بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم شهریور ۱۳۹۶

 

در بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته سوم شهریور به چند بازی از جمله Noblemen: 1896 و Persian Nights نگاهی انداخته‌ایم.

سومین هفته شهریور، اینفو مانند هفته‌های گذشته میزبان معرفی بازی‌های متفاوتی از دنیای موبایل بود و در این مقاله می‌خواهیم پنج بازی برتر معرفی شده در اینفو را با شما مرور کنیم. برخلاف هفته‌های گذشته، این‌بار دیگر شاهد بازی‌های مینیمال آشنا در گوشی‌های موبایل نیستیم و برعکس بازی‌هایی زیبا و با کیفیت نظیر بازی اندروید و آیفون Noblemen: 1896 را معرفی کرده‌ایم. بازی‌های این‌ هفته عمدتا مبتنی بر استراتژی و با رگه‌هایی از شوتر هستند که از قضا حجم نسبتا بالایی را نیز در مقایسه با بازی‌های دیگر موبایل دارند.

اگر به دنبال بازی‌های متفاوتی می‌گردید، اکنون می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل اینفو به فهرستی از معرفی‌ها و دانلود بازی های اندروید و iOS دسترسی داشته باشید. علاوه بر این اینفو به صورت ماهیانه بهترین بازی های اندروید رایگان و بازی های اندروید غیر رایگان را معرفی می‌کند که با کلیک روی آنها می‌توانید به این لیست بلندبالا دسترسی پیدا کنید.

بازی Army Battle Simulator

Army Battle Simulator

تا چه اندازه به بازی‌ها شبیه سازی نبرد و استراتژی علاقه دارید؟ بازی Army Battle Simulator که محصولی مشابه با Epic Battle Simulator 2 است، شبیه‌سازی از نبردی حقیقی میان دو ارتش است که باید در آن با استراتژی کامل و انتخاب مناسب نیروها در جنگ پیروز شوید. برخلاف Epic Battle Simulator 2 که تنها شامل نیروهای زمینی می‌شد، بازی Army Battle Simulator در کنار پیاده نظام‌ها، جنگ‌افزارهای زمینی و هوایی نظیر تانک‌ و هلیکوپتر‌ را نیز شامل می‌شود. طبیعتا اضافه شدن نیروهای هوایی باعث شده تا تجهیزات مقابله با آنها نیز مانند سربازانی با ضدهوایی به بازی اضافه شوند و بازی در مجموع حال و هوای واقعی‌تری نسبت اپیک بتل پیدا کند. وجود درجه‌ سختی متفاوت چالش‌های جدی‌تری را در مقابل بازیکنان می‌گذارد و دیگر مثل گذشته نمی‌توانید به راحتی در رقابت‌ها پیروز شوید. بازی Army Battle Simulator اکنون به صورت رایگان در دسترس علاقمندان قرار دارد و با دانلود آن می‌توانید به نبردی با کشتی هوایی، هلیکوپتر، پهباد یا جنگ‌افزارهای زمینی بروید. شما همچنین می‌توانید در حالت آنلاین با سایر بازیکنان رقابت کنید.

بازی Noblemen: 1896

Noblemen: 1896

بازی اندروید و آیفون Noblemen: 1896 ترکیبی از سبک‌های مختلف است که در آن باید در کنار کشیدن نقشه برای حمله، با المان‌هایی از بازی‌های کارتی و تیراندازی سوم شخص نیز کلنجار بروید. بازی Noblemen: 1896 در مجموع ۵۲ مرحله دارد که دو مرحله‌ی ابتدایی، بخش آموزشی محسوب می‌شود. با ورود به بازی و نمایش نقشه، باید سربازهای خود را با استراتژی و برنامه، از پایگاه خود به پایگاه دشمن برسانید و سپس مشابه با بازی‌های نوبتی با انتخاب End Turn در انتظار نتیجه بمانید. سپس دوربین بازی به سوم شخص تغییر می‌کند و اینجاست که باید با کنترل شخصیت اصلی پیشروی کنید و شاهد هدایت سایر نیروها توسط هوش مصنوعی باشید. بازی همچنین کارت‌هایی دارد که برای آسان‌تر کردن نبردها به کار می‌رود و می‌توانید این کارت‌ها را از صندوقچه‌ها به دست آورید یا با خریدهای درون برنامه‌ای، آنها را خریداری کنید. وجود حالت‌های مختلف از داستانی گرفته تا ۱۰ مبارزه در حال Skirmish، جذابیت روند بازی را افزایش داده و بازیکن را درگیر نبردها می‌کند. البته فراموش نکنید که Noblemen: 1896 اخیرا منتشر شده است و مشابه با سایر بازی‌های موبایل نیازمند برخی بروزرسانی‌ها برای بهبود در اجرای روان و رفع مسئله افت فریم است.

بازی Persian Nights: Sands of Wonders

Persian Nights: Sands of Wonders

بازی Persian Nights: Sands of Wonders هرچند محصولی از استودیو‌های ایرانی نیست اما با ارائه روایتی زیبا از دختری به نام تارا، محصولی زیبا از گذشته‌های دور سرزمین پارس است. در سالیان گذشته سه نگهبان طلسمی تاریک را مهر و موم کردند تا طلسم نتواند نیروی خود را در اختیار شخصی قرار دهد. اما این طلسم دوام نمی‌آورد و فردی شرور با سوءاستفاده از اوضاع نابسامان سرزمین پارس، بخشی از قدرت طلسم را در اختیار می‌گیرد. حال شما باید با شناختن شخصیت‌های جدید داستان و کمک گرفتن از آنها، این دشمن را شکست دهید. در این بازی Hidden Objects باید با گشت و گذار در محیط‌ها و تعامل با اشیا مختلف،‌ معماها را حل کنید و در مراحل پیشروی کنید. بازی Persian Nights چند درجه سختی دارد که به ویژه در درجه آسان می‌توانید با استفاده از چراغ جادویی که به همراه دارید، برای حل معماها کمک بگیرد. بازی همچنین در زمینه مکان‌ها طراحی رنگارنگ دارد و مشابه با یک اثر هنری است که می‌توانید از آن لذت ببرید. بازی Persian Nights: Sands of Wonders در کنار اندروید و iOS، برای ویندوز موبایل نیز در دسترس قرار گرفته است و درصورتی که می‌خواهید مراحل را کامل انجام دهید باید نگاهی به خریدهای درون برنامه‌ای بیندازید.

بازی Snipers vs Thieves

Snipers vs Thieves

بعد از تجربه کردن داستان دزد و پلیس در بازی‌هایی مانند Battlefiled: Hardline یا تعقیب و گریز‌ مجموعه Need for Speed این‌بار در مقیاس کوچک‌تر شاهد عرضه بازی با موضوع دزد و پلیس برای گوشی‌های موبایل هستیم. در بازی Snipers vs Thieves در دو نقش متفاوت ابتدا باید در نقش یک تک‌تیرانداز، مانع موفق شدن دزدها در سرقت‌شان شوید و سپس می‌توانید در نقش دزدها وارد ماجراجویی شده و به دنبال نقشه‌ای برای گریز از دست پلیس‌ها باشید. ویژگی مهم بازی Snipers vs Thieves، آنلاین بودن آن است و می‌توانید در کنار سایر بازیکنان به انجام ماموریت بپردازید. دزدها و پلیس‌ها نیز هر کدام تجهیزات متفاوتی دارند که هر یک در سه شاخه مختلف در دسترس شما قرار می‌گیرند. Snipers vs Thieves آیتم‌ها و نکات ریز و درشت زیادی دارد که باید به مرور با تجربه‌ی آن از این ویژگی‌ها مطلع شوید. ویژگی Clan به بازیکنان اجازه می‌دهد تا گردهم جمع شده و برای ماموریت‌شان برنامه‌ریزی کنند. قابلیت ارتقاء بیش از ۵۰ سلاح و گجت متفاوت از دیگر امکاناتی است که در دسترس بازیکنان برای تجربه‌ی یک بازی دزد و پلیس متفاوت قرار دارد. Snipers vs Thieves به صورت رایگان برای اندروید و iOS عرضه شده است.

بازی War Planet Online: Global Conquest

War Planet Online: Global Conquest

زمانی که نام گیم لافت پشت ساخت یک بازی موبایل باشد، این موضوع دو معنی دارد: اول عرضه اثری با کیفیت و پر جزئیات و دوم خریدهای درون برنامه‌ای! بازی War Planet Online: Global Conquest یکی از آن دست بازی‌های آنلاین جذابی است که این‌بار مخاطبین و علاقمندان به بازی‌های استراتژی را هدف گرفته است. Global Conquest به شما امکان ساخت پایگاه، حمله به پایگاه سایر بازیکنان و جمع‌آوری منابع را داده است که با کمک آن می‌توانید توانایی خودتان را در برابر حریفان افزایش دهید. البته هنوز هم مشابه با محصولاتی نظیر  Clash of Clans، در ساخته گیم‌لافت، تکمیل و ارتقاء ساختمان‌ها ممکن است و از قضا باید زمان زیادی را برای ارتقاء برخی از ساختمان‌ها منتظر بمانید. Global Conquest همچنین دارای فکشن‌های مختلفی است که با انتخاب و ورود به یکی از آنها می‌توانید به هم قبیله‌های خود در بخش‌های مختلفی نظیر ساخت و ساز و همچنین جنگیدن کمک کنید یا از آنها یاری بخواهید. بازی War Planet Online: Global Conquest مشابه با سایر ساخته‌های این کمپانی به صورت رایگان در کنار اندروید و iOS برای ویندوز موبایل نیز منتشر شده است که می‌توانید از پایین آن را دانلود و تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *