درباره بیلی مایر و ادعای ملاقات او با فرازمینی ها

بیلی مایر

بیلی مایر


بیلی مایر

عکسی که مایر در ایام جوانی در یک معبد بنام آشوکا اشرام در هندوستان از یک بشقاب پرنده گرفت،عکس های او توسط دختر رئیس معبد که نماینده سازمان ملل نیز بود تایید شد.

بیلی مایر

بیلی ادعا کرد که در معبد آشوکا در هند برای اولین بار با “ازکت” یک فرازمینی از سیاره پلارین دیدار داشته و با فضاپیمای او به فضا رفته است.تصویر بالا نقاشی بیلی از ازکت است.

بیلی مایر

تصویر دیگری از یک یوفو در اطراف محل سکونتش در دهه هفتاد میلادی

بیلی مایر

این تصویر توسط یک خانم در حوالی محل سکونت بیلی گرفته شده و عکاس پس از ظهور عکس به وجود یوفو پی برده است.

بیلی مایر

تصویر چهار بیم شیپ که توسط بیلی در جنگل گرفته شده

این تصویر از روی فیلمی گرفته شده که بیلی از بشقاب پرنده گرفته، دوربین فیلمبرداری را روی سه پایه بحالت روشن گذاشته تا خودش بهمراه بیم شیپ در عکس دیده شود.

بیلی مایر

بیلی مایر

تصویر دیگری از بیم شیپ ها که از روی فیلم گرفته شده توسط بیلی برداشته شده،تمام فیلم های او در اینترنت موجود می باشند.

بیلی مایر

و تصویر دیگر از دو بیم شیپ

بیلی مایر

یکی از تصاویر معروف بیلی از بشقاب پرنده

از بیلی پرسیده شده که به چه شکل با فرازمینی ها ملاقات کرده و آنها چه شکلی بوده اند. بیلی می گوید، در دهه هفتاد یعنی حدود ده سال پس از رویت بشقاب پرنده در هند و همراهی با ازکت، عصرها در جنگل می نشستم و به آنها فکر می کردم، آیا دوباره خواهند آمد؟ یک روز که در جنگل نشسته بودم و فکر میگردم که ناگهان یک بشقاب پرنده را دیدم از روی سرم رد شد و ناپدید شد، دقایقی بعد از لابلای درختان پیرمردی با موهای بلند و لباس سفید نمایان شد و بطرف من آمد، با من احوالپرسی کرد و درکنارم نشست، خود را معرفی کرد، گفت نامش سفات است از سیاره پلارین، او گفت که با تمام زبان های زمینی آشنایی دارد و به زبان آلمانی شروع به صحبت نمود،از جریان آشنایی ام با ازکت گفتم او گفت که ازکت دخترش می باشد، دختر دیگری نیز بنام سمیاسه دارد که بعدها او را خواهی دید سنش ۸۵۰ سال زمینی بود، از او پرسیدم چرا به زمین آمده است و چه می خواهد او گفت برای این آمده ام تا تو را بعنوان رابط ما در زمین باشی و می خواهیم به تو تعالیم از یاد رفته آفرینش را که نیاکان ما هزاران سال پیش به شما یاد دادند و شما اینک از یاد برده آید، بیاموزیم.

از او پرسیدم چرا من؟ گفت زیرا ما تو را بعنوان فردی صادق و رازدار می دانیم و مطمئنیم که تو از عهده اینکار بر می آیی، از او پرسیدم آیا می توانم از تو و حرفهایت فیلم بگیرم، گفت خیر اینکار الان مصلحت نیست، تو میتوانی فقط از فضاپیماهای ما فیلم و عکس بگیری. از او پرسیدم، آیا در خارج از زمین حیات وجود دارد، گفت آری، نژاد فراوانی از فرازمینی ها در سرتاسر کیهان وجود دارند، پرسیدم انسان هستند گفت بله، پرسیدم پس این موجودات انسان نما با سر و چشم های بزرگ واقعی هستند گفت خیر، اینها همه برای فریب شما ساخته شده اند. بیلی می افزاید، با سفات در حدود شش سال ملاقات داشتم و او تعالیم شان را بمن آموخت و من همه آنها را در کتاب هایی به رشته تحریر دراوردم،روزی دیدم دختری آمده و می گوید من سمیاسه دختر سفات هستم و پدرم اخیرا درگذشته است،تا اواخر دهه هفتاد با وی هر هفته ملاقات داشتم و به سیارات دیگر سفر کردم.

البته بسیاری بیلی مایر را یک شیاد بزرگ می دانند و خیلی ها در صدد برآمده و جعلی بودن فیلم ها و تصاویرش را اعلام نموده اند. آنها می گویند تمام حرف های او دروغ و نیرنگ برای مشهور شدن است و بشقاب پرنده هایی که از او می بینیم با ابزار ساده مثل سطل زباله درست شده، تصویری که بیلی از ازکت و سمیاسه با اجازه آنها نشان داد، مشخص شد از داخل یک شوی تلویزیونی آمریکایی در دهه شصت برداشته شده،خیلی ها در جواب می گویند یک مزرعه دار ساده چگونه می تواند دهها کتاب فلسفی بنویسد، بسیاری از فیلم های او را برخی از اشخاص معروف در حوزه یوفولوژی مانند وندل استیونس که در دهه شصت از طرف ارتش آمریکا مامور رسیدگی به کیس های فرازمینی شده بود، تایید می کنند.بسیاری از همسایه ها و دوستان و آشنایان او ادعاهای او را تایید می کنند، تنها شخص نزدیک به او که او را دروغگو می داند همسر اولش می باشد که از او طلاق گرفته، آیا واقعا او راست می گوید، یک راز باقی مانده است.

بیلی مایر

تصویر چند رقصنده شوی آمریکایی که بیلی آنها را بعنوان ازکت و سمیاسه معرفی نموده بود.البته بیلی مدعی شد که او عکسی از آنان منتشر نکرده است.

بیلی مایر

مخالفان او مدعی هستند که او از درب سطل زباله در تمام یوفو هایش استفاده نموده است. بالا یوفو و پایین درب سطل زباله

بیلی مایر

بیلی مایر

اندازه های یکسان درب سطل زباله و بخش پایین یوفو

 

اثبات جعلی بودن فیلم های بیلی مایر با یک یوفوی دست ساز، یک طناب و یک درختچه.

بیلی مایر

بیلی مایر

بیلی مایر

بیلی مایر

نتیجه نهایی حاصل اورلپ کردن و فاصله گذاری در مسافت دور بطوریکه درخت کاملا طبیعی و همسان با طبیعت و آسمان در می آید.


پیشگویی های بیلی مایر.

پیشگویی های بیلی مایر.

اورست بلندترین قله زمین نیست،چیمبرازو از اورست بزرگتر است “بیلی مایر”

سازمان نشنال جئوگرافیک در شماره ژانویه ۲۰۰۲ مجله خود صحت یکی از ادعای بیلی مایر را که حدود ۳۰ سال پیش (دهه ۷۰) مطرح شده بود تایید کرد! بیلی مایر بیش از سی سال پیش ادعا کرده بود که موجودات فرازمینی به او گفته اند که قله اورست مرتفع ترین کوه در کره زمین نیست! وی در یکی از نوشته های قدیمی خود اورده که موجودات فرازمینی به او گفته اند که قله چیمبورازو( Chimborazo )در بولیوی ۲۱۵۰ متر از قله اورست بلند تر است.برای اینکه کره زمین کاملا گرد نیست و برای همین ((ارتفاع از سطح دریا)) مقیاس درستی برای اندازه گیری ارتفاع کوه ها نیست!

نشنال جئوگرافیک در ادامه توضیح میدهد که اخیرا دانشمندان متوجه شده اند چرخش زمین به دور خود باعث شده که سطح زمین کاملا یکدست و اصطلاحا کروی نباشد. بنابر این اگر ارتفاع کوه ها را نسبت به مرکز زمین بسنجیم کوه چیمبورازو ۲۲۰۰ متر بلند تر از اورست است! اما اگر مبنای اندازه گیری را سطح دریا اختیار کنیم در ان صورت قله اورست ۲۵۴۰ متر از چیمبورازو بلند تر است. پس در حقیقت نه اورست بلکه چیمبورازو ((بلند ترین نقطه)) روی زمین است.
کوه اورست : فاصله قله تا مرکز زمین = ۶,۳۸۲,۲۵۰ متر
کوه چیمبورازو : فاصله قله تا مرکز زمین = ۶,۳۸۴,۴۵۰ متر
این نکته را باید یاد اور شد که چگونه یک کشاورز ساده سویسی (که یک دست بیشتر ندارد) و تحصیلات عالی نیز ندارد سالها پیش چنین ادعایی را مطرح ساخته که اکنون دانشمندان به صحت ان پی برده اند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *