تصویر تامل برانگیز از بشقاب پرنده ای برفراز آسمان مکزیک – سال ۱۹۵۸

بهترین تصاویر از رویت یوفوها در سال ۱۹۵۸ در کولیمای مکزیک زمانی ثبت شده اند که دو دوست به نامهای الخاندرو دوناس و خاویر تورس در حال سفر از کولیما به گوادالجارا بودند. هنگامی که آن دو از تصاویر اطراف تصویر برداری می کردند شی دیسک شکل به بالای سرشان آمد و ۴ تصویری که از آن شی گرفتند به بهترین مدارک از حضور یوفوها در زمین تبدیل شد.

ufo1957
مطابق نظر یوفولوژیست ها این تصاویر فوق العاده نمایانگر بشقاب پرنده ای کلاسیک نظیر آنچه در دهه ای پیش از آن در رازول سقوط کرد می باشند.
یوفولوژیست نامی مکزیک، جیمی ماوسان اظهار می دارد این تصاویر گنجینه ی تاریخی حقیقی هستند و به عنوان بهترین مدارک از حضور اشیای پرنده ناشناخته دسته بندی می شوند.
خانم کارولینا استرادا ، صاحب فعلی تصاویر در مصاحبه ای که با او صورت گرفت می گوید:

» این تصاویر در بزرگراه کولیما-گوادالاجارا توسط عکاسی معروف کولیمایی به نام خاویر تورس گرفته شده اند ، در حالی که به همراهی الخاندرو دوناس در حال سفر به گوادالاجارا بودند و تصمیم گرفتند در جایی از مسیر توقف کرده و از مناظر اطراف تصویربرداری کنند، آن هنگام بود که شی ای ناشناخنه را که در ارتفاع چهل متری بالای سرشان در حال پرواز بود مشاهده کرده و چند تصویر از آن ضبط کردند . بنا به گزارشات اعلام شده، این بشقاب پرنده ی اسرار آمیز با سرعتی باور نکردنی در آسمان حرکت می کرده است اما خاویر تورس از فرصت بدست آمده از توقف ناگهانی بشقاب پرنده برای ضبط تصاویر استفاده میکند . »

یوفولوژیست های سراسر زمین باور دارند این تصاویر بدون شک اثباتی بر وجود ملاقات کننده های فضایی است که در گذشته به زمین آمده اند و رفت و آمدهایشان همچنان نیز ادامه دارد.

مکزیک به عنوان کشوری که در سراسرش به تعدد یوفو رویت شده شناخته می شود . آتشفشان معروفی به نام پوپوکاتپتل در مکزیک وجود دارد که توسط عده ای زیادی به عنوان ساختاری طبیعی و معمایی مطرح می شود که سالانه صدها یوفو را به سمت خود جذب می کند و تعدادی از آن ها حتی به درون آتشفشان سقوط می کنند.

ufo1958
بشقاب پرنده هایی مشابه آنچه خاویر تورس و الخاندرو دوناس تصویرش را گرفته اند توسط افراد مختلف در سراسر زمین مشاهده شده اند . تا آنجا که به یوفولوژیست ها مربوط است این تصاویر ثابت می کند رویت اشیای پرنده ی ناشناخته به هیچ روی پدیده ای جدید نیست و آنطور که برخی افراد شکاک پیشنهاد می کنند رویدادهایی منفرد نیز نیستند.
یوفولوژیست ها با بررسی این چهار تصویر توضیح می دهند ، می توان به وضوح انعکاس نور را از شی مذکور مشاهده کرد که نشان دهنده ی بدنه ی فلزی آن است و در یکی از تصاویر نیز می توان بوضوح پنجره های کوچک متعدد در سراسر لبه ی بشقاب پرنده نیز مشاهده کرد.

منبع : Disclose

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *