دیمیتری مدودیف ، نخست وزیر روسیه و اظهارات او درباره فرازمینی ها

دیمیتری مدودیف ، نخست وزیر روسیه

دیمیتری مدودیف ، نخست وزیر روسیه و اظهارات او درباره فرازمینی ها در اجلاس داووس ، در حالی که نمی دانست میکروفونش روشن است.

هرساله در داووس سویس سیاستمداران ، دانشمندان و دیگران جمع می شوند تا درباره مشکلات جهانی مذاکره و همفکری نمایند ، در سال ۲۰۱۴،در پایان یک نشست در داووس ، خبرنگاری در راهروهای اجلاس مدودیف را گیر آورده و از او می خواهد اگر اطلاعاتی درباره فرازمینی ها دارد به او بگوید . مدودیف در حالی که نمی دانسته که هنوز میکروفونش روشن است اینگونه جواب میدهد :

در اینباره می تونم به شما بگم که رئیس‌جمهور ما یک پرونده سری بسیار مهم در رابطه با فرازمینی هایی که به زمین رفت و آمد دارند ، از جانب سرویس های امنیتی دریافت کرده است ، در این رابطه یک سرویس مخفی نیز وجود دارد که فعالیت های این موجودات را رصد می کند ، برای اطلاعات بیشتر میتونید فیلم” مردان سیاه پوش” را ببینید ، فکر می کنم زمان آن فرا رسیده که ما حقایق را در مورد فرازمینی ها بگوییم اگر آمریکا این کار را نکند ، ما این کار را خواهیم کرد .
و اما نکته جالب در رابطه با اظهارات مدودیف این است که او به فیلم “مردان سیاه پوش” اشاره می کند ، که ممکن است باعث خنده شود ، زیرا فیلم مردان سیاه پوش در هالیوود درست شده و کاملا موضوعی خیالی دارد ، اما، منظور مدودیف آن فیلم نیست ، بلکه اشاره به مستندی هست که به همین نام در روسیه تولید می شود .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *