تور بالی-ایتالیا- مالدیو-ویتنام-سریلانکا

 

تور بالی

بالی جزیره خدایان

  بالی جزیره خدایان، جزیره کوچک ، جزیره از مجموع جزایر کشور اندونزی است. جزیره بالی دو اقیانوس آرام و هند را به هم پیوند داده  و به همین جهت از آب و هوای معتدل  و مناسبی برخوردار است بالی به سبب زیبایی هایی که دارد  لقب جزیره خدایان را به خود اختصاص داده و در فهرست برتربن سفرهای توریستی جهان  قرار دارد.آتشفششان و جنگل های زیبا و سواحل بی نظیر بالی ،سبب شده تا سالیانه توریستان بسیاری تور بالی  را برای مسافرت انتخاب کنند.  سفر گشت مجری  تخصصی تورهای اروپا و جنوب شرق آسیا تور بالی را با برترین خدمات و مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

دیدنی ها در تور بالی

تور بالی  از زیباترین تورهای دنیاست و بالی  زیباترین جزیره در کشور اندونزی است. که سراسر زیبایی و مکان های دیدنی شگفت انگیز انسان را  متحیر می سازد. سواحل  شنی  و مرجانی، مزراع زیبای پله پله برنج در دامنه ها، آتشفشانهای فعال با شکوه، غارهای مرموز و جنگل های بارانی گرمسیری شاداب وجود دارد که در کنار نمایشگاهی از جانوران و حیات وحش عجیب و غریب قرار گرفته است.دریاچه باتور، باتوبلان، کاخ های تاریخی، موزه های مختلف، آتشفشان کینتامانی،  پارک آبی بالی و بسیاری جاذبه های گردشگری دیگر بالی را از سایر تورها متمایز نموده است.

تور ایتالیا

کشور ایتالیا از شبه جزیره ایتالیا ودو جزیره دیگر با نام های ساردنی و سیسیل در دریای مدبترانه تشکیل شده است. این کشور در  جنوب قاره اروپا قرارگرفته و دارای  آب و هوای معتدل می باشد.پایتخت کشور ایتالیا رم است و از گذشته و تا کنون  به عنوان پایتخت امپراطوری بوده و از قدیمی ترین تمدن های جهان است. امروزه  تور ایتالیا  با توجه به تمدن و فرهنگ کهن و آثار یاستانی مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران  قرارگرفته است.

دیدنی ها در تور ایتالیا

رم پایتخت امپراطوری و پایتخت ایتالیا از زیباترین شهرهای این کشور است.شهر ونیز،شهر روی آب،موزه های باستانی ،دریاچه کومو،برج پیزا، شهر فلورانس ،از جمله مقصدهای هنری هستند که برنامه هر بازدید کننده‌ای از شبه جزیره ایتالیا را تشکیل می‌دهند. در کنار این شهرهای بزرگ و معروف، میراثهای فرهنگی پنهانی هم در شهرهایی با تاریخ هزار ساله وجود دارند که البته در مسیر اصلی بازدیدها قرار ندارند و علیرغم اینکه کمتر شناخته شده‌اند، اما به همان اندازه شهرهای هنری ایتالیا دارای جذابیت می‌باشند. مناطق گردشگری متفاوت و جاذبه های توریستی  متنوع  تور ایتالیا را منحصربه فرد نموده است.

تور مالدیو

مالدیو کوچکترین کشور  قاره آسیا و کشوری در اقیانوس هند است. پایتخت مالدیو شهر ماله می باشد. کشور مالدیو از جزایر کوچک و متعددی  تشکیل شده و به دلیل وجود استراحتگاه های لوکس و زیبایی های جزیره تور مالدیو نیز یکی دیگر از پرطرفدارترین تورها در صنعت گردشگری به شمار می رود.

دیدنیها در تور مالدیو

شهر ماله پایتخت مالدیو از زیباترین مناطق اوریستی و گردشگری به شمار می رود. سواحل  شنی و مرجانی، مزراع زیبای پله پله برنج در دامنه ها، آتشفشانهای فعال با شکوه، غارهای مرموز و جنگل های بارانی گرمسیری شاداب وجود دارد که در کنار نمایشگاهی از جانوران و حیات وحش عجیب و غریب قرار گرفته است. تور مالدیو را با آژانس مسافرتی سفرگشت تجربه نمایید

تور ویتنام

ویتنام کشوری در جنوب شرق آسیا در امتداد دریای چین و اقیانوس آرام  است. پایتخت کشور ویتنام هانوی است.آب و هوای کشور ویتنام استوایی میباشد.کشور باریک ویتنام سال ها در جنگ با استعمارگران بوده و در مقابل آنها به پیروزی رسیده است. تور ویتنام به دلیل مناظر طبیعی زیبا در این کشور ساحلی که به دلیل آب و هوای متفاوت مناطق مختلفش، پوشش گیاهی متنوعی را نیز تجربه می‌کند از عوامل تاثیر گذار بر گردشگری  این کشور است.

دیدنیها در تور ویتنام

کشور زیبای ویتنام با با زیبایی های متفاوت و گردشگری های بی نظیرش سالانه توریستان بسیاری را یه خود جذب  می کند. دلتاهای حاصلخیز، دره های زیبا ،طبیعت فوق العاده زیبا و سواحل بی نظیرش تور ویتنام را مورد توجه توریستان قرارداده است. از معروفترین و زیباترین مراکز گردشگری ویتنام می توان شهر دالات ،شهرهوشی مین ،خلیج هالانگ، مجموعه سیکس سنز کان،مای سان ،نهاترانگ، ساپا و بسیاری مناطق دیگر را نام برد.

تور سریلانکا

سریلانکا یا به عبارتی مروارید اقیانوس هند در جنوب کشور هند قرار دارد. پایتخت سیاسی کشور سریلانکا کوته و  پایتخت تجاریش شهر کلمبو می باشد. تور سریلانکا امروزه به دلیل آب و هوای استوایی و گردشگریهای بی نظیر مورد توجه توریستان قرارگرفته و سالیانه افراد زیادی تور سریلانکا را برای سفر انتخاب می کنند.

جاذبه های گردشگری در تور سریلانکا

کشور سریلانکا دارای خارق العاده ترین سواحل دنیاست. در تور سریلانکا از هر جهت سواحل زیبا و شگفت انگیز را می توان دید.آمار سفر به سریلانکا روز به روز در حال افزایش است.صخره های زیبا و آبشارهای شگفت انگیز از برترین زیبایی های سریلانکا است.پارک ملی یالی، صخره سیگیریا، ساحل مونت لاویانا، شهرکندی و بسیاری جاذبه های گردشگری دیگر را می توان با تور سریلانکا سفرگشت تجربه نمود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *