تصاویر و اطلاعات بیشتری از گلکسی اس ۹ فاش شد

 

درحالی‌که تنها چند هفته تا رونمایی از پرچم‌داران آتی سامسونگ زمان باقی مانده، تصاویر و اطلاعات جدیدی درباره‌ی گلکسی اس ۹ فاش شده است.

مسلماً بزرگ‌ترین ستاره‌ی کنگره‌ی جهانی موبایل، پرچم‌داران سال ۲۰۱۸ سامسونگ خواهند بود. حال باتوجه به اینکه تا زمان معرفی رسمی از این دستگاه‌ها فاصله‌‌ی چندانی نداریم، تصویر جدیدی از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس فاش شده است که نمای جلویی این دستگاه را کاملا نمایش می‌دهد.

گلکسی اس ۹

سامسونگ با پرچم‌داران جدید خود، قرار نیست تغییری اساسی در طراحی این دستگاه‌ها ایجاد کند و همانطور که پیش‌تر انتظار می‌رفت، تغییرات گلکسی‌ اس ۹ بیشتر جنبه‌ی باطنی دستگاه را هدف قرار خواهد داد.

با این حال، با‌ توجه به دعوت‌نامه‌ای که سامسونگ برای رویداد معرفی گلکسی اس ۹ برای اصحاب رسانه ارسال کرد، احتمالاً تغییرات جذابی در قسمت پشتی دستگاه رخ خواهد داد. درج نوشته‌ی «دوربین. تجدید نظر» در این دعوت‌نامه، این ذهنیت را ایجاد کرده است که قابلیت‌های مربوط به دوربینِ این دستگاه بهینه‌سازی‌ها و تغییرات بسیاری خواهد دید. انتظار می‌رود که گلکسی S9 با اندازه‌ی ۵.۸ اینچ و گلکسی S9 پلاس با اندازه‌ی ۶.۲ اینچ روانه‌ی بازارها شود؛ همچنین پردازنده‌ای که سامسونگ برای این دستگاه‌ها در بازار چین و ایالات متحده در نظر گرفته است، جدیدترین پردازنده‌ی شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ خواهد بود؛ این در حالی است که پردازنده‌ی اگزینوس ۹۸۱۰ قدرت‌بخش این دستگاه‌ها در دیگر بازارها خواهد بود.

اما تغییر اصلی به دوربین مربوط می‌شود. به‌ نظر می‌رسد که سامسونگ از دوربینی با لنز ۱۲ مگاپیکسلی و قابلیت تغییر دیافراگم استفاده کند؛ همچنین هر دو مدل امکان فیلم‌برداری در حالت صحنه‌آهسته با کیفیت ۷۲۰p و ۴۸۰ فریم بر ثانیه را دارا خواهند بود. علاوه بر موارد فوق، احتمال می‌رود که درست مانند آنچه در گلکسی نوت ۸ مشاهده کردیم، سامسونگ از لنز ثانویه‌ای با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر پرتره در این دستگاه استفاده کند. دوربین جلویی دستگاه نیز از کیفیت ۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

باتوجه به اطلاعات فاش‌شده، احتمال می‌رود که سامسونگ برای پررنگ‌ کردن تفاوت گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، تنها به اندازه‌ی صفحه‌نمایش بسنده نکند و امسال تفاوت‌هایی در بخش سخت‌افزاری نیز شاهد باشیم. بر اساس این گزارشات، گلکسی اس ۹ از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برخوردار است و گلکسی اس ۹ پلاس از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *