بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۸ عرضه می شوند

 

با گذشت یک سال خوب دیگر برای بازی های ویدیویی، طرفداران بازی منتظر تاریخ عرضه عنوان های سال ۲۰۱۸ هستند. کپکام با عرضه Monster Hunter: World در ماه ژانویه، سال خوبی را شروع کرد. اما غیر از این ما فهرستی از بهترین بازی هایی که در طی ۱۲ ماه آینده به بازار می آیند را پیش رو داریم؛ از داستان های وسترن و بازی های ترسناک واقعیت مجازی گرفته تا بازی های کمیک و نوآورانه. در این جا فهرستی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۸ عرضه می شوند را برای شما آماده کرده ایم. با اینفو همراه باشید.

Street Fighter V: Arcade Edition

پلتفرم: پلی استیشن ۴، کامپیوتر   تاریخ عرضه: ۱۶ ژانویه

شاید به روزرسانی کپکام برای یک بازی قدیمی شروع عجیبی باشد، اما Arcade Editions قصد دارد که از پتانسیل Street Fighter V به خوبی استفاده کند. حالت بازی آرکید یک نفره در چالش کلاسیک Street Fighter، V Trigger های جدید (یکی از قابلیت های کاراکترها) و ارتقا گرافیک به صورت رایگان برای دارندگان بازی اصلی ارائه شده است. در عین حال کسانی که بازی را با Arcade Edition شروع می کنند می توانند تمام ۱۲ کاراکتر اضافه شده تاکنون را داشته باشند. شاید از نسخه اولیه راضی نباشید، اما مبارزات در بهترین سطح خود قرار دارند. بنابراین این عنوان می تواند شروع خوبی برای طرفداران بازی های مبارزه ای در سال ۲۰۱۸ باشد.

Lost Sphear

پلتفرم: سوئیچ،پلی استیشن ۴، کامپیوتر   تاریخ عرضه: ۲۳ ژانویه

این بازی یک عنوان موفق پس از عرضه I Am Setsuna از شرکت Tokyo RPG Factory است که تصویر مدرنی از RPG ژاپنی را به نمایش می گذارد. شما به عنوان یک گروه جوان ماجراجو در بازی به دنبال شکست White Fog هستید که در حال بلعیدن شهر است. طرفداران بازی محبوب Chrono Trigger حتماً از این بازی راضی خواهند بود.

The Inpatient

پلتفرم: سوئیچ،پلی استیشن ۴ (به همراه واقعیت مجازی)   تاریخ عرضه: ۲۳ ژانویه

این عنوان دنباله بازی واقعیت مجازی ترسناک Until Dawn (از شرکت Supermassive) است. در The Inpatient شما در دهه ۱۹۵۰ میلادی به عنوان یک “مهمان” مبتلا به فراموشی وارد آسایشگاه Blackwood می شوید. زمانی که در راهروهای این ساختمان راه می روید، “به کمک” کارکنان مرکز، تکه های گمشده حافظه خود را پیدا می کنید. مانند Until Dawn تصمیمات شما داستان بازی را به جلو می برد. جالب است بدانید که این تنها بازی فوق العاده ترسناک حاضر در نمایشگاه E3 سال گذشته بود.

Monster Hunter: World

پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، کامپیوتر    تاریخ عرضه: ۲۶ ژانویه برای کنسول ها، عرضه کامپیوتر هنوز مشخص نیست

Monster Hunter: World
Monster Hunter: World

محبوبیت فوق العاده Monster Hunter در ژاپن هیچ گاه به غرب منتقل نشد. اما همان طور که انتظار می رود کپکام یک بازی فوق العاده برای ارائه دارد. این یک بازی روایت شده توسط شخص است که در آن با مهارت ها و سلاح های مختلف به شکار هیولاهای عظیم الجثه می پردازید، البته جزئیات آن هنوز مشخص نشده است. با این حال همه چیز – از جمله سلاح ها، ساخت اسلحه و همکاری با دیگر شکارچیان- بهتر از قبل شده است و امکان حضور بازیکنان بیشتری برای شکار هیولاها وجود دارد.

Shadow of the Colossus

پلتفرم: پلی استیشن ۴   تاریخ عرضه: ۶ فوریه

Shadow of Colossus ساخته شرکت Team Ico به عنوان یکی از خوش ساخت ترین بازی های ساخته شده تا به حال، شما را در یک سرزمین متروکه قرار می دهد و باید طی یک ماجرای هیجان انگیز، colossi بزرگ را شکست بدهید. این بازی در سال ۲۰۰۵ عرضه شد و اکنون نسخه بازسازی شده برای پلی استیشن ۴ در دسترس است. این بازی با دوربین و سیستم کنترل اصلاح شده به همراه جلوه های گرافیکی ارتقا یافته، نمایش جدیدی از یک بازی فوق العاده است که روح نسخه اصلی را حفظ می کند.

Kingdom Come: Deliverance

پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، کامپیوتر   تاریخ عرضه: ۱۳ فوریه

این بازی روایت یک ماجرا در قرون وسطی است که برای طرفداران بازی های اکشن RPG که بیشتر به واقعیت تمایل دارند تا داستان های خیالی، طراحی شده است. این بازی داستان انتقام پسر یک آهنگر در قرن ۱۵ میلادی و حکمرانی Bohemia است و بازیکنان با زره و سلاح و تصاویر تاریخی رو به رو می شوند.

Metal Gear Survive

پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، کامپیوتر   تاریخ عرضه: ۲۲ فوریه

به عنوان اولین Metal Gear عرضه شده پس از خروج هیدئو کوجیما (خالق عنوان) از شرکت کونامی، می توان گفت که Survive یک بازی جالب از این سری است. در ادامه اتفاقات The Phantom Pain بخشی از گروه مزدور san Frontieres (افراد نظامی Big Boss) با زامبی ها دست و پنجه نرم می کنند. این یک بازی جهان باز با سبک تلاش برای بقا Co-op و یک Metal Gear قابل توجه است.

Sea of Thieves

پلتفرم: ایکس باکس وان، کامپیوتر   تاریخ عرضه: ۲۰ مارس

شرکت Rare با عرضه یک شبیه ساز دزدان دریایی کار چشمگیری انجام داده است. شما و گروهتان در یک بازی چند نفره به دریا می روید، در جزیره های مختلف به جستجو می پردازید، به دنبال گنج می روید و با کشتی های دیگر مبارزه می کنید. تیم Rare با عرضه Sea of Thieves مورد تحسین قرار گرفتند و در مجموع، اتفاق خوبی است که یکی از استودیوهای با استعداد بریتانیایی دوباره روی یک پروژه جالب کار می کند.

A Way Out

پلتفرم: پلی استیشن ۴،ایکس باکس وان، کامپیوتر   تاریخ عرضه: ۲۳ مارس

این ماجرای هیجان انگیز فرار از زندان، توسط Josef Fares خالق Brothers ساخته شده است. با وجود برخی تشابهات، این بازی یک پروژه محافظه کارانه تر از کارگردان مذکور است. شما در نقش محکومانی به نام Leo و Vincent برای فرار از یک زندان تلاش می کنید. این عنوان دارای قابلیت بازی به صورت دو نفره (تقسیم صفحه) است اما همیشه در کنار یکدیگر نیستید و داستان هر یک از شخصیت ها می تواند به صورت جداگانه دنبال شود. با وجود این، بازیکنان می توانند با یکدیگر همکاری کنند و نقش های مختلفی را برای کمک به نقشه فرار بر عهده بگیرند.

Far Cry 5

پلتفرم: پلی استیشن ۴،ایکس باکس وان، کامپیوتر   تاریخ عرضه: ۲۷ مارس

یوبی سافت در این بازی تیراندازی اول شخص جهان باز شما را به شمال غرب امریکا و سرزمین های Hope County در ایالت Montana می برد. یک گروه نظامی-مذهبی تا دندان مسلح کنترل Eden’s Gate را به عهده گرفته اند و شما باید با کمک مبارزان محلی Hope را آزاد کنید. این بازی اکشن معمول سری Far Cry را به همراه دارد، اما در عین حال بین بازی و دنیای واقعی در امریکا پیش می رود. یوبی سافت سعی کرده که تعارضات سیاسی را کاهش دهد، اما به هر حال با یک بازی شگفت انگیز رو به رو هستیم.

Read Dead Redemption 2

پلتفرم: پلی استیشن ۴،ایکس باکس وان   تاریخ عرضه: نیمه اول یا دوم سال ۲۰۱۸

Read Dead Redemption 2
Read Dead Redemption 2

این دنباله کابویی حماسی به طور قطع یکی از بازی های مورد انتظار در سال ۲۰۱۸ است، چرا که Rockstar مثل همیشه تریلرهای جذابی از این عنوان در اینترنت منتشر کرده است. همان طور که انتظار می رفت، Red Dead Redemption 2 بازیکنان را در نقش یک شورشی بد ذات به نام Arthur Morgan – یکی از اعضای گروه مرگبار Van Der Linde – قرار می دهد. طرفداران سرسخت بازی، این گروه “خلافکار هلندی” را به عنوان رابط قبلی John Marston می شناسند که باید در نسخه اول او را شکست می دادید. این بازی که دارای جهان باز خارق العاده Rockstar، داستان تاریک و پر از جزئیات و جو وسترن است شما را هیجان زده خواهد کرد.

Vampyr

پلتفرم: کامپیوتر   تاریخ عرضه: نیمه اول یا دوم سال ۲۰۱۸

اکشن RPG شرکت Dontnod – Life is Strange – شبیه به Far cry است، اما روایت Vampyr از سرگردانی نامیراها (undead) واقعاً جالب است. در این بازی شما در نقش یک دکتر خون آشام به نام Jonathan E.Reid در سال ۱۹۱۸ ظاهر می شوید که در دو راهی ارضا کردن نیازهای خود و زنده نگهداشتن بیماران به خاطر یک بیماری همه گیر قرار دارید.

The Crew 2

پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، کامپیوتر   تاریخ عرضه: نیمه دوم یا سوم سال ۲۰۱۸

The Crew شرکت یوبی سافت شما را با گشت و گذار در جاده های امریکا سرگرم می کرد. نسخه بعدی بازی قصد انجام یک تعهد اجرا نشده را دارد که شامل اضافه کردن وسایل نقلیه متعدد از جمله هواپیما، موتور سیکلت و قایق می شود.

Shenmue 3

Shenmue 3
Shenmue 3

پلتفرم: پلی استیشن ۴، کامپیوتر   تاریخ عرضه: نیمه سوم یا چهارم سال ۲۰۱۸

آیا امسال شاهد عرضه این بازی توسط Yu Suzuki خواهیم بود یا این که سومین قسمت از ماموریت های Ryo Hazuki برای انتقام واقعاً در برزخ باقی مانده است؟ این بازی رزمی در ادامه دو قسمت محبوب قبلی ارائه می شود و تاکنون فقط یک تیزر از آن را دیده ایم. با این حال عرضه Shenmue 3 یک اتفاق خوب است و منتظریم تا Lan Di را به زانو در بیاوریم.

Skull & Bones

پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، کامپیوتر   تاریخ عرضه: نیمه سوم یا چهارم سال ۲۰۱۸

Skull & bones یک ترکیب فوق العاده ساده است: مبارزات Assassin’s Creed: Black Flag را به یک چالش مرگبار چند نفره اضافه کنید. قایق خود را به دریاهای بی کران ببرید، به کشتی ها حمله کنید، حساب دزدان دریایی را برسید و تا می توانید از دست دشمنان فرار کنید. این بازی دارای حالت کمپین یک نفره نیز هست، اما لذت واقعی در حالت چند نفره است. یوبی سافت با طراحی های جهان باز شناخته می شود، اما برخی از بهترین بازی های سال های اخیر آن– مانند Rainbow 6 Siege و For Honor – شامل رقابت های پر ازدحام بوده است. به نظر می رسد که Skull & Bones نیز از این سبک تبعیت می کند.

Anthem

پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، کامپیوتر   تاریخ عرضه: نیمه چهارم سال ۲۰۱۸

می توانیم بگوییم که Anthem شرکت EA رقیبی برای Destiny است: یک دنیای مشترک با سبک تیراندازی و علمی تخیلی به همراه مقدار زیادی به روزرسانی در اختیار شما است. البته جاه طلبی پشت این عنوان را دست کم نگیرید. BioWare به عنوان خالق Mass Effect در حال توسعه دنیایی است که Freelancer شما بتواند در آن با هیولاها و آدم بدها مبارزه کند. کلاس ها به کاراکترهای تا دندان مسلح یا Javelin ها تقسیم بندی می شود؛ از Colossus ها گرفته تا رنجرهای معمولی، همگی آماده مبارزه هستند. انتظار تم های آشنا را داشته باشید، اما فراموش نکنید که BioWare استعداد زیادی دارد و قطعاً این یک عنوان معمولی نیست.

Metro Exodus

پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، کامپیوتر   تاریخ عرضه: نیمه چهارم سال ۲۰۱۸

این سری تحسین شده توسط منتقدان بر اساس رمان های Dimitri Glukhovsky ساخته شده و به قسمت سوم خود رسیده است. در روسیه پیش از آخر زمان دوباره به Artyom می پیوندیم. باید از مسکو فرار کرده و از میان منطقه هسته ای به سمت شرق پیش برویم. Metro به خاطر چالش های استرس زا و هیجان انگیز شناخته می شود و شما باید در یک محیط غیر قابل سکونت با استفاده از تجهیزات خود پیش بروید و سعی کنید که از هوای سمی و جهش یافته های خشمگین در امان بمانید.

Biomutant

پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، کامپیوتر   تاریخ عرضه: اعلام نشده

Biomutant یک اکشن RPG است که در سوئد ساخته می شود و شما به عنوان یک موجود شبیه به راکون در خطر یک فاجعه طبیعی قرار دارید. یک ماده سمی Tree of Life را تهدید می کند و باید با همکاری دیگران در مورد سرنوشت آن تصمیم بگیرید. شخصی سازی و انتخاب، جزو اهداف این بازی هستند و می توانید راکون مورد نظر خود را طراحی کنید. جنبه های فیزیکی موجود، مهارت ها و قابلیت ها را تحت تاثیر قرار می دهند. علاوه بر این در طی بازی می توانید کاراکتر خود را “جهش یافته” کنید و ظاهر و قابلیت های آن را تغییر بدهید.

Crackdown 3

پلتفرم: ایکس باکس وان، کامپیوتر   تاریخ عرضه: بهار

عنوان Crackdown 3 که با تاخیر مواجه شده است بالاخره تا بهار عرضه می شود. دلیل این که عرضه این بازی هم زمان با ایکس باکس وان X به تاخیر افتاد انجام بهبودهای بیشتر است. این توجه به کیفیت قابل قبول است و انتظار داریم که تاخیر پیش آمده با ارائه یک بازی فوق العاده جذاب جبران شود.

Darksiders 3

پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، کامپیوتر   تاریخ عرضه: اعلام نشده

فکر می کردیم که این سری تمام شده است، اما Darksiders با یک دنباله فوق العاده برگشته است. همان طور که به تصویر دیگری از Four Horsemen of The Apocalypse (چهار سوار آخرالزمان در انجیل)  نگاه می کنیم، این بار باید به جای Fury – یک mage شلاق به دست و خواهر War – بازی کنیم. البته قبل از تجربه بازی نمی توان به طور قطع نظر داد، اما مبارزات جذاب این سری به همراه روایت کمیک داستان و ماجراجویی به سبک Zelda، نوید یک بازی شگفت انگیز را می دهند.

Days Gone

پلتفرم: پلی استیشن ۴   تاریخ عرضه: اعلام نشده

Days Gone
Days Gone

سطح استرس در این بازی جهان باز به حد نهایت می رسد. شما در نقش Deacon St.John، یک موتور سوار سرسخت قرار دارید که سعی دارد در امریکایی که توسط مردم زامبی شکل (Freakers) محاصره شده است زنده بماند. از بین بردن یک به یک Freaker ها به نظر آسان می آید، اما اکثر اوقات باید با استفاده از محیط، سرعت آن ها را کند کنید و از دسته های بزرگ آن ها فرار کنید. موفق باشید!

Detroit: Become Human

پلتفرم: پلی استیشن ۴   تاریخ عرضه: اعلام نشده

همگی ما نگران دیترویت هستیم، این را با دیدن تریلر بازی می گوییم که به قتل عام کودکان می پردازد و به نظر می رسد که سازنده بازی بیش از حد پیش رفته است. با این تفاسیر Detroit یک بازی قابل توجه است. جدا از سبک بازی، انتظار روایت عالی داستان با امکان تصمیم گیری و جلوه های بصری بی نظیری را داشته باشید.

Dreams

پلتفرم: پلی استیشن ۴   تاریخ عرضه: اعلام نشده

این ابزار خلق توسط سازندگان LittleBigPlanet ساخته شده است و مدتی است که تعجب همه را برانگیخته و بالاخره امسال قرار است که عرضه شود. اما شما در این بازی چه می کنید؟ شما در بازی نقش یک بچه شیطان (نه به معنی بد) را بر عهده دارید که راه خود را در میان “رویاها” باز می کند. او با دستکاری دنیا و ساکنان آن، باعث باز شدن دروازه ها می شود. این سری شامل معماهای مفهومی است و بیش از یک دنیای پر از خلاقیت است که در آن هر اتفاقی می افتد. غیر از انتخاب اشیا از پیش ساخته شده، می توانید محتوای مورد علاقه خود را بسازید.

Fe

پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، سوئیچ، کامپیوتر   تاریخ عرضه: اعلام نشده

Fe اولین عنوان از برنامه indie (بازی های مستقل) شرکت EA است و به نظر می رسد که یک بازی غافلگیرکننده، نوآورانه و با مزه در مورد یک روباه جوان است که تلاش می کند جنگل محل زندگی خود را حفظ کند. برای مبارزه با The Silent Ones، Fe می تواند برای دیگر موجودات جنگل آواز بخواند تا از کمک آن ها استفاده کند و مهارت های خود را ارتقا بدهد. همچنین یک اکوسیستم بین Flora و Fauna وجود دارد که Fe باید آن را به کار بگیرد.

God of War

پلتفرم: پلی استیشن ۴   تاریخ عرضه: اعلام نشده

Kratos برگشته است تا شاهد بزرگترین عنوان God of War باشیم. در این قسمت او به قله های یخی رفته و پدر می شود. این بار او Atreus را در برابر هیولاهای Norse راهنمایی می کند. در این بازی تمرکز بیشتری بر روی روایت داستان و اکتشاف وجود دارد. God of War با مبارزات خشونت بار همراه است و Kratos و پسرش راه خود را با استفاده از سلاح های مرگبار مختلف باز می کنند.

Laser League

پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، کامپیوتر   تاریخ عرضه: اعلام نشده

در این بازی باید سریع فکر کنید، در عین حال افزایش قدرت، باعث جذاب تر شدن بازی می شود. این عنوان با بازی های جالب دیگر مانند Towerfall و Nidhogg قابل مقایسه است.

Ori and the Will of the Wisps

پلتفرم: ایکس باکس وان، کامپیوتر   تاریخ عرضه: اعلام نشده

Ori and the Blind Forest یکی از بازی های برجسته، جذاب و نوآورانه سال ۲۰۱۵ بود. در این دنباله سبک Metroidvania (زیرشاخه سبک اکشن ماجراجویی) Ori – روح محافظ سفید – به جنگل باز می گردد. انتظار داریم که پلتفرم مشابه، مبازرات بی نقص و معماهای هوشمندانه (همچنین ترفندهای جدید) مانند قسمت اول در این بازی مشاهده شود.

Overkill’s The Walking Dead

پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، کامپیوتر   تاریخ عرضه: اعلام نشده

فصل حاضر سریال تلویزیونی Walking Dead طرفداران زامبی را غافلگیر کرده است اما در بازی تیراندازی اول شخص Overkill هنوز افراد زیادی زنده مانده اند. Robert Kirkman شخصاً درگیر خلق کاراکترها و اضافه کردن داستان جدید به این عنوان است و توسعه دهندگان، همکاری خوبی با سری Payday دارند.

Shadow of Tomb Raider

پلتفرم: اعلام نشده   تاریخ عرضه: اعلام نشده

با نگاهی به اعلانات معمول، سال گذشته متوجه شدیم که اکانت رسمی Tomb Raider در توییتر از ساخت یک بازی جدید خبر داد که در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. آن ها همچنین قول دادند که فاصله بین رونمایی و عرضه رسمی طولانی نباشد. انتظار می رود که Tomb Raider جدید همان Shadow of the Tomb Raider باشد که دنباله ای برای عنوان جذاب Rise of the Tomb Raider است. این دومین عنوان جدید Lara Croft (ساخته Crystal Dynamics) است و بهبود در مبارزات چندگانه به همراه حرکات آکروباتیک شما را مجذوب خواهد کرد.

Spider-Man

پلتفرم: پلی استیشن ۴   تاریخ عرضه: اعلام نشده

Spider-Man
Spider-Man

مرد عنکبوتی پس از حضور موفق در دنیای ماروِل برگشته است و زمان خوبی برای شرکت Insomniac است تا یک بازی جهان باز خوب ارائه کند. اما این بازی بیشتر شبیه یک کتاب کمیک است تا یک اثر سینمایی. در این بازی شما پیتر پارکر مسن تر و باتجربه تر را به عنوان Spider-Man می بینید که ۸ سال است کار می کند و در حال حاضر قصد مبارزه با یک گروه خلافکار را دارد که نیویورک را تهدید می کنند. خبر خوب برای طرفداران کتاب های کمیک، حضور Miles Morales در تیزر این بازی است. Insomniac حضور او را “بیش از یک نمایش مختصر” عنوان کرده است. در حالی که خبرنگاران Mary-Jane را تحت کنترل در می آورند، در این بازی می توانید دنیای Spider-Man را کشف کنید. همچنین می توانید از حرکت با تار عنکبوت در نیویورک و کتک کاری با آدم بدها لذت ببرید.

State of Decay 2

پلتفرم: ایکس باکس وان، کامپیوتر   تاریخ عرضه: اعلام نشده

State of Decay با تمرکز بر رهبری، مدیریت منابع و تلاش برای بقا خود را از بازی های زامبی معمول متمایز کرد. اگر بخواهیم به آن نقدی وارد کنیم، می توانیم به ارائه بیش از توانایی فنی اشاره کنیم. اما در پی موفقیت این بازی، مایکروسافت سرمایه گذاری بزرگی بر روی عنوان بعدی انجام داده است که به نظر می رسد شاهد بهبودهای قابل توجهی در این بازی جذاب خواهیم بود.

Strange Brigade

پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، کامپیوتر   تاریخ عرضه: اعلام نشده

Strange Brigade
Strange Brigade

Strange Brigade محصول استودیو سازنده Sniper elite یعنی Rebellion و یک بازی تیراندازی co-op است. شما در بازی کنترل یکی از Strange Brigade ها را بر عهده دارید که مبارزانی مانند Maasai، Oxford scholar یا مکانیک بزرگ به همراه یک شاتگان هستند. هر کدام از این ها دارای مهارت های خاص خود هستند و شما به دورترین نقاط امپراتوری بریتانیا در سال های ۱۹۳۰ سفر می کنید. این یک بازی سرگرم کننده، سریع و جذاب است که در آن به جستجو در خرابه ها می پردازید و با مومیایی ها دست و پنجه نرم می کنید.

Travis Strikes Again: No More Heroes

پلتفرم: سوئیچ   تاریخ عرضه: اعلام نشده

مطمئن نبودیم که دوباره بتوانیم Travis Touchdowns ساخته Goichi Suda را ببینیم، اما این مبارز نترس با موهای تمیز و شمشیر لیزری خود به کنسول سوئیچ برگشته است. طبق گفته Suda این یک “شروع دوباره” برای کاراکتر بازی است که خود را در یک بازی ویدیویی می بیند. می توانید از بین ۶ تم قدیمی (retro) بازی انتخاب کنید و باید در پی انتقام از Badman باشید. به نظر دیوانگی است، اما این بازی به همین خاطر دوست داشتنی است.

فهرست بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۸ عرضه می شوند را با هم مرور کردیم. امیدواریم که هر چه زودتر بتوانید این عنوان های جذاب را امتحان کنید و لذت ببرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *