بهترین میوه ها برای زیبایی صورت

 

blueberry

همه ما می دانیم که خوردن میوه ها و سبزیجات نه تنها برای سلامت بلکه برای پوست نیز بسیار مفید می باشد. اما آیا می دانستید برخی میوه های خاص با پوست ما رفتار بسیار دوستانه ای دارند؟ چند نمونه از این میوه ها را در اینجا آورده ام. اگر به سلامت و پوست خود اهمیت می دهید آن را بخوانید.

بلوبری

این ابر میوه منبع آنتی اکسیدان و سرشار از فیبر، ویتامین A و ویتامین C می باشد. برای داشتن پوستی زیبا این میوه را در برنامه غذایی خود وارد کنید.

سیب

سیب بنابر دلایل بسیاری یکی از مطلوب ترین میوه ها برای پوست می باشد. برای جوانی پوست سیب قرمز بخورید زیرا دربردارنده مقدار زیادی کلاژن است که قابلیت ارتجاعی پوست را بهبود می دهد.

هندوانه

در فصل تابستان به هیچ وجه نمی توان در مقابل هندوانه مقاومت نشان داد. شیرین و جان بخش با ۹۰ درصد آب. خوردن این میوه خوشمزه پوست را به حد کافی آب رسانی می کند.

موز

موز یکی از منابع پتاسیم است. پتاسیم یکی از مواد معدنی است که در رطوبت پوست تعادل ایجاد می کند. یکی از دلایل خشکی پوست کمبود پتاسیم است. پس بخشی از مصرف روزانه تان در میوه ها موز باشد.

آناناس

آناناس در بعضی فرهنگ ها مصرف دارویی دارد زیرا تنها میوه ای است که شامل آنزیمی به نام بروملین است. بروملین از ورم و التهابات پوست جلوگیری می کند.

توت فرنگی

این میوه قرمز اشتهاآور حاوی اسیدالاژیک است که می تواند با چروک های پوستی و اشعه های مضر آفتاب مبارزه کند.

کیوی

کیوی سرشار از ویتامین C می باشد. این ویتامین ماده اصلی درخشش و زیبایی پوست می باشد.

انار

انار هم مانند بلوبری یکی از ابرمیوه ها می باشد. این میوه سرشار از ترکیبات ضد پیری است که به بازسازی سلول های پوستی کمک می کند.

گیلاس

گیلاس ها بیشتر از هر میوه دیگری شامل آنتی اکسیدان می باشند که با سلول های آزاد مبارزه می کنند و مانع پیری پوست می شوند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *