تیم پیک فضانورد انگلیسی : شانس زیادی برای یافتن حیات فرازمینی در آینده نزدیک

tim

تیم پیک فضانورد انگلیسی ، ایستگاه بین‌المللی فضایی نیز به جمع فضانوردانی پیوست که وجود موجودات فرازمینی را تایید نموده اند ، او که با سایت میرور آنلاین مصاحبه می نمود ، اظهار داشت که شانس بسیار زیادی وجود دارد که ما در آینده نزدیک در منظومه شمسی حیات را کشف کنیم و ادامه داد من بیشتر تعجب می کردم اگر چنین نباشد .

تیم پیک فضانورد انگلیسی

این اظهارات از طرف این فضانورد معروف و با تجربه ، از این لحاظ اهمیت دارد که او مدت زمان زیادی را در فضا گذرانده است و برخی از یوفولوژیست ها ، معتقدند که احتمال زیادی دارد که در زمان اقامتش در ایستگاه فضایی او یوفوهایی را با موجودات فرازمینی رویت نموده باشد . البته این را نیز نباید از نظر دور داشت که از بین صدها فضانوردی که تا کنون به فضا رفته اند ، تعداد کمی در این گونه مباحث اظهار نظر نموده اند و بیشتر آن ها در بیان اینگونه مسائل محتاط هستند .

تیم پیک همچنین اظهار نمود که احتمال بسیار زیادی وجود دارد که در اقمار زحل و ژوپیتر که اقیانوس هایی از آب در خود دارند حیات موجود باشد ، زیرا هر جا آب هست ، حیات نیز هست . به قول کریس مک کی ، استروشیمیست معروف ناسا ” اگر در سیاره ای آب یافتید ، خبرم کنید وگرنه خودتان را اذیت نکنید ، هیچ جز سنگ و خاک نخواهید یافت ” .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *