به روزرسانی بازی The Witcher 3 برای ایکس‌باکس وان ایکس به زودی منشتر می‌شود

بازی The Witcher 3 یکی از بهترین عناوین تاریخ بازی‌هایی ویدئویی محسوب می‌شود و توانست در سال ۲۰۱۵ به عنون پرافتخارترین عنوان تاریخ شناخته شود.

 

چند وقتی می‌شود که اوضاع برای این عنوان راکد بوده و ما شاهد انتشار اخبار جدیدی در مورد آن نبودیم تا اینکه کنسول‌های میان نسلی عرضه شدند و قرار شد یک به روزرسانی از این عنوان برای این کنسول‌ها عرضه شود. چند وقت پیش ما شاهد عرضه به روزرسانی بازی برای پلی‌استیشن ۴ پرو بودیم ولی خبر خاصی از انتشار این به روزرسانی برای ایکس‌باکس وان نبوده است.

با این وجود طرفداران بسیار مشتاق هستند تا این عنون با گرافیک بهبود یافته بر روی این کنسول قدرتمند تجربه کنند. حالا خبر خوبی برای این افراد داریم، چون مایکروسافت خبر از انتشار این به روزرسانی در آینده نزدیک داده است.

پیش از این هر موقع مایکروسافت انتشار یک به روزرسانی را تایید کرده است ما در طول هفته بعد، شاهد عرضه آن به روزرسانی می‌بودیم و از این رو می‌توان انتظار داشت تا قبل از رسیدن سال میلادی به روزرسانی ۴k بازی The Witcher 3 عرضه شود.

این به روزرسانی بی‌شک به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با وضوح تصور ۴K، بهبود گرافیکی در زمینه سایه‌ها و افزایش کیفیت بافت‌ها بازی The Witcher 3 را تجربه کنند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *