جام مقدس – راز اصل و نصب SANG-REAL

از زمان مشهور شدن کتاب Dan Brown و فیلم معروف ‘The Da Vinci Code’, ،جامعه ناگهان متوجه شد که هر جیزی را که ما به عنوان سنت در مذهب خود داریم ممکن است دقیقا همان چیزی نباشد که در تاریخ اتفاق افتاده است . Wayne در این جا قطعه دیگری از این پازل را ارائه میدهد . او با الهام از یافته های نقشه ستاره های جهان در ارتباط با پایه و اساس مذهب در سر تا سر جهان ، کمی قبل از زمان انجیل Mathew  بود که یک ستاره واقعی در آسمان شب وجود داشت که مکان ان را میشد با کمک ‘Three Kings’در Orion’s belt… Ref  مشخص کرد . این مساله به دنبال کشف انجیل یهودا اتفاق افتاد . این مساله نشان دهنده اهمیست ستاره های خاص بود که مسیح در اخرین لحظات زندگی اش در مورد ان به یهودا گفته بود . آخرین رازی که او با یهودا در میان گذاشته بود در مورد ستاره ها و همچنین ستاره او بود . در متن بعضی فیلم های جغرافیایی ملی به دلایلی احساس شده است که الهام گرفته از Orion’s Belt هستند که بر اساس ان تنظیم شده اند . این مستند تلویزیونی ناگهان این انگیزه را به  Wayne تا تفکر بیشتر دراعماق منابع داشته باشد  . یافته های اخیر وی در مورد King Solomon بیشتر شبیه به همان ستاره مبدا میباشد که او را درکشف دومورد از بزرگ ترین رازهای مجسمه مسیح کمک کرد : اول اینکه Chi-Rho ترکیبی از شمایل های XP و الهام گرفته از ملاقات Constantine با فرشته ها است . دوم اینکه سمبل ماهی نشاندهنده پروین هایی میباشد که بر وی سکه های قدیمی روم یافت میشده است . افسانه جام مقدس اخیرا در کتاب «خون مقدس جام مقدس » نوشته شد که نشان دهنده کلید مهم دیگری بود .

جام مقدس – راز اصل و نصب SANG-REAL

نویسنده این کتاب  ، Richard Leigh ، نام اصلی جام مقدس از کلمه Sangreal گرفته شده است و سپس از هم جدا شده و به صورت Sang Real نوشته شده است و با عنوان خون مقدس ترجمه شده است . این مساله انگیزه ای را برای Wayne ایجاد کرد تا کلید مهم بعدی را ارائه دهد .

اگر ستاره Bethlehem همان ستاره تمدن های باستان باشد که با عنوان خدای اسمانی ان ها مورد احترام میباشد که ان ها ان را به صورت رمزی بر روی بناهای تاریخی خود نوشته اند نشان میدهد که ان ها در واقع ما را ……. کرده اند . و بنابراین یک تئوری جدید دیگر به نام  وجود دارد که بر اساس گفته ها جام مقدس در واقع خون مقدس است . تفسیر Sang Real هم در ترجمه لغوی میتواند در واقع یک راز باشد تایک نسب خانوادگی . به عبارت دیگر یک چیز مقدس میباشد که از بهشت می اید . بشریت همیشه به مسیحیت به عنوان یک خدای فیزیکی نگاه کرده است و اهمیت احتمالات فیزیکی مثل نسب خونی را در نظر گرفته است و این مسیر کمی ناگوار به نظر میرسد .

طبق انجیل مسیح به یهودا گفت که این ستاره دربرگیرنده کل بشریت است . این حقیقت منقلب کننده در زمان های باستان تا حد زیادی به تغییر تاریخ پرداخته است . این حقیقت مخالف جنگ و غارت دیگر ملت ها میباشد . این مساله به این معنا خواهد بود که بردگی و برابری افراد در همه دوره های باستان در جایی وجود داشته است که در ان کلیساهای ثروتمند بی شک کاملا این ایده را رد کرده اند . Wayne معتقداست که در این جا حقیقت پنهان شده است . چه چیزی در اسناد مرموز واتیکان مخفی شده است ؟ جه کسی میتواند این را بگوید ؟ اما باید این سئوال مطرح شود که چگونه واقعیت مخفی ما از بهشت به عنوان یک نسب مقدس دنبال شده است ؟ ایا این مساله بر روی یک لوح یا کاغذ پوست حک شده است و به یهودا داده شده است تا حقیقت را اشکار کند ؟ یهودا کمی پس از به صلیب کشیده شدن مسیح از یک درخت به دار آویخته شد . محققان خدا شناس بر اساس کتاب های تحریف شده انجیل ( که به زبان  یونانی بوده است و نه عبری یا آرامی ) معتقدند که خود کشی کرده است . چنین ادعایی در این جا اصلا معنا ندارد. او ممکن است به وسیله رومی ها به قتل رسیده باشد . ممکن است انجیل یهودا به دلایل بسیارزیادی مخفی شده بوده باشد . موارد به ثبت رسیده از زمان یهودا به بعد این ادعا را بیان میکند که یهودا به مسیح خیانت کرده است . یهودا وفادارترین پیرو مسیح بوده است  و مسیح چیزی را به وی داده بود که میتوانست از ان حمایت کند و از ان را تبلیغ کند . او احتمالا دارای جیز با ارزشی بوده است که رومان ها چیز هایی را از ان شنیده بودند . اما ان  چیزها جه بودند ؟

Wayne ماه ها وقت خود را صرف پیدا کردن کلید هایی در مورد دست نوشته های مخفی کرد اما به هیچ چیزی نرسید . او تمام کلید ها را با تفکر عمیق دنبال کرد و سپس ناگهان یک چیز واضح و مشخص را تشخیص داد . در تمام تصویر های مسیح در پشت سر مسیح با ستاره های عجیبی همانند یک الگو حک شده است و بیشتر اوقات به صورت صفحه طلایی به تصویر کشیده شده است . او مبدا کلمه Grail را جام یا بشقاب میداند . این نام دارای دو نماد اصل و نصب و یا خوردن و نوشیدن شراب میباشد . . در این جا یک موفقیت غیر منتظره حاصل شد …..یک صفحه  که در پشت ان قرار داشت .

از این طریق مسیح درست مثل یک صفحه خورشید در سنت مصر به تصویر کشیده شده است که در ان تصویر Wayne به این مساله پی بر د که  صفحه خورشید دارای دومعنا میباشد که یا نشان  دهنده ستاره خورشید و یا خدای پرندگان میباشد . داستان مسیح ممکن است در برگیرنده یک «صفحه طلایی  » باشد که به وسیله خون مقدس پیشینیان به یهودا داده شده است .  حالا تصور کنید که چگونه John the Baptist در این تئوری دخیل بوده است . در افسانه ها از او و  جام شراب سخن به میان امده است که یک منبع عجیب از صفحه ای با یک صورت بر روی ان وجود دارد . محققان ترجیح میدهند تا بر این باور باشند که این تفسیر روم باستان در زمان قسطنطنیه بوده است . در واقع ان سر یحیی بر روی یک صفحه بعد از زمانی میباشد که سر او از بدنش جدا شده است .

سیاحت نامه journey هم اکنون در برگیرنده تمام تصاویر باستانی از صلیب میباشد که بر روی تصویر مسیح (بالا ) مشاهده میشود . بررسی کنید چرا در سنت صورت مسیح در وسط تمام کلیساهای دنیا  قرار گرفته است ؟ اگر این تصاویر نشان دهنده شجره نامه مسیح نباشند انگاه تعجب برای این مساله نمیباشد که تنها خون مقدس بوده است .

توجه داشته باشید که اولین تصویرظرف Meso American Mayan ، یک ظرف غذا خوری دیگر میباشد . Wayne معتقد است که این تصویر نشان دهنده مسیری در قست پایین عکس مسیح میباشد شبیه به یک صلیب باستانی هندی میباشد که در مرکز قرار دارد که شاید ان ستاره مهم مورد سئوال باشد . در Lalibela  این معبد صلیب نشان دهنده تطابق ویژه ستاره ها با نحوه تصور میباشد . درست در بالای سر مسیح در تصویر ما یک صفحه Sumerian در حال پرواز را میبینیم ولی در این جا با صلیب با یک جسم گرد در وسط ان پر شده است . قسمت شمالی ان  در آفریقای جنوبی ، قبیله Chokwe از یک صلیب مقدس مشابه در اسمان و نماد ان به صورت Orion. صحبت میشود . در هر دو طرف عکس مسیح سکه هایی وجود دارد که ماهیت ستاره صلیب مقدس Orion را نشان میدهد . در قسمت سوم در سمت چپ شکلی از تصویر یک مروارید از WestminsterCathedral  در انگلستان میباشد . در قسمت سوم در سمت راست نمادی از Baal ، مکان غایی خداوند از Baalbek میباشد که در وب سایت اصلی Wayne ، Key of Solomon ، اورده شده است که نشان دهنده طرحی ازشکل انسان به صورت یک معبد میباشد ، معبد Solomon . همه چیزها به صورت یک ستاره خورشید در مرکز مشاهده میشوند .

در زیر ان ( در تصویر بالا ) یک صلیب Templar با مرکزیت مشابه وجود دارد اما در این جا علامت ثلاثه مقدس وجود دارد . یافته مهم دیگر میتواند دلیل این مساله باشد که چرا این صورت در وسط صفحه به تصویر کشیده شده است و چرا صورت مسیح با صلیب جام خون به تصویر در امده است . Incas از امریکای جنوبی این صورت را در وسط اسمان با تصویری از صلیب نیز نشان میدهد.  تنها در این زمان بود که Wayne به دست نوشته Voynich پی برد ، چیزی که وی به دنبال ان میگشت . کتیبه Voynich به رمز نوشته شده است وهنوز رمز ان پیدا نشده است و بسیار شبیه به رمز نوشته Da Vinci میباشد . تصاویری که بر روی این کتیبه به تصویر کشیده شده اند روح سرگردان انسان را در جهان از طریق محفظه های زیادی در جهان  نشان میدهد و سیاراتی از جهان را نشان میدهد که شاید مال این دنیا نباشند .

جام مقدس – راز اصل و نصب SANG-REAL

در یک صفحه ویژه در این کتیبه صلیب با تمام جزئیاتی به تصویر کشیده شده است که Wayne به دنبال ان بوده است .  این تصویر دارای یک  ستاره راز و ستاره صورت خورشید میباشد که در مرکز ان قرار دارد . این عکس دارای مجموعه ای از هفت ستاره و یکخط کوچک میباشد طوری که مسیری را به سمت ستاره خورشید نشان میدهد که بسیار نزدیک به ستاره پروین میباشد همامگونه که به وسیله Wayne در بسیاری از تمدن های باستان دیگر کشف شده است .

در این جا نماد دو گانه دیگری وجود دارد . اما این بار یک مرجع کهکشانی دیگر وجود دارد که ان نیز به صورت یک صلیب است . این عکس هر دو قسمت صلیب را با ستاره های بسیاری میپوشاند . به نظر میرسد که قسمت عمودی بیشتر از همه با کهکشان راه شیری تطابق دارد چون ستاره های پروین از این مکان خیلی دور نیستند . اما ما در این جا نماد دیگری را از کهکشان داریم که نمیتواند خسوف و کسوف باشد چون دارای ستاره های بسیار زیادی میباشد . حقیقت دیگر در این جا ایناست که کهکشان Andromeda ، کهکشان دیگر نزدیک به ما میباشد که به نظر میرسد در این جا نمایش داده شده است چون در زاویه راست کهکشان های ما قرار دارد و در متن دیگر ستاره های روشن در منطقه ای نزدیک به  ستاره پروین قرار دارد .

یک گروه ‹Silver Gate› عصر جدید قبلا تهدید کرده است انها به سرقت ادبی دست خواهند زد و یافته های Wayne رااز Voynich و تمام یافته های او از نقشه ستاره ها دارای فلسفه اشتباه میباشد و ان ها را با جنبش خود مطابقت خواهندداد و امید دارند که پیروان ان ها نخواهند فهمید که ان ها تغییر پیدا کرده اند . جنبش Silver Gate نیز امیدوار است تا پیروان ان ها مرجع کهکشانی را به عنوان نماد صلیب نادیده بگیرند ( نمایش دوگانه ای با صلیب Orion چرا که ان ها هر دو مسیر های مهمی هستند و برای اموزش دادن به راحتی به خاطر سپرده میشوند .) . این تصویر صورت و تصویر خاصی از ستاره در مرکز صفحه / جام قرار دارد چون در نقاشی های دیواری باستان مهم ترین موضوع همیشه در مرکز تصویر کشیده میشده است .

تمام دیگر نقشه های ستاره که منطبق با این فرضیه هستند در این جا در کل جهان قرار دارند و همه ان ها از خدای ستارگان خود صحبت میکنند . ان ها ستاره ای را نشان میدهند که در هر بار شمارش بسیار نزدیک به ستاره پروین میباشد . ان ها ستاره خاصی را شبیه به خورشید به تصویر میکشند که حداقل ده برابر نزدیک تر به ستاره پروین نسبت به کهکشان راه شیری میباشد .

در تصویر اصلی همه مثال های صلیب Wayne به بازسازی تصویری از جام مقدس پرداخته است که بیشتر از همه شبیه به ان میباشد . او این کار را با اشاره به کتیبه Voynich انجام داده است تا به ایجاد چیزی بپردازد که معتقد است Sang Real ، یعنسی جام مقدس میباشد . این تصویر ممکن است دارای طرح صورت مشابه همانند Turin Shroud ، اثری میباشد که Leonardo Da Vinci بیشتر ان را به صورت تقلبی ساخته است چون الهام گرفته از چیزی میباشد که در یک کتیبه سری از شکل انسانی Vitruvian امده است . تصویر یک صورت مخفی میباشد مثل خدای خورشید Maya … ، خدای خورشید Sphinx و خدای خورشید Inca اما مهم تر از ان تصویر ستاره صورت /خورشید میباشد . نقشه اخر از ستارگان اهرام مصر و شکل گرفتن قسمتی از کتیبه به صورت عکس صورت بر روی ستاره مریخ میباشد .

منبع:    http://www.thehiddenrecords.com/grail.php

هر گونه بهره برداری از این مطلب با ذکر منبع با آدرس www.ufolove.wordpress.com مجاز میباشد.

پ.ن: با سپاس فراوان از دوست خوبم مهدی عزیز(نیتیاناندا)برای ترجمه و ارسال این مطلب.

یک مطلب دیگر هم موجود است در این راستا که منشا ما انسانها از سیستم پلیادیان و اوریون بوده است.هر کس مایل به ترجمه این مطلب بود در قسمت نظرات بیان کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *