی اضافه می‌کند.

ضمنا در زمانی نامشخص از ژانویه، همه‌ی بازیکنان می‌توانند با کمک امتیازهای Ubisoft Play  خود از دو سلاح Harlequin و Chop-chop استفاده کنند که پیش از این فقط در اختیار بازیکنانی قرار می‌گرفت که چالش‌های community این بازی را به اتمام برسانند. لباس جدید The Warden’s Oath هم به عنوان پاداش به Ubisoft Club اضافه خواهد شد.

متاسفانه در جریان ژانویه، شاهد هیچ رویداد (Event) جدیدی برای Assassin’s Creed Origins نخواهیم بود، اما در عوض می‌توانید یک‌بار دیگر رویداد Anubis Trials of the Gods battle را از تاریخ ۹ تا ۱۶ ژانویه و Sobek Trials of the God battle را از ۲۳ تا ۳۰ ژانویه تجربه کنید. احتمالا سومین رویداد هم در ماه فوریه در دسترس قرار خواهد گرفت.

در نهایت هم دو بسته‌ی الحاقی جدید که فقط دارای سلاح‌های جدید هستند، منتشر خواهند شد. طرفداران قادر خواهند بود تا بسته‌ی Almighty را از تاریخ ۱۶ ژانویه تهیه کنند. در حالی که بسته‌ی دوم این بازی به اسم For Honor در ۳۰ ژانویه منتشر خواهد شد و سلاح‌های خوفناکی را در اختیار بایک قرار خواهد داد.

بازی Assassin’s Creed Origins هم‌اکنون برای دارندگان پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *