دروازه ستارگان یا بابهای آنوناکی ؟

باب عبارتی است برای دروازه ستاره های آنوناکی . مدخلی برای ورود و خروج به جهان های چندگانه ، ستاره ها ،سیاره ها و کیهان ها . درزبان آنخ باب به معنی ” در ” است . دری به ابعاد دیگر . باب نوعی فن آوری سفردر فضا در کوتاه ترین زمان ممکن است .
این فن آوری به آنوناکی اجازه می دهد تا با خم کردن فضا و زمان به ابعاد چندگانه و جهان های موازی سفر کند . این فن آوری در تملک انحصاری آنوناکی قرار ندارد . بسیاری از تمدن های فرازمینی بامفهوم و کاربرد عملی آن آشنا هستند .
عبارت سومری بابو ( جمع آن می شود بابانی و باباتی ) از باب مشتق شده اند . لغت عربی باب ( جمع آن ابواب ) به همین شکل است . لغت بابیلون به معنی دروازه خدا است .
برخی ادعا کرده اند که خاکستری ها به دانشمندان نظامی آمریکا نشان داده اند که چطور می شود وارد باب شد . ادعای غیر عادی تر دیگری هم مطرح شده که در سال ۲۰۰۶ در حالیکه سفینه آمریکایی در تلاش برای ورود به یک باب بوده موجود غول آسای خاکستری رنگی به علت اینکه سفینه دچار نقص فنی شده بود از آن خارج شده اما موجود بیگانه در خلاء کهکشانی مکیده و سفینه هم منفجر شده و این وقایع روی فیلم ضبط و در اختیار سازمان های درگیر در پروژه از جمله ناسا و ام آی تی قراردارد .
هم روس ها و هم آمریکایی ها برای توسعه این فن آوری فضایی و نفوذ به این دروازه ها کوشیده اند و آنوناکی کاملاً از این تلاش ها آگاه است . دانشمندان نظامی وپنتاگون متوجه شده اند که پیشنهاد خاکستری ها در مورد باب ها خیرخواهانه نیست و هر نوع فن آوری که خاکستری ها در اختیارهر کشوری گذاشته اند به فاجعه منجر شده .

علماء آنوناکی به این دروازه ها مدخل می گویند . این دروازه ها جنبه معنوی نداشته و فقط دری بسوی سپرهای چندگانه و لایه های متفاوت فضا –زمان هستند .
کتاب مقدس از روح هایی صحبت می کند که می کوشند از این دروازه ها برای ورود و خروج استفاده کنند . علماء آنوناکی می گویند که این روح ها در واقع موجودات پستی هستند که هزاران سال قبل آفریده شده و به مذهب خاصی تعلق ندارند . پژوهشگران اولیه یهودی در تثنیه به قوم عبرانی هشدار داده اند که با ارواحی که سعی می کنند از تاریکی بگریزند ارتباط برقرار نکنند . علماء آنوناکی معتقدند که زمین خود قلمرو تاریکی محسوب می شود نه چیزی که ورای آن قراردارد .

در مارس ۱۹۱۸ آلیسترکراولی ادعا کرد که موفق شده طی روندی که اوآن را آمالانترا می نامد دروازه گرداب گونه ای به وجود بیاوردکه جهان فیزیکی را به جهان غیر فیزیکی متصل کرده .کراولی می گوید درحالیکه گردابه گشوده بوده موجودی ظاهرشده که کراولی اورا ” لام ” نام نهاده و بعدها او تصویری که خود از موجودکشیده بود را منتشر کرد و هواداران و علاقمندان به مباحث یوفولوژی با دیدن آن دستپاچه و ذوق زده شده و آن را به یک موجود خاکستری / گری تشبیه کردند . حدود سی سال بعد دانشمند افسانه ای جک پارسونز و ران هوبارد کلیسای ساینتولوژی را بنیان نهادند و روی این باب کارکردند . آنها کوشیدند دروازه ای را که زمانی آلیسترکراولی گشوده بود دوباره باز کنند .

باب ها همه جا هستند و مثل در اصلی خانه شما به شما نزدیک هستند و اگر قرار بود در اصلی خانه شما از خانه تان فاصله دوری داشته باشد که دیگر در محسوب نمی شد و ارزشی نداشت . باب های روی زمین هم چنین هستند . قاهره به خاطر اهرام هفت باب بزرگ دارد .دروازه ستارگان بزرگی هم در بعلبک است . دروازه عظیمی هم در پترا قراردارد که زمانی قبله اول مسلمانان بوده و در قرآن از آن به نام بکه یاد شده . یکی هم در لانگدوک فرانسه هست.

بعضی از این باب ها دو ورودی و یک خروجی دارند . ورودی از دو لایه موازی بسیار نازک تشکیل شده و مثل دو ورق کاغذ برنجی چینی به هم چسبیده است از همین فاصله بسیار کم ناوگانی از سفینه های فضایی غول آسا مثل یک پر می توانند گذر کنند .

درپاسخ به این پرسش که آیا یوفوها و فرازمینی ها از مدخل های کهکشانی و دالان های فضا –زمانی برای ورود و خروج استفاده می کنند یا نه ؟ باید گفت که چندین ورودی نهان و غیر قابل کشف وجود دارد که به سه بعد متفاوت فراتر از ما راه دارند .

ورودی هایی به جهان پس از مرگ
ورودی هایی به بعد چهارم
ورودیهایی به جهانهای موازی

هر بعدی از نظر ساختار و مواد و ترکیب و حد و مرز متفاوت از دیگری است . بعضی از آن ها خیلی نزدیک تر از آن چیزی هستند که ما فکر می کنیم . وقتی گفته می شود که حیات پس از مرگ دقیقاً چه چیزی ذهن شما را به خود مشغول می کند ؟ قلمرو کسانی که فوت کرده اند . کسانی که هرگز بر نمی گردند . بابلی ها به آن سرزمین بی بازگشت می گفتند و در آکدی برای توصیف آن از عبارت Kur استفاده شده . اینکه شخص فوت شده طی مسیرش به این بعد با همه جور موجود بدخواه و خیرخواهی مواجه می شود . هزاران سال پیش در کتاب مصری مردگان هم چنین گفته شده .

ورود به بعد چهارم

قلمرویی که شخص به دو شکل ذهنی و فیزیکی وارد آن می شود . ورودی آن همه جا هست . در اتاق خواب شما ، دریک دشت یا راهرو منزل ، در اقیانوس و کف دریا یا هوا و درست جلوی در خانه شما . بعضی ها تحت تأثیر یک نیروی کشنده ( میدان مغناطیسی ) در چشم بر هم زدنی به درون آن مکیده می شوند .

این ورودی ها به دلایل غیر قابل درکی هر لحظه باز وبسته می شوند . به محض بلعیده شدن شی ء یا شخصی توسط مدخل ورودی بسته می شود . در ادبیات بومی هر منطقه ای از اشیاء و افراد و حیواناتی سخن به میان آمده که در چشم برهم زدنی در هوا ناپدید شده اند . برخی معتقدند که پرواز شماره ۳۷۰ مالزی احتمالآً توسط یکی ازاین مدخل ها بلعیده و گمشده .

نژادهای بیگانه فوق العاده پیشرفته دقیقاً از محل این مدخل ها با خبر هستند . علاوه براین زمان باز و بسته شدنشان را هم می دانند . میلیون ها سال است که آن ها از این مدخل ها به عنوان گذرگاه استفاده می کنند . بسیاری از سفینه های فضایی ازاین کانال ها برای ناوبری استفاده می کنند و با خم شدن فضا وزمان در آن ها فاصله و زمان طی کردن بین دو نقطه در آن ها بسیار کم می شود .

الگوی زیگزاگی و تغییر زاویه دار نوک یوفوها به جایی اشاره دارد که این مدخل ها قرارگرفته اند . به همین دلیل است که برخی یوفولوژیست ها معتقدند که یوفوها به جای پروزا کردن جهش می کنند . آن ها از یک نهانگی به نهانگی دیگری می پرند . این نهانگی ها همان مدخل ها و بعد فراتر یا بعد چهارم هستند .
درحال حاضر با حمایت برخی دولت ها دانشمندان روی پروژه های مربوط به مدخل های بعد چهارم کارمی کنند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *