تکنولوژی های باستانی و فرازمینی ها

در جنگل های صعب العبور در کلمبیا

بسیاری از جویندگان گنج معتقدند که شهر افسانه ای طلا ” الدورادو ” در همین جا ارمیده است ..افسانه ای که هیچ وقت کشف نشد

جستجو گران در اوایل قرن بیستم در اطراف رودخانه مگدالینا به گورستانی ۱۵۰۰ ساله برخورد و کشف کردند که متعلق به تمدنی کلمبیایی موسوم به تولیما بود

یک دو چین اشیایی پیدا شد که شبیه هواپیما و جت های امروزی هستند و هیچ اثری از اینکه سنبل یک حشره یا یک پرنده باشد نیست

این اشیا همونطور که در تصویر ملاحظه میکنید دارای دم بالابرنده و بخش تعادلی و بدنه هواپیما و کابین را دارا است

و هیچ شباهتی به هیچ چیز در طبیعت ندارند

ایا این اشیا میتواند گواهی بر تکنولوژی بیگانگان باستانی باشد ؟

هیچ حشره و پرنده ای در دنیا وجود ندارد که چنین بالهایی داشته باشد شکل گویای همه چیز میباشد

در سال ۱۹۹۷ متخصصین هوانوردی المان شامل “الگوند اینبوم ” و “پیتر بلتینگ ” با ساخت یک مدل قیاسی از پرنده طلایی رپلیکا تصمیم به اثبات دقیق گرفتند و این مدل را کاملا مجهز به دنده های فرود و موتور محرک کردند

هیچ نیازی به قطعات اظافی هم نبود چون این مدل همه چیز را دارا بود

مردم ۲۰۰۰ سال پیش چگونه از ایرو دینامیک و سیستم پروازی با اطلاع بودند ؟ ایا چیزی در تاریخ ما گم شده است ؟ این شواهد مشترک در تمدن های بشری حاوی چه اطلاعاتی به ما هست ؟ یا وقت ان نیست جسارت به خرج داد و مرور بهتر بر تاریخ داشت ؟ ایا این موضوعات دال بر رد پای تمدنی بیگانه است ؟

ایا اینها دستاوردهای و رد پای اموزگاران باستانی است ؟ که در کتیبه ها از انها فرشتگان و خدایان نام برده میشه ؟

بیست مایلی جنوب قاهره هرم پلکانی معروف به شاه جوزر فرعون مربوط به ۴۰۰۰ سال پیش

هرم پلکانی در سقاره

هرم پلکانی در سقاره

قدیمیترین هرم از ۹۷ هرم مصر … ساکارا یا همون سقاره

همچنین قدیمیترین گورستان مصر معروف هستش موسوم به شهر مردگان ..در همین نقطه بود در سال ۱۸۹۱ باستان شناس فرانسوی گوری باستانی رو کشف میکنه که ” پادی ایمن ” در ان مدفون بوده مربوطه به ۳۰۰ قبل میلاد

درمیان اشیا پیدا شده از این گورها یک مدل کوچک چوبی ذهن این باستان شناس را مشغول کرده تا به امروز هم واقعا یک مورد بسیار عجیب و چالش برانگیز میباشد

پرنده سقاره

پرنده سقاره

مدل کوچک چوبی پرنده مانند همونطور که در نصور ملاحظه میفرمایید ..در کنار این مدل چوبی در این گور باستانی یک پاپیروس تاریخی و دست نوشته ای موجود هست که در ان نوشته شده = میخواهم پرواز کنم !!!

این مجسمه چوبی بعدا به موزه مصر انتقال پیدا میکنند

تا سال ۱۹۶۹ زیائ مورد توجه قرار نگرفت تا اینکه در این سال بود که دکتر خلیل مسیحا مصر شناس متخصص این مجموعه پرنده چوبی رو مورد ازمایش قرار داد … جالبه از یک طرف کاملا شبیه پرنده میباشد دو چشم هم دارد اما از طرف دیکر چیزی متفاوته

در قسمت میانی  بال کمی ضخیم تر است و در این قسمت بخش بالا برنده مرتفع ترین بخش میباشد و همه بال تا انتهای ان کاملا نازک میشود و این بال ها رو به پایین میروند …دقیقا یک مدل ایرو دینامیکی مدرن ..

نکته دیگر اینکه پرنده ها سکان هدایت ندارند و به خاطر ساختمان ایرو دینامیکی بدنش این ایده به ذهن ادم میرسه که این یک پرنده نیست بلکه سنبل و نشانه یک شی پرنده پیشرفته میباشد

در سال ۲۰۰۶ متخصص هوانوردی به نام ” سایمن سندرسن ” مدلی از پرنده معروف سکارا مصری در ازمایشگاهش با چند مقیاس بزرگتر ساخت دقیقا پنج بلرابر اندازه اصلی اش …با سرعتی ثابت شروع کرد و تحت زاویه ای معین بالا بردش از مایش نشون داد که پرنده سکارا یک گلایدر پیشرفته بوده …مدل کامپیوتری نشون میده که پرنده سکارا قطعا مخصوص پرواز بوده

ایا ممکنه ایده پرواز به خیلی سال قبل تر از مساله برداران رایت برگردد … هیچ کس نمیتواند قاطعانه بگوید ایده پرواز مخصوص برادران رایت بوده تاریخ ما پر از نشانه های تکنولوژی از هر لحاظی میباشد

اما سوال اصلی اینجاست با این تفاسیر این دانش از کجا به مصریان باستانی رسیده ؟

ایا صحبت از خدایان در کتیبه هایشان در واقع فرازمینی های بسیار پیشرفته بوده است ؟ که نام خدایان رو یدک میکشیدند ؟

این نظریاتیست که هنوز بر سر ان حرف و حدیث زیاد میباشد

ایا ما بخشی از تاریخ را گم کرده ام ؟ ایا تاریخ همانیست که در کتاب ها میخوانیم ؟انسان موجودی بسیار فراموش کار است و حافظه تاریخی ضعیفی دارد و حقیقتا بیاد نمیاوریم چه یا که هستیم

آیا تمدنهای باستانی در روی زمین به تکنولوژی دسترسی داشته‌اند؟ البته به نظر میرسد که به هر حال، یک اتفاقاتی افتاده.
در بزرگترین بناهای ساختمانی و معادن امروزی ماشینهای عظیم حفاری مشغول کندن و بریدن و حمل سنگ هستند.
این ساخته‌های دست بشر، سازنده‌های خود را جا میگذارند و کار هزاران انسان را با تکنولوژی هیدرولیک مدرن، به انجام میرسانند.
بدون چنین تجهیزاتی، ساختمان‌سازها هرگز نمیتوانستند آسمانخراشهای مدرن بسازند. همانطور که هزاران سال پیش نیز، تمدنهای کهن وقتی بناها و معابد خود را با سنگهای عظیم بنا میکردند، همین کار را انجام میدادند.
این بلوکهای عظیم با وزن یک صد تن حتی برای مهندسان امروزی نیز زورآزمایی بزرگیست. هزاران سال پیش نیزمردم، آنها را از صخره‌های یکپارچه بریده‌اند.
مایلها حملشان کرده‌اند و سپس آنها را بلند کرده و دقیق در جای خود گذاشته‌اند. اما چگونه؟ آیا این بلوکهای سنگی عظیم را با چکش کنده‌اند؟ با اسکنه تراشیده‌اند؟ و با سیمهای مسی کشیده‌اند؟ همانطور که اکثر باستانشانان به آن معتقدند؟!
آیا آنها میتوانسته‌اند این قطعات را برداشته و حمل کرده باشند بدون اینکه از هیچ سیستم کششی و یا چرخ استفاده کرده باشند؟ یا اینکه تمدنهای باستانی تکنولوژی پیشرفته‌ای در اختیار داشته‌اند که از آن زمان مفقود شده و از چشم علم پنهان مانده است؟
در «جیزه» شما تنها هرم‌ها را ندارید. منشاء هرمها به جایی ختم میشود که مصرشناسان به آن میگویند «دره معابد».
احتیاجی به یک مهندس راکت نیست تا وقتیکه به آنجا میرسید دریابید که یک چیزی اینجا جور در نمی‌آید. در حالیکه «اهرام» با بلوکهایی به وزن دو تا سه تُن ساخته شده‌اند، این معابد که کمی با اهرام قابل مقایسه هستند، متشکل از بلوکهایی به وزن یکصد تن و برخی حتی دویست تُن هستند. اجازه بدهید به شما بگویم که یکصد تن بلوک یعنی چه. اگر شما یکصد ماشین سواری را بردارید و به هم پرس کنید، یکی از این بلوکها ایجاد میشود. اولا چگونگی حمل این بلوکها را که ندیده بگیریم، مطلب این است که چرا آنها خواسته‌اند از بلوکهای یکصد تنی استفاده کنند؟ این اصلا با عقل جور نیست.
هیچ دلیلی برای آنها نمیتوانسته وجود داشته باشد که بخواهند بلوکهای گرانیتی را در سایز تریلی بسازند. این مثل این است که بگوییم: بسیار خوب بیایید کاری انجام دهیم؛ اما کاری کنیم که تا آنجا که ممکن است سخت باشد.
Giorgio A. Tsoukalos
دلیل قانع شدن من در باره به کار رفتن تکنولوژی پیشرفته در ساخت این صخره‌ها این است که اگر ما امروز به یک معدن سنگ برویم و به سایز ماشین‌آلاتی که به منظور مشابهی به کار میروند، نگاهی بیندازیم میبینیم که این ماشینها بسیار عظیم‌الجثه هستند.
باورمندان به تئوری «غریبه‌های فضایی»، معتقد به این نیستند که فضاییها این بناهای حیرت‌آور را ساخته‌اند، بلکه معتقدند که آنها نوعی ابزار تکنیکی که قابل استفاده باشد را در اختیار پیشینیان ما نهاده‌اند. مهندس متخصص، «کریس دان» دهها سال را به مطالعه ابزار به کار رفته توسط مصریهای باستان پرداخته است.
Christopher Dunn
ما بطور عمومی توسط مصرشناسان به این باور رسیده‌ایم که مصریان باستان ابزاری ساده داشته‌اند. هر روز سر کار میرفته‌اند و از توپهای سنگی و اسکنه‌های مسی یا تیوبهای مسی استفاده میکردند و با سمباده در دایورایت و گرانیت، سختترین سنگهای زمین، سوراخ ایجاد میکرده‌اند. و آنچه که من در طی سالها جمع‌آوری کرده‌ام، اطلاعاتیست که در واقع در تضاد با تصور ابزار ساده است.
در مصر، «دان» توانست مکانهایی باستانی را برای اولین بار مورد مطالعه قرار دهد. آنچه که او به آن دست یافت هم یک انقلاب بود و هم جنجال برانگیز.
Christopher Dunn
اگر شما نگاهی به فلات «جیزه» و سنگهایی بیندازید که در واقع در «هرم بزرگ» و «هرم کَفرع» و «مِنکارا»جای گرفته‌اند، میبینید که دو و نیم میلیون بلوک سنگی تنها در «هرم بزرگ» به کار رفته. آنها باید روش موثری برای بریدن سنگها میداشته‌اند تا بتوانند آنها را به اندازه ببرند و در جای خود بگذارند. باید کسی بوده باشد که آنجا بایستد و بگوید: بسیار خوب! من حالا یک بلوک به این سایز لازم دارم و دیگران این بلوک را در چنان سایزی فورا به او رسانده باشند.
در حال جستجو پیرامون چندین مایل اطراف «جیزه» در «ابو رواش»، «دان» از روی بریدگی عمیقی در یک بلوک گرانیت با یک رد پا مواجه شد.
Christopher Dunn
وقتی من برای اولین بار دیدمش، اصلا نمیتوانستم بفهمم که به چه کاری می‌آید. تنها بعد از روزهای متوالی چیدمانهای متعدد و گاهی بیدار شدن ساعت ۳ صبح، خاراندن سر و فکر کردن به این که: آخر اینها چگونه آن را بریده‌اند؟ بالاخره دریافتم که تنها راهی که آنها در واقع میتوانسته‌اند آن را ببرند، اره‌ای بوده که ۳۵ فوت ضخامت داشته باشد.
ایده اینکه مصریان باستان از اره‌ای غول‌پیکر استفاده کرده باشند، مقاومت اغلب باستانشناسان را بیشتر برانگیخت. اما «دان» قانع شده بود.
Christopher Dunn
به عنوان یک مهندس قدیمی، من به دنبال علامتهای ابزاری هستم. هر جا بروم به دنبال همانها میگردم و البته متهم به این اصطلاح هستم که وقتی به قصد جستجوی چیزی بروی، احتمالا آن را می‌یابی. چرا که به موضوع از فیلترهای به خصوصی نگاه میکنی. این را قبول دارم، موافقم. اما سوال این است که چرا باید این علامت وجود داشته باشد؟ رد ماشین کاملا در اینجا برای من واضح است. اما در آن زمان هیچ ماشینی وجود نداشته. خوب من چه کنم؟ من تنها به دنبال رد به جا مانده از ماشین‌آلات هستم و آنها همه جا هستند. روی مجسمه‌ها میتوانید پیدایشان کنید. میتوانید آنها را منحصراً در موزه «لاکزار» بیابید، به نظر میرسد که نوعی نشانه‌گذاری در کنار نشیمنگاه «آمون» در محل برخورد با نیمکت وجود دارد که یک بریدگی هم در زیر آن دیده میشود. یک لغزش ابزار. بنابراین باید ابزاری بوده باشد که اینهمه کار آمد بوده است.
«دان» همچنین بر این باور است که گود شدگیهای بزرگ روی زمین در «جیزه» چنانکه اغلب باستانشناسان به آن معتقدند جایگاه «قایق» نیست بلکه جای استقرار «ارّه» ۳۵ فوتی است.
Christopher Dunn
به فکر من رسیده بود که آنها در واقع جایگاه اره هستند. اره‌ها در این جایگاهها نصب میشده‌اند و آنها بلوکها را از روی اره عبور میداده‌اند، پیش از اینکه در «هرم بزرگ» نصب شوند.
معمای دیگر این است که چگونه میلونها سنگ برداشته شده و به دقت در جای خود نهاده شده‌اند.
Philip Coppens
چیزی که در ساختمانسازی مدرن قابل مشاهده است این که در ساخت یک بنای بزرگ، نیاز به این دارید که ابزاری بزرگ بسازید تا به ساخت بنای بلند شما کمک کند. این چیزیست که باستانشناسی هرگز به آن اشاره نکرده.

“سنگ جنوبی” در بعلبک

سه تا از بزرگترین سنگهای ساخت دست بشر در جهان در «معبد ژوپیتر» در «بعلبک» لبنان یافت شده است. هر کدام وزنی معادل ۱۰۰۰ تن و یا دو میلیون پاوند دارند. معدن نزدیک به این منطقه حاوی سنگهایی حتی بزرگتر از این است که به سنگهای حامله معروفند. بلوک غول پیکر مستطیل شکل، وزن غیر قابل باوری معادل ۱۲۰۰ تن دارد. حرکت دادن آن در دنیای امروز، نیازمند قدرت ۲۱ جرثقیل سنگین است .
Peter Palutikof
در صنعت ساختمان‌سازی اگر یک پروژه به خصوص در جایی در حال ساخت باشد، به طور اخص در منطقه‌ای کوهستانی، چگونه میتوان چنین ابزار، ماشینها و جرثقیلهایی را به آنجا حمل کرد؟ اینها بسیار سنگین هستند و واقعا غیرممکن است بتوان آنها را به محل برد.
Roger Hopkins
این سنگ، متعلق به پروژه‌ای در «پالم اسپرینگز» است. جایی که بزرگترین دستگاههای حفاری را میتوان به راحتی اجاره کرد. .آنها برای بار کردن سنگ بر روی ماشین باربری دچار مشکل بودند. این سنگ به راحتی پنج تُن یا ده هزار پاوند وزن دارد. اندازه‌ای کوچک در دنیای سنگها، اما نهایت کاری است که با ماشینهای مدرن از عهده ما بر می‌آید.
Robert Bauval
ما باید فرض کنیم مردمی که اهرام را ساخته‌اند چرخ نداشته‌اند و هیچ وسیله کششی و آهن هم در اختیار نداشته‌اند. در واقع آنها هیچ نداشته‌اند به غیر از قدرت فوق‌العاده انسانی و تکه‌های ریسمان. این گفته با شواهد جور در نمی‌آید
تعلیق صوتی :

– جنوب یونان – مایسینی – دومین هزاره ی پیش از میلاد – دژ نظامی باستانی با تخته سنگهای آهکی به هم چسبیده بدون ساروج

– این سازه که نمیتونه توسط بشر ساخته شده باشه به غول های تک چشمی ( سایکلوپ) منسوبه
– بر روی سر در خزانه ی آتریوس تخته سنگی هست که دویست و پنجاه تن وزن داره !!!
– در همه ی سازه های بزرگ باستانی جابجا کردن سنگ های بزرگ به دست بشر نبوده مثل سنگ های بعلبک در لبنان که بعضیاشون بیشتر از ۱۰۰۰ تن وزن داره ( یعنی یک میلیون کیلوگرم !! )
– تعلیق صوتی ( معلق کردن اجسام در هوا توسط صوت ) یکی از راه هایی هستش که تمدن های باستانی اجسام سنگین رو با اون جابجا میکردن
– در آزمایشگاه دانشمندا با دستگاه تثبیت صوت میدان صوتی ایجاد کردن که توپ ده گرمی رو در هوا معلق نگه میداره ( میشه گفت این دستگاه ضد جاذبه هستش )
– افسانه ی بومی در مورد استون هنج میگه که این سنگ ها با همون حالت تعلیق صوتی و توسط مرلین جادوگر انجام شده ( شاید عصای مرلین صوتی که همراه ورد از دهان مرلین خارج میشده رو تقویت میکرده )
– بعضی از سنگ های استون هنج از ۲۰۰ مایل دورتر آورده شدن !
– آزمایشاتی مبنی بر این هم انجام شده که امکان این بوده که توسط نیروی انسانی و ابزار ساده این سنگ ها آورده شده باشن که همه شکست خورده ( حتی اگر سنگ های روی زمین و ایستاده رو میشده که با غلتک و طناب انجام بده سنگ های بالای سر این سنگ ها به هیچ وجه کار انسان نیست )
740566_pcz77MVr

لیزرهایی با قدرت برش سنگ های سخت …دهلیزهای صوتی که قادرند ارتباطات کیهانی ایجاد کنند…و طرح یک معماری برای جذب انرژی کیهانی

ایا اینها مثالهایی مهیج از تکنولوژی امروزی خود ما هستند ؟ یا اینکه نمونه هایی هستند از دستاوردهایی مبهوت کننده که در گذشته ای بسیار دور مورد استفاده بودند ؟

پرو …امریکای جنوبی …کوه های اند ..در ارتفاع ۹۰۰۰ فوتی از سطح دریا در منطقه ای که روزی مردم اینکا ان را دهکده مقدس مینامیدند خرابه های شهر “اویانته تامبو” واقع شده است …اینجا روزی معبد و دژ نظامی به شمار میرفته و بر اساس ادعای مورخین در حدود ۱۴۴۰ پس از میلاد بدست امپراطوری اینکایی “پاچاکوتی ” ساخته شده است

اما بر خی معتقدند این شهر بر روی خرابه های شهر بسیار قدیمی دیگری ساخته شده است  که منشا ان ناشناخته است

دروازه هایی دارد با نام دروازه خدایان و تخمین زده میشود که ۱۲۰۰۰ سال پیش از اینکه اینکاها به این منطقه برسند ساخته شده است

اینجا به  دست تمدنی که ما ان را “اورن پاچا ” مینامیم ساخته شده کسی نمیداند انها کی بودند از کجا امده بودند و به کجا رفتند !

andes6 ollan4

مشخصا قدیمی ترین پارت این سایت باستانی حدود ۱۲۰۰۰ سال قدمت دارد .. برخی ممحققان میگویند اینجا به وسیله تمدن “اراک” ساخته شده است و مردم این قوم هم سن ادم یا اولین انسان بودند که در داستان ها ازشون یاد میشه

((یادتون باشه ادم اولین انسان نیست بلکه اولین انسان پیشرفته میباشد ))

اما چگونه ممکن است اولین بشر روی زمین چنین ساختار سنگی عظیمی که فوق العا ده بی نشیر و عظیمه بسازد ؟

این همه سنگهای قفل شده در هم و سیستم ابیاری که تا به امروز نیز قابل استفاده است ..چگونه تونستند ؟

یا سنگهایی با وزن بیش از ۵۰ تن را جا به جا کنند ؟ مشهور بودن این سایت باستانی به خاطر غول های سنگی و تخته سنگهای عظیم است مخصوصا شش تا از انها که در ارتفاع کوهستان بنا شده !!انطور که منابع میگویند از کوه های دیگر حمل شدند و به انجا برده شدند و قرار داده شدند اما با چه وسیله و قدرتی ؟اصلا چگونه با چه وسیله این این سنگهای عظیم را برش داده و حمل و نقل کردند ؟

امروزه اگر بخواهیم یک سنگ ۵۰ تنی را جابه جا کنیم اونم با این همه ادعا و پیشرفت باید یک واحد ویژه حمل و نقل برای ان ایجاد کنیم متشکل از تیر اهن های استیل ..سیم های انتقال و جک های هیدرولیکی و برای بالا بردن انها نیاز به تغیراتی در کوه هستیم و باید جاده ای صاف ایجاد بشه از سیم بکسل هایی برای انتقال سنگهای عظیم استفاده بشه و همچنین برای کشیدنشون

همه این مسائل نمیتونسته با دوره آن مردمان جور در بیاد ؟ ایا انها تکنولوژی در اختیار داشتن یا اینکه یاری فرازمینی ها در یاد دادن و انتقال اطلاعات و کمک برای ساخت و شروع تمدن بوده ؟

جالب این جاست اون شش تخته سنگ عظیمی که بالا ازش سخن گفتیم در تصویر هم میبینید یک مو هم لا درزش نمیره و چنان به هم قفل هستند گویا جوش داده شدند !!

ما با یک تکنولوژی و یک هنر فوق العاده طرفیم که از انسانهای ان دوران که ابتدایی بودند به دور بوده !

غالب شناسان معتقدند که این گرانیت سخت با ابزار سنگی و برنزی بریده شده و شکل داده شده است در حالیکه هیچ گاه شواهدی از چنین ابزاری در منطقه یافت نشده ..عجیب تر از ان اینه که صخره هایی ماقبل تاریخی سر جای خود هستند به طوریکه گویی با فرم ناشناخته ای از انرژی به هم متصلند !

اینجور به نظر میرسه که با نیروی زیاد لیزری این  سنگ ها به هم دوخته شده است واقعا این ظرافت چگونه میتواند کار انسانهای نخستین باشد ؟با چه ابزار و تکنولوژی ؟

این برشهای دقیق که گویی با اره بزقی یا با لیزر اینگونه شیار ها و برشهای دقیق مانند شیشه صاف و صیقلی دادن ادم را به حیرت در میارند این ها به دست انسان با ابزار های ابتدایی ساخته نشده ابزار ماقبل تاریخ به هیچ وجه قابل استفاده نبوده ..شما میبینی در این سایت بستانی یعنی اولا نته تامبو بیشتر از سنگ “اندزیت ” ساخته شده برای برش این سنگ باید از چیزی سخت تر از اندزیت استفاده بشه میتونید از الماس استفاده کنید اما هیچ ابزاری در دوره پارینه سنگی وجود نداشته تا بتونه این سنگها رو به این دقت برش بده پس باید ابزار بسیرا حرفه ای و ماشین الاتی بوده باشد اما چطوری از کجا ؟ ایا رد پای فرازمینی های باستانی در میان است برای یاری زمینی ها برای شروع تمدنشان ؟

افسانه هایی در حوالی کوه های اند در کشور پرو وجود دارد که در این افسانه ها ..{پیشنیان باستانی ..بنیانگذاران این مکان به عنوان برادران و خواهرانی خوانده شده اند با نام “فرزندان خورشید ” این موجودات اسرار امیز فرستاده خورشید هستند با چیزی به زمین امدند که به شکل یک “گوه طلایی ” توصیف شده است !!!

ایا این موضوع میتواند ما را یاری کند که ببینیم سایت باستانی اولانته تامبو(که در قسمت قبلی توضیح دادیم ) چگونه ساخته شده؟ ایا این ها موجوداتی فرازمینی بودند که اینگونه توصیف شدند ؟

 بلند کردن جابه جایی و قرار دادن صخره ها و بلوک های ۵۰ تنی تا بالای کوه غیر ممکنه و چیزی بیشتر از یک جرثقیل نیاز است ما با یک تگنولوژی غریبه طرفیم ..یه دستکاهی شادید ضد جاذبه یا راکتور تولید اشعه لیزر ..یه همچین چیزی که نظریه پردازان بهش اطمینان یافتند

خرابه های متروپولیس امریکای مرکزی (مزوامریکن)..مکزیک ..۳۵ مایلی شمال شرقی مکزیکو سیتی

اینجا در فلاتهای مرتفع سایت عظیم باستانی “تیوتیهوکان” واقع است که ساختش ۱۰۰ سال پیش از میلاد شروع شد و تا قرن ۷-۸ ماندگار مانده بود این یکی از بزرگترین شهر های باستانی دنیاست ان هم با جمعیتی ۱۵۰۰۰ نفره بوده است(تصویر شهر )

وقتی وارد این شهر میشید با طرح مدرن این شهر رو به رو میشید ..بزرگترین بنایی که تاکنون کشف شده در این شهر باستانی است …انها نه تنها دانش ساختمانی داشتند بلکه دانش ساختار های ریاضی و نجوم نیز داشته اند

از بالا طرح این شهر به شکل عجیبی بازسازی یک صفحه مداری کامپیوتری است  دو چیپ پردازشگر است ..هرم خورشید و هرم ماه

محققان همچنین شمار دیگری از تشابهات برجسته ای را در این مجموعه با اهرام مصر یافته اند

هرم بزرگ خوفو در مصر در صحرای گیزا و هرم خورشید در تیتیهوکان دقیقا محیطی یکسان در حدود ۷۵۰ فوت مربع دارد

محیط هرم خورشید چهار عدد پی ارتفاع دارد ولی در هرم خوفو جیزه دو عدد پی ارتفاع دارد پس هرم خورشید نصف هرم خوفو است

سه هرم اصلی این سایت باستانی یعنی هرم خورشید هرم ماه و معبد کواتزال کوت …در طرح یکسانی از کمربند اوریون (شکارچی) واقع شده است …

که دقیقا همون فرمی است که سه هرم جیزه هم در مصر تحت همان نقشه قرار دارند ..وقتی چنین تشابهی در دو نقطه مختلف دنیا که هیچ ربطی به هم نداشتند میبینیم پس این فکر به ذهنمون میرسه حتما حتما یک طرح از پیش تعین شده و یک طراح باید وجود داشته باشد

اولانتایتامبو

اما شاید عجیب تر از این در مورد اهرام و سازه های سایت تیوتیهوکان استفاده زیاد از “میکا ” باشد !!که زمینه ساختاری عظیم راتشکیل میدهد ..ماده ای که تنها در ۳۰۰۰ مایلی منطقه و در برزیل در دسترس است ..این ماده در همه بناها و مجموعه های مسکونی معابد و جاده ها دیده میشوند اما چرا باید هزاران مایل برای چنین ماده ای بروند و بیایند ؟

میکا خاصیتی الکتریکی نیز دارد و برای انتقالات الکتریکی نی زاستفاده هایی میشه ازش همچنین در حرارت های بالا مقاومه

در چند سال اخیر باستان شناسان مقداری زیادی کریستال میکا در معابدی پیدا کردند به همراه چندین بادگیر ..یک کانال بادگیر زیر زمینی وجود دارد که از دهلیز میکا به سوی هرم خورشید میره !ایا این دهلیز میکا نوعی تولید کننده انرژی بوده ؟

شباهت زیادی در این باره با هرم های مصری دارد چون در هر دو دهلیز های داخلی وجود دارند بعضی بر این باورند که خود هرم بزرگ ی تولید کننده عظیم اشعه بوده پس ممکنه همچین چیزی در هرم های این سایت داشته باشیم

ناسا از میکا برای انکسار دما در بسیاری از ادوات پروازی مثل شاتل ها استفاده میکند ..در ورود موشک به جو زمین تمام سطح زیرین شاتل فضایی پوشیده از میکا است که دافع کننده خوبی برای دمای بالاست ..ایا میکا در سایت باستانی تیوتیهوکان به عنوان محافظ به کار برده میشده؟؟؟

با همه این اوصاف این علم را از کجا اورده بودند ؟؟؟ ایا فرازمینی ها نقشی در این جا داشتند ؟ شواهد که این را بازگو میکند

حکایاتی است از خدایانی که با کشتی و یا با مارهای بالدار از اسمان نازل شدند و میگویند اتفاق غیر عادی در جریان بوده است

باور عمومی اینه که میگفتند این شهر باستانی توسط خدایان فرازمینی ساخته شده است و این خدایان با وسایل پروازی به بهشت میرفتند که امروزه ما اون وسایل رو موشک فضایی میدونیم

گزارش های خیره کننده و جالبی در اکثر سایتهای باستانی نظیر اینجا هست که همشون به اتفاق میگویند خدایانی صعود و نزول داشتند

ایا افسانه های پروازی موجودات بیگانه و جانوران عجیب دیگر اثباتی بر این هست که غریبه های باستانی تاثیر گذار بر دستاوردهای تیوتیهوکان بوده اند ؟

ارزانسرای آرایشی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *