داستان زیبای غافلگیر شدن یک کودک ۹ ساله توسط مایکروسافت

مایکروسافت

مایکروسافت یک کودک ۹ ساله را که تصمیم گرفت کادوی کریسمسش را به نیازمندان هدیه دهد، به شکل زیبایی با دادن یک ایکس‌باکس وان به او غافلگیر کرد.

 

«میکا فرای» (Mikah Frye) الان ۹ سال سن دارد ولی سه سال پیش، خانواده‌اش خانه خودشان را از دست داده بودند و آن‌ها مجبور بودند در یک پناهگاه زندگی کنند. هر شب برای خواب به آن‌ها پتو داده می‌شد تا برای گرم نگه داشتن خود از آن‌ها استفاده کنند ولی همواره صبح‌ها مجبور بودند که پتوی خود را پس دهند.

اکنون میکا و خانواده‌اش در شرایط بهتری هستند و برای خودشان دارای خانه‌ای مستقلی هستند، اما میکا آن دوران سخت را فراموش نکرده است. در اوایل ماه جاری میکا به خانواده‌اش گفت که نیاز نیست برای او یک ایکس‌باکس وان بخرند و به جای آن، با ۳۰۰ دلار، سی پتو بخرند و به بی‌خانمان‌ها بدهند.

مادربزرگ او بیان کرده است:

او به خوبی می‌داند که پس دادن پتو در صبح چه حسی می‌تواند داشته باشد. به همین خاطر او می‌خواست به چند نفر کمک کند تا مجبور نباشند پتو را پس دهند.

مایکروسافت از این کار میکا با خبر شد و تصمیم گرفت که او را برای کریسمس غافلگیر کند و همان هدیه را به او بدهد که آن را برای کمک به دیگران نخواسته بود. مایکرسافت با خانواده او هماهنگ می‌کند که او را به فروشگاه نزدیک خانه خود ببرند.

وقتی که میکا به بخش محصولات مایکروسافت می‌رسد، کارکنان او را با نامش صدا می‌زنند و او را به قسمت پشتی مغازه می‌برند که یک بابانوئل در آنجا منتظرش بود و یک کنسول ایکس‌باکس وان اس که با بازی Minecraft باندل شده بود را به او هدیه می‌دهد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *