راز برش خوردگی کوههای دشت های نازکا در پرو.

چرا این کوهها قله ندارند؟

“اریک فون دنیکن”،نویسنده کتاب معروف” ارابه خدایان” و محقق مشهور فرازمینی، پس از نشان دادن فیلمی که او در هنگام پرواز با هواپیما از “دشت های نازکا” گرفته است توضیح می دهد که در یک مقایسه بسیار ساده از خطوط مستقیم بر روی کوههای “نازکا”، می توان این نتیجه را گرفت که در زمان ساخت چنین خطوطی، سازنده آن، از چنان تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار بوده است که برای بوجود آوردن این خطوط مستقیم(حال برای هر منظوری) قسمت فوقانی کوه را براحتی بریده است و جابجا کرده است. این نکته را در قیاس با کوههای اطراف آن براحتی می توان تشخیص داد، نکته جالب توجه دیگر آنکه پس از برش قسمت فوقانی کوه، اثری از بخش بالایی نمی توان درجایی دیگر یافت، این براستی خارق العاده است. در همین رابطه “جورجیو تسوکالوس” می گوید؛ تمام کوههای اطراف منطقه “نازکا”،دارای نوک یا قله کوه می باشند بدون هیچ استثنایی، اما نقاطی که بریده شده است تا خطوط را بوجود آورد ، مانند این است که کوه از وسط بریده شده و هیچ اثری از بخش بالایی آن حتی در صدها مایل اطراف “نازکا”، هم دیده نمی شود. سوال من این است که بخش بالای کوه که بریده شده کجا رفته است؟

برخی بر این باورند که علت اینکه قله کوهها بریده شده اینست که احتمالا فرازمینی ها از آن بعنوان یک باند فرود برای سفاین شان استفاده می نموده اند. حالا چرا فرازمینی ها چنین منطقه خشک و بی آب و علفی را برای فرود انتخاب نموده اند؟

بیایید تصور کنیم که فرازمینیان تازه از راه رسیده اند واز آسمان بدنبال مکان مناسبی برای انجام آزمایشات و نمونه برداری از خاک زمین می گردند و خیلی زود مایلند بدانند که این کره از چه مواد و آلیاژی ساخته شده است “نازکا”، بدون شک یکی از کاملترین و مناسبترین مکانهایی است که آنان می توانستند جواب سوالات خود مبنی بر چگونگی وضعیت کره زمین و آلیاژهای موجود در آن را بدست آورند، جالب توجه است که این منطقه همچنان بهترین مکانی است که می تواند درآن جا جواب سوالات زمین شناسی را بدست آورد.

دلیل دیگر آنکه هنوز منطقه “نازکا”، جزو بکرترین و دست نخورده ترین مناطق در کره زمین به حساب می آید، در این منطقه شما هرگونه آلیاژی را می توانید پیدا کنید، طلا، اورانیوم، مس و …. در حقیقت تمام آلیاژهایی که خاک زمین را بوجود آورده اند در این منطقه به شکل خام و از نوع درجه یک آن را می توانید بدست آورید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *