تاریخ انتشار بازی The End is Nigh برای نینتندو سوئیچ مشخص شد

بازی The End is Nigh

تاریخ انتشار بازی The End is Nigh برای نینتندو سوئیچ از همان ابتدا برای طرفداران سوال بود ولی توسعه دهنده آن هیچ تلاشی برای جواب دادن به این سوال نمی‌کرد.

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار استودیو Nicalis Inc، اعلام کرد که بازی The End is Nigh در کمتر از یک ماه دیگر، در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) برای نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود.

نه تنها این عنوان برای دانلود در فروشگاه نینتندو قرار خواهد گرفت، بلکه نسخه فیزیکی آن نیز عرضه خواهد شد. نسخه فیزیکی بازی همچنین شامل یک اسباب بازی چسبناک از شخصیت اصلی بازی می‌شود. قیمت هر دو نسخه بازی The End is Nigh تنها ۳۰ دلار خواهد بود.

در این عنوان بازیکنان کنترل شخصیت «اَش» (Ash) را برعهده دارند که در یک جهان پساآخرالزمانی به دنبال کسی می‌گردد تا با او دوست شود. با وجود اینکه معرفی هر دو نسخه همزمان بود، اما نسخه پی‌سی بازی چند وقتی است که منتشر شده و با ۱۴ نقد متای خوب ۸۴ را کسب کرده است. همچنین انتظار می‌رود که این عنوان راه خودش را به دیگر پلتفرم‌ها نیز پیدا کند ولی هنوز خبری در این مورد منتشر نشده است.

برای آن دسته از دوستانی که با استودیو Nicalis Inc آشنایی ندارند باید بگویم که این توسعه در گذشته عنوان The Binding of Isaac: Rebirth را ساخته است که توانسته بازخوردهای مثبتی از منتقدان و بازیکنان دریافت کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *