تاریخ عرضه احتمالی Red Dead Redemption 2 فاش شد

Red Dead Redemption 2 بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۱۸ به حساب می آید و وبسایت آمازون مکزیک به اشتباه تاریخ عرضه احتمالی این بازی را در پروفایل مرتبط با آن درج کرده.

طبق اعلام آمازون مکزیک، ساخته جدید استودیو راک استار قرار است که ۲۱ تیرماه سال آینده برابر با ۱۲ ژولای ۲۰۱۸ برای دو کنسولی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه شود.

تاریخ عرضه احتمالی Red Dead Redemption 2

با این وجود، هنوز آمازون آمریکا تاریخی برای زمان عرضه بازی نمایش نمی دهد و راک استار هم تاکنون در مورد زمان عرضه دقیق بازی صحبتی به میان نیاورده.

Red Dead Redemption 2 ابتدا قرار بود در پاییز سال ۲۰۱۷ عرضه شود اما با تاخیری نسبتا طولانی به بهار سال ۲۰۱۸ موکول شد. دلیل راک استار برای این تاخیر داشتن زمان کافی برای ساخت بهترین تجربه ممکن اعلام شده بود.

اولین بازی از سری Red Dead Redemption سال ۲۰۱۰ عرضه شد و با کسب میانگین نمره ۹۵ از ۱۰۰، یکی از پر افتخارترین بازی های تاریخ به حساب می آید. راک استار تا بهمن سال گذشته، ۱۵ میلیون نسخه از این بازی را برای دو کنسول پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ به بازار ارائه کرده بود.

در حال حاضر، راک استار تمرکز ویژه ای روی بخش آنلاین بازی GTA V نیز داشته و پشتیبانی بسیار مناسبی از آن ارائه کرده است. ادامه این حمایت ها طی ۴ سال گذشته سبب شده تا GTA V همچنان در لیست پر فروش ترین بازی های سال قرار بگیرد. هفته گذشته GTA V در صدر لیست پرفروش ترین بازی انگلستان قرار گرفت و رتبه ششم پرفروش ترین بازی سال ۲۰۱۷ را نیز از آن خود کرد.

راک استار می گوید ۲۰۱۷ برای GTA V بسیار سال بزرگی بود و در دسامبر ۲۰۱۷، تعداد بازیکنان بخش GTA Online بیشتر از هر زمان دیگری طی ۴ سالی که از عرضه بازی می گذرد بوده. اگر همین حمایت ها برای Red Dead Redemption 2 نیز ادامه پیدا کند، می توان انتظار فروش فوق العاده ای برای این عنوان نیز داشت. هنوز اما صحبتی در مورد بخش آنلاین RDR 2 نشده و باید منتظر اخبار بیشتر از سوی راک استار بود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *