خوش آمدگویی کشیش گینه ای به فرازمینی ها

کشیش گینه ای و فرازمینی ها

۲۶ ژوئن ۱۹۵۹ شهر پاپاس ، گینه نو – یک کشیش به همراه ۲۵ نفر از کلیسا بیرون آمده بودند که با صحنه عجیبی روبرو شدند ، آن ها شی مدور ناشناس پرنده ای را با چند موجود انسان نما بر روی آن مشاهده کردند ، کشیش گیل اسکچ می گوید ، مشغول صحبت کردن بودیم که ناگهان از افق نور آبی رنگی فلش زده و شی ای بشکل بشقاب با سه چهار موجود شبیه انسان نمایان شدند .

در بالای شی پرنده چیزی شبیه پیشخوان وجود داشت و آن موجودات در پشت آن ایستاده بودند ، در اطراف آن شی دو بشقاب پرنده کوچک به حالت ثابت پرواز می کردند ، تقریبا حالت محافظ را برای شی اصلی داشتند ، کشیش می گوید ناخودآگاه دستم را بالا برده و برایشان تکان دادم ، در کمال تعجب هر چهار موجود جواب مرا با تکان دادن دستانشان دادند .

اینجا بود که یوفو به طرف آن ها نزدیک تر شد ، کشیش می گوید به همراهانم گفتم زانو بزنند و از آن ها با اشاره دست تقاضا کنیم فرود بیابند ، اینکار را دست جمعی انجام دادیم اما آن ها علاقه ای نشان ندادند و کم کم فاصله گرفته و آرام آرام در افق ناپدید شدند ، آن ها بلافاصله موضوع را به نیروی هوایی استرالیا گزارش دادند .

اما با وجودی که نیروی هوایی استرالیا کشیش گیل را فردی صادق و مورد اعتماد می دانست ، با این وجود این ماجرا را جدی نگرفت و برخی متخصصان آن را به یک پدیده طبیعی ، توهم جمعی ، شکست و انعکاس نور و عدم شناسایی یک حادثه نجومی مرتبط دانستند .

نکته جالب در این زمینه این است که در دو هفته قبل از این ماجرا ساکنان آن ناحیه بیش از شصت مورد پدیده های مشابه را رویت نموده بودند . آلن جی هاینک که در آن زمان مسئول پروژه بلو بوک در امریکا بود ، این ماجرا را پدیده ای طبیعی ندانست و اظهار نمود که با توجه به اندازه اشیا رویت شده و ثابت بودن آن شی و دو شی دیگر برای دقایق متوالی ، احتمال پدیده نجومی نمی رود .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *