تماشا کنید: ۱۴ دقیقه از گیم‌پلی بازی Shadow of the Colossus

بازی Shadow of the Colossus

بازی Shadow of the Colossus که اولین بار در سال ۲۰۰۵ توسط استودیو Team ICO به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۲ منتشر شد، قرار است برای کنسول پلی‌استیشن ۴ نیز منتشر شود

تریلری ۱۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Shadow of the Colossus منتشر شده است و در آن سونی نشان می‌دهد که این بازی یک بازسازی معمولی نیست و در آن از ویژگی های رندرینگ جدید و سیستم های برخورد کمک می‌گیرد تا یک گیم پلی جالب و روان را به طرفداران این بازی ارائه دهد. متاسفانه هیچ دشمن جدیدی به این بازی اضافه نشده است.

بازی Shadow of the Colossus که اولین بار در سال ۲۰۰۵ توسط استودیو Team ICO، استودیویی که بازی‌های ICO و The Last Guardian را ساخته است، به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۲ منتشر شد.

استودیو Bluepoint در پلی‌استیشن ۴ پرو یک انتخاب برای طرفداران قرار داده است: بازیکنان می‌توانند Shadow of the Colossus را با رزولوشن ۴K و ۳۰ فریم بر ثانیه یا با رزولوشن ۱۰۸۰p و با ۶۰ فریم ثانیه تجربه کنند. در زیر می‌توانید ۱۴ دقیقه از پیم‌پلی این بازی را تماشا کنید:

بازی Shadow of the Colossus با قیمت ۴۰ دلار عرضه خواهد شد، که همانند Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و Ratchet & Clank است. سونی با گذاشتن چنین قیمتی توانست میزان فروش این بازی‌ها را به طرز قابل توجه‌ای افزایش دهد و به نظر می‌رسد استراتژی مناسبی برای فروش عناوین کلاسیک خود انتخاب کرده است. بازی Shadow of the Colossus در E3 2017 برای پلی‌استیشن ۴ تایید شد.

Shadow of the Colossus در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۱۸ (۱۷ بهمن) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *