تعرض دو زن فرازمینی بروی پیتر خوری

این برنامه تحقیقاتی برای اثبات واقعی بودن ادعای ربوده شدن توسط بیگانه به وسیله کار بردن تمرکز در پزشک قانونی آغاز شد.مطالعه بروی Peter Khoury نتیجه ای به جز تایید تجربیات شگفت انگیز وی نداشت.این روش تمرکز ممکن است بروی افرادی که با موجودات فضایی در گیر شوند یا موجودات فضایی آنها را بربایند موثر واقع شود.علاوه بر این در یک مطالعه فوق العاده فرصتی شگفت انگیز را در تمرکز بروی الگوی بیگانه نشان می دهد که مداخله هوشمند موجودات فضایی بروی ساختار DNA  وجود دارد و شواهدی نیز ممکن است که این عمل بروی DNA  انسان مخصوصا در آن دسته از فرهنگ های بومی که دارای تاریخی غنی و دارای ادعای قوی های آتشین از آسمانها هستند را دارد و برای اولین بار در جهان pcr از مدارک و شواهد بیولوژیکی ربوده شدن توسط بیگانه را انجام داد (این مقاله در سال ۲۰۰۱ منتشر شد و در سال ۲۰۰۹ نسخه جدید آن ارائه شد  مقدمه ای بر ۴ مرحله مطالعه بروی DNA ، Khoury  مانند ساختار و کاتالیزور آن بود.

by Bill Chalker
Anomaly Physical Evidence Group (APEG) Copyright 2001- B.Chalker/APEG Trust

سیدنی استرالیا تجربه ربودن انسان توسط موجودات فضایی با توجه به شواهد بیولوژیکی DNA  توسط PCR  مورد برسی قرار می گیرد.و موجب بدست آمدن نتایج فوق العاده ای می شود.

dsc00153

پیتر خوری در سال ۱۹۶۴ در لبنان متولد می شود و در سال ۱۹۷۳ به استرالیا مهاجرت می ند.او همسر آینده اش Viva  را در سال ۱۹۸۱ می بیند  و در سال ۱۹۹۰ با هم ازدواج می کنند و صاحب دو فرزند می شوند.

پیتر اولین بار بشقاب پرنده را در ۱۹۷۱ هنگامی که با هفت کودک دیگر برای بازی به پشت بام رفته بود در لبنان مشاهده می کند سپس همه دوستانش را بصورت یخ زده مشاهده می کند و بعد جسم تخم مرغی شکلی که ترکیبی از هنر و صنعت بود را بر بالای سرش مشاهده می کند.سپس هر هشت کودک را به طبقه همکف انتقال می دهد بعد از مدتی هر هشت کودک بدون به یاد آوردن اتفاقاتی که افتاده بود به حالت عادی بر می گردند پیتر و همسرش بعدها  در سیدنی نور قوی را دیدند که حرکات شگفت انگیزی با افکت های عجیبی از نور را انجام می داد.

اثری مارک مانند روی پای پیتر خوری

ترسناکترین رویارویی زندگی خوری با موجودات بیگانه در ۱۲ ژولیه ۱۹۸۸ رخ داده است زمانی که خوری بصورت فلج بروی تخت بیمارستان افتاده بود و تعدادی از بیگانگان فضایی در اطراف تخت وی ظاهر شدند.یکی از آنها بلند و نازک با رنگ زرد طلایی و چشمانی سیاه داشت.یکی از آنها سوزنی بلند را وارد سر خوری کرد بعد از اینکه خوری هوشیاری اش را بدست آورد خود را به اتاق دیگری که خانواده اش در آن بودند رساند و متوجه شد مدت زمانی که در اتاق بین ۱ الی ۲ ساعت سپری شده بود در بیرون از اتاق فقط ۱۰ دقیقه زمان گذشته بود صدمات وارده به سر خوری تایید شد.

تا آن زمان پیتر خوری در هیچ زمینه ای مورد مزاحمت و آزار قرار نگرفته بود.و سر انجام او مورد آدم ربایی موجودات بیگانه قرار گرفت و با نا امیدی با مشکلات دست و پنجه نرم می کرد گروه Ufology  در آپریل ۱۹۹۳ گروه (UFOESA) را برای حمایت از پیتر خوری تشکیل داد.

1988encountera

با وجود تلاش برای حمایت از پیتر خوری تجربیات عجیب و غریب برای او ادامه یافت.خوری در صنعت ساختمان کار می کرده در ساعت ۷ صبح از ایستگاه قطار به خانه اش در حومه سیدنی باز می گردد پس از پیاده شدن همسر احساس ناخوش آیندی به خوری دست می دهد و او به خواب می رود بعد از بیدار شدن چیز عجیبی روی تختش می بیند دو زن عجیب غریب برهنه یکی از شمال اروپا و دیگری از آسیا دارای چانه ای دراز چشمانی بزرگ و بسیار زیبا به نظر می رسد زن بعدی قهوه ای تیره پوست با چشمان سیاه و موهای سیاه و سبکی شبیه به سبک پسرانه داشته.

در این میان هیچ اتفاق غیر عادی نیفتاد خوری متوجه شد که زن اروپایی به زن آسیایی آموزش هایی را می دهد.زن شمال اروپایی که به نظر می رسد بیش از شش فوت قد و ظاهری بسیار زیبا داشت سعی داشت سر خوری را بطرف نوک سینه اش بکشد ولی خوری از خود مقاومت نشان می داد بعد از مدتی زن اروپایی نسبت به هیچ دردی واکنش نشان نمی داد و اثری از خون ریزی های وی نبود و قرار نبود این اعمال برای انتقال چیزی به زن آسیایی اتفاق بیفتد بعد از اینکه خوری سرفه ای می کند متوجه می شود هر دو زن از بین رفته بودند.

خوری بعد از نوشیدن یک چای برای ادرار کردن که می رود متوجه می شود در ادرار کردن مشکل دارد و این عمل برای او بسیار درد ناک است زیرا تعدادی از موهای زن اروپایی در زیر ختنه گاه او بطور محکم پیچیده بودند.خوری متوجه شد که این موها ههیچ ربطی به موهای همسرش ندارند او که دور اندیش بود موها را در پلاستیکی پیچیده و مهر و موم کرد.

خوری به این نتیجه رسید که چیز بسیار عجیب و فوق العاده ای رخ  داده است دو قطعه موها بلوند نازک در حدود ۱۰-۱۲ سانت و ۸-۶ سانتی متر متعلق به موهای زنهای شمال اروپا است.

مانند بسیاری ها پیتر خوری دارای تجربه های شگفت انگیز بسیاری است در طول ماه نوامر ۱۹۹۶ وقتی که با همسرش در تخت خواب بود نوعی انرژی مزاحم را در اتاق حس کرد.چشمانش را باز کرد و دوباره چند چهره بمانند آنچه در ۱۹۸۸ دیده بود را دید پیتر دوباره احساس فلجی کرد و احساس کرد شناور است و پاهایش بطور افقی بطرف آینه است و تماس پاهایش با آینه را احساس کرد.سپس احساس نوعی الکتریسیته را در بدنش کرد که وز وز می کند سپس بعد از مدتی در رخت و خوابش از خواب بیدار می شود.در بین سالهای ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۵ پیتر خوری تجربیاتی مانند انفجار نور با صدا که توسط ویوان همسرش نیز مشاهده شده بود را دید و سپس دوباره تجربیات قبلی به او دست داد در بین سالهای ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ خوری از هر گونه تجربه ای مصون بود.

در سال ۱۹۹۶ پیتر توسط روانپزشک دانشگاه هاروارد جان ماک برنده جایزه پولیتتیزر مورد برسی قرار گرفت.بر اساس نوشته های رگرسیون پیتر وارد یک اتاق  نورانی شده و یک میز بالاتر از او بوده و صدایی مانند صدای پرندگان و سایه را دیده و صدای آنها مانند ۵۰ نفر به نظرش رسیده.سپس پیتر ماهیت عجیب  حنجالی دو زن را با روانشاس مورد بررسی گرفته و آزمایشات محدود و ناقصی در مورد نمونه مو انجام گرفت زیرا پیتر ممکن بود توسط موجودات فضایی بیگانه مورد تجاوز جنسی قرار گرفته باشد.

mack1

(از چپ به راستProf. John Mack, Peter Khoury, Bill Chalker & Dominique Callimanopulos (Photo: P. Khoury)

در سال ۱۹۹۸ برای نخسین بار در جهان DNA PCR واکنش زنجیره ای پلیمراز بروی دو تار مو انحام گرفت و نتایج موها متلعق به یک انسان اما از نوع نژادی غیر معمول نادر مغول چینی که یکی از کمیاب ترین نوع انسان ها بود است.همچنین این مو نیز می توانست مال یکی از سکنه اولیه کره زمین که نوعی نژاد آفریقایی بوده اند باشد.

ناهنجاری عجیب و غریب بدست آمده همانطور که انتظار می رفت از نوع آسیایی میتوکندری DNA  است نتیجه این شد:موها متعلق به یک زن بلوند قد بلند که رنگ های زیادی را در مو یا پوست خود ندارد تا او را از اشعه خورشید محافظت کند می باشد.

شکل ترسیم شده توسط یک هنرمند از موجودی که توسط پیتر خوری توصیف شده بود.

iurstrangeevidence

hairvid1copy

در بهار ۱۹۹۲ توالی dna زن توصیف شده بهبود یافت و استخراج شد.نمونه بزرگ نشان دادن شفافیت نوری و ساختار موزاییکی شکل در شکل مشاهده می شود توالی DNA  از سمت چپ نوشته شده اند.

xseq

DNA کار اصلی بروی شفافیت دادن موها را انجام می داد جذب نا هنجاریها نیز در ریشه مو انجام می گرفت Dna  نادر نوع چینی نیز در ساقه مو یافت شد و نوعی dna نادر اسکاتلندی نیز در ریشه مو پیدا شد.

توالی DNA میتوکندری از رشته مو زن بلوند

ریشه توالی مو بسیار گیج کنننده و بحث بر انگیز بود تا زمانی که در سال ۲۰۰۰ تکنیک جدیدی ابداع شده یافته های اخیر را در پیوند با موها ناسازگار نشان داد این توالی در سال ۱۹۹۲ توسط پیتر خوری بهبود بخشیده شد.

بخث بر انگیز ترین مورد موها مقاومت مو ها در مقابل ویروس ها بود .برسی نمونه نشان داد که دو ژن از آن حذف شده اند که یی از آنها پروتئین CCR5 بود حذف این پروتئین در کمتر شدن احتمال ابتلا به ایدز موثر است.

ccr5deletionsequence

این شواهد نشان داد که انسان ها در مرحله ضعیفی از علم ژنتیک هستند.

ماهیت این یافته های ژنتیکی منجر به یافتن برخی ارتباطات جالب با فرهنگ و اسطوره ها و باستان شناسی مانند مومیایی عجیب تاکائاکان در چین که دارای موهای بلندی بود و داستان خدا و زن باسک ماری و ارتباط آن با اساطیر ایرلند شد.

strangespeculationsa

از چپ به راست تتیس در هود-عاج از دوره-سن سنگ-سنت ژرمن

داستان Tuatha  از اساطیر ایرلند توصیف خدایان قدرتمند بلوند با موهای نارنجی و سایر ویژگی های غیر معمول است.در حالی که ارتباطات فرهنگی و استوره ای جذاب سایر ملل داستان های جذابی از سایر ملل در باره ربوده شدن توسط موجودات بیگانه و نوردیک دخیل در دزدیده شدن سایل ملل را دارند.

2514378

بنظر می رسد زنی که پیتر خوری با او روبه رو می شود الهه نوسنگی قدیمی اروپا و خدای اولیه در اساطیر باسک بود تا به حال به شکل های گسترده ای از جمله درخت زن شعله های آتش ابر سفید رنگین کمان توپ در هوا آتش داس و آسمان احاطه شده در آتش و بصورت شناور افقی در فضا دیده شده بود.

سوابق ایرلند باستان توصیف کل از یک سری از تهاجمات توسط بیگانگان است در طول قرن ۱۲ میلادی توصیف آمدن Danann مرموز tuath یا قبیله danu  با ظاهر و موهای بلند قرمز که به مردم محلی آموزش هایی را نیز می دادند دارد.

گزارش های دیگر نشان می دهد که موجودی که خوری توصیف کرده بود در سال ۱۹۵۷ در ربودن نتونیو ویلائی بواس  نیز نقش داشته و نمونه ی دیگری از موهای طلایی در آن نقطه کشف شده است.تجذیه و تحلیل DNA  از نمونه های بیولوژیکی و ارتباط اسطوره ای نشان می دهد که ادعای ربوده شدن توسط افراد مذکور می توانست درست باشد.

این تحقیقات در مورد ادعای خوری در ۴ فاز انجام شد در فاز اول تحقیقات اولیه در مورد پرونده خوری که منجر به دستیابی به اطلاعاتی در باره اصل بودن مدارک و شواهد ارائه شده توسط خوری بود

فاز دوم روی ریشه ی موی بیگانه متمرکز شده بود و نشان داد که ماهیت مو از یک اهدا کننده بیگانه بوده است و متعلق به یک زن بلوند نوردیک با پروفیل غیر معمولی از dna  است که ممکن است به یک نژاد نادر آسیایی وابسته باشد.که ژن CCR 5  که در عدم ابتلای فرد به ایدز و ابله موثر بوده است را حذف شده است این گزارش در کتاب ژن موی بیگانه نوشته شده است.

strangeevidencepage1

pkhairdnaresultssummary

با احتیاط و با استفاده از داده های محافظه کارانه مشخص شد که ccr5  در حدود ۵۰۰۰ سال قبل از نژاد نادری از انسان ها حذف شده است که شامل یک درصد پایین جمعیت انسانی در مردم شمال شرق اروپا نیز می باشد.

ccr5deletionsequence1

دلایلی که برای امکان داشتن یک جهش ژنتیکی در موها و حذف تصادفی ژن ها ارائه شده بود نیز رد شد.بنا به گذارشات بیگانگان فضایی در تعامل با محیط زیست و بدون هیچگونه اقدام احتیاطی نسبت به انسان و بیماری ها به ادامه کار خود مشغول هستند.

آلیسون گالوانی و جان نوامبر در گزارش خود در کتاب تاریخچه تکاملی نوشته اند این  allele جان در زمان تکاملی قرار دارد و دارای فرکانس نسبتا بالایی در اروپا است.این دو دانشمند اظهار می دارند که حذف CCR5  نقش تاثیر گذاری در حذف ابله طاعون در اروپای باستانی و قرون وسطی داشته است.

با توجه به این استدلال ها به نظر می رسد که بطور کلی در آفریقا و سپس در هند و چین و قبل از رسیدن به اروپا و آمریکا این allele حذف شده باشد.

فاز ۳ اتصال LAHU  تایلند چین ۲۰۰۵-۲۰۰۶

در فاز سوم تمرکز بروی ارتباط ژنتیکی در سطح گسترده انجام گرفت و به دلیل منحصر به فرد بودن نژاد مغولی چینی گروهی از مردم چین جنوبی شمال تایلند میانمار برمه لائوس یوننان مورد برسی گرفتند و اتصال های غیر معمول نوری در ژن ها مشاهده شد که مانند نونه خوری با ظاهر هیبریدنوردیک بودند هر دو از طریق dna  خود و محلی که در آن یافت شده بودند سرشار از شواهد بیگانگان فضایی بودند.

در فاز چهارم جنبه های بسیار مهم و حیاتی برای برسی شواهد مداخله ژنتیکی موجودات فضایی هوشمند در فرهنگ های مختلف جهان ماننند تایلند چین برزیل نیوزلند آفریقا و اتصالات مطرح دیگر مانند آینو ژاپن و ژنتیک سامی تنیگما در شمال اروپا  و …. مورد بررسی قرار گرفت و ممکن است حضور بیگانگان فضایی خارج از کنترل ذهن ما هستند را بدهد که ممکن است با پیشرفت علم پزشکی و ژنتیک مدارک پزشمی قانونی بیشتر از حضور فضایی ها را به ما بدهد.

china2006001

china2006002

این مرحله با توجه به مطالعه ی مشاهده موجودات در بالا دستیابی به موفقیت در فعالیت با یوفو و پدیده های نوری آدم ربایی های بیگانه فرهنگهایی که مشاهده موجودات فضایی را در تاریخچه خود دارند Dna   های غیر معمول و مکانهای غیر معمول و خالی از سکنه نیز می تواند به پیش برود.

منبع : کتاب ژن موی بیگانه

hoa2bcover2bex2bauforn

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *