تصاویر هنری جدیدی از بازی Ghost of Tsushima منتشر شدند

بازی Ghost of Tsushima یکی از عناوین انحصاری پلی‌استیشن ۴ است که به تازگی معرفی شده و توسط استودیو Sucker Punch در دست توسعه قرار دارد.

 

دیروز استودیو Sucker Punch سه تصویر هنری جدید از بازی جهان باز خود منتشر کرد که دارای جزئیات بسیار بالایی هستند و هر یک از این سه تصویر، گوشه‌ای از یک جزیره را نشان می‌دهند. اولین تصویر یک راه که به جنگل انبوه ختم می‌شود، دومی یک مقبره که توسط جنگل احاطه شده و سومی یک مقبره دیگر بر روی سخره سنگی را نشان می‌دهند.

این سه تصویر در پنل بازی در مراسم PlayStation Experience نمایش داده شدند و ما در تریلری که در رویداد Paris Games Week منتشر شده بود نیز شاهد تصاویری از دو منطقه اول بودیم.

استودیو Sucker Punch همیشه در خلق تصاویر هنری و مجذوب کردن مخاطب خود عالی عمل کرده است و به همین خاطر طرفداران بی‌صبرانه منتظر عرضه این بازی هستند تا در جزیره «سوشیما» (Tsushima) قدم بزنند. یکی دیگر از نکات بسیار جذاب درباره این بازی تم و فضای ژاپنی آن است و بازیکنان کنترل یک سامورایی را برعهده خواهند داشت.

بازی Ghost of Tsushima قرار است به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شود ولی هنوز هیچ تاریخ عرضه دقیقی برای آن مشخص نشده است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *