تماشا کنید: بازی Total War: Three Kingdoms توسط سگا معرفی شد

بازی Total War: Three Kingdoms

عاشقان سبک استراتژیک باید بسیار خوشحال باشند. چرا که سگا، ناشر مجموعه Total War‌ به تازگی نسخه جدیدی از این سری را با نام بازی Total War: Three Kingdoms معرفی کرده است.

 

پس از انتشار Total War: Attila توسط استودیو CA، دیگر شاهد انتشار نسخه‌ای از مجموعه Total War که بر اساس واقعیات تاریخی ساخته شده باشد نبودیم. تا اینکه این استودیو اعلام کرد که قصد به ساخت زیر مجموعه‌ای جدید را دارد که در آن بیشتر به حکومت‌ها و مناقشاتی خواهد پرداخت کمتر در تاریخ مورد توجه بوده‌اند. این زیر مجموعه که A Total War saga نام دارد، به صورت تدریجی و قسمت بندی شده برای پلتفرم پی‌سی منتشر خواهد شد. اما علاوه بر این مجموعه جدید متوجه شدیم که سازندگان این مجموعه برای فضای تاریخی و واقعی بازی دلتنگ شده‌اند و نسخه جدیدی از این مجموعه را با نام Total War: Three Kingdoms معرفی کردند.

تاکنون در سری بازی‌های جنگ همه جانبه به نقاط مختلفی از دنیا پرداخته شده است الا کشور پهناور چین. اما بالاخره قرار است که بازیکنان در بازی Total War: Three Kingdoms به این کشور بزرگ سفر کنند. به گفته سازندگان Three Kingdoms بر اساس رمان بسیار معروف «عاشقانه‌های سه پادشاهی» (The Romance of the Three Kingdoms) که نوشته «لو گوانژانگ» (Luo Guanzhong) است، ساخته شده و وقایع سال‌های پایانی سلسله هان را بازگو می‌کند.

طبق اطلاعات تاریخی، دوره‌ای که از آن با نام سه پادشاهی نام برده می‌شود، در حدود سال‌های ۲۰۰ قبل از میلاد رخ می‌دهد. زمانی که امپراتوری هان را هرج و مرج فرا گرفته و هر فرماندار علم عصیان را علیه حکومت مرکزی برافراشته بود. از شاخص‌ترین افراد حکومتی و فرماندهان آن زمان می‌توان به سان کوان موسس سلسله Wu، سائو سائو نخست وزیر سلسله هان، دونگ ژو یکی از سپهسالاران مدعی، و سه برادر افسانه‌ای یعنی لیو بی، ژانگ‌فی و گوان یو اشاره کرد.

اینطور که به نظر می‌رسد بستر‌های مناسب تاریخی، غنی بودن فرهنگ چین و ناشناخته بودن این سرزمین باستانی، می‌توانند بازی Total War: Three Kingdoms را به یکی از بهترین عناوین این مجموعه تبدیل کنند. حال تنها باید صبر کرد و منتظر انتشار اطلاعات تکمیلی درباره این بازی بود. اما طبق رسم همیشگی احتمال می‌رود که این عنوان در انتهای سال میلادی و به طور انحصاری برای پلتفرم پی‌سی منتشر شود.

 

 دانلود تریلر

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *