درگیری جنگنده های هندی با شی ناشناخته

۲۰۱۶-۰۲-۰۱

جتی جنگی متعلق به نیروی هوایی هند در شهر برمر ایالت راجستان راه یک شی ناشناخته در حال پرواز را سد کرد ، پس از اینکه شی بالن شکل در رادار مشاهد شد و زنگ هشدار به صدا درآمد.

IndianUfo (5)

IndianUfo (4)

سخنگویی از نیروی هوایی هند گفت :» بین ساعتهای ۱۰٫۵ تا ۱۱ صبح یک شی ناشناخته بالن شکل توسط رادار نیروی هوایی هند شناسایی شد جتی جنگنده به هوا برخاست که سد راه شی مذکور شده و آنرا به زمین انداخت. قطعات مربوطه جمع آوری شده و تحقیقات بیشتر در حال انجام است.»
افکار محلی بر این پایه است که شی مذکور بالن هواشناسی متعلق به هند یا پاکستان است. اما نیروهای هوایی به طور مشخص تایید نکرده است که آن شی چه چیزی است.
برمر ۳۰۰ مایل با جایپور فاصله دارد ، جایی که روستاییان در همین ماه مشاهده کرده بودند که جسمی مرموز به شکل یک گوی فلزی از آسمان افتاده است.

IndianUfo (3)

IndianUfo (2)

IndianUfo (1)
در واقعه ی رازول که به عنوان مشهورترین پرونده ی حل نشده ی یوفوها شناخه می شود و در جولای سال ۱۹۷۴ اتفاق افتاد، ارتش امریکا بیانیه ای صادر کرد مبنی بر این که بقایای بشقاب پرنده ای سقوط کرده را یافته است. اما درست روز بعد از ادعای پیشین عقب نشینی کرده و اعلام کردند شی مذکور بالنی هواشناسی بوده است. اما پس از آن از شواهد مختلفی سخن گفته شد مبنی بر اینکه ارتش حتی اجساد بیگانگان سرنشین بشقاب پرنده را نیز در آن یافته است.
مطابق با اظهارات پلیس هند که منطفه ی حادثه را تحت بررسی قرار داده است پنج شی مثلث شکل فلزی یافت شده است که به نیروی هوایی تحویل داده شده اند. همچنین گزارش شده است روستاییانی که در شعاع سه مایلی محل حادثه حضور داشته اند صدای انفجار مهیبی شنیده اند .
مانوج سینگ یکی از شاهدان عینی واقعه ی گوید :» صدای انفجار پنج بار شنیده شد و پس از آن چیزی به زمین افتاد.» پلیس می گوید سال گذشته نیز در ماه ژانویه چنین صدای انفجاری در نزدیکی روستای سینلی جاگر شنیده شده است و نیروی هوایی همچنان در حال تحقیق درمورد آن اتفاق است.
نظریه ی دیگری نیز وجود دارد مبنی بر اینکه احتمالا شی مذکور وسیله ی جاسوسی بوده، زیرا که در نزدیکی مرز پاکستان واقع بوده است.

http://www.ufosightingsdaily.com

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *