دانلود کتاب الهه های گذشتگان

نام کتاب: الهه‌های گذشتگان
نویسنده: اریک فون دانیکن
ترجمه: همایون خرم/ رضا رامز
زبان کتاب: فارسی
فرمت: PDF
تعداد صفحات: ۱۸۲ صفحه
حجم فایل: ۶ مگابایت

 الهه‌های گذشتگان

 

کتاب حاضر یکی از برجسته‌ترین آثار اریک فن دانیکن می‌باشد. هدف نویسنده از نگارش این کتاب، بیان تحقیق و نتیجه‌گیریهای وی در رابطه با میزان دانش گذشتگان و حدسیات به یقین او در این زمینه است که شاید در گذشته‌های بسیار دور، موجوداتی باهوش و تمدن بسیار بالاتر از زمینیان، با اهالی کره زمین در تماس بوده‌اند و زمینیان آنان را به نام «الهه» می‌شناختند.
اریک فون دانیکن معتقد است که «ارابه‌های خدایان» که در افسانه‌های مردمان جهان وجود دارد از مایاها تا مصریهای قدیم، از بومیهای استرالیایی تا یهودی‌های عهد قدیم واقعا سفینه‌هایی رؤیت شده‌اند و خدایانشان چیزی جز سرنشینان همان سفینه‌ها نبوده‌اند.
در این کتاب دانیکن تصاویر و عکس‌هایی را ارایه کرده است و از ما خواسته تا خودمان قضاوت کنیم. چه توجیهی می‌توانیم برای هواپیماهای مدل تمام آیرودینامیک زمان فراعنه یا یک نقشه کشیده شده توسط پیری ریس فرمانده ترکیه‌ای در سال ۱۵۱۳ که نشان‌دهنده وضعیتهای طول جغرافیایی با صحت و دقت صددرصد قبل از قرن ۱۸ داشته باشیم و طراحی‌های قطب جنوب فقط توسط روش نقشه‌برداری مدرن در سال ۱۹۵۲ کشف شدند؟
وی به دنبال خدایان باستانی، ما را دعوت به مشاهده آزمایشات با نگرش جدید می‌نماید و دریچه تخیل ما را به یکسری نامعقولات باز می‌کند.
download-book

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *