ربایش خانواده رید سال ۱۹۵۰ توسط فرازمینی ها

reedthreeربایش خانواده رید سال ۱۹۵۰ ربایش خانواده رید یکی از معدود موارد ربایشی است که هم مدرک فیزیکی از خود به جا گذاشته، و هم طبق مقیاس والی، درجه ۴ ، یا برخورد نزدیک از نوع چهارم شناخته شده است . این مورد ربایش دارای لایه ها و اسرار بسیاری است که حتی به سازمان ملل هم راه یافته است. این مورد همچنین یکی از معدود مواردی است که توجه مراجع قانونی را هم به خود جلب کرده و بنابراین اسناد رسمی از آن به جا مانده است.

مستندات وجود حجم بسیار زیادی از تابش هسته ای ، و همچنین وجود میادین مغناطیسی بسیار قوی را نشان دادند. افراد درگیر این ماجرا یک مادر و مادر بزرگ ، به همراه دو برادر به نام های توماس و متیو بودند.

ربوده شده گان

ماجرا از آن جا شروع شد که در سال های دهه ۱۹۶۰ ، در شفیلد ماساچوست، توماس ۶ ساله و برادر جوانترش، با پدیده هایی مواجه شدند که زندگی آن ها را تغییر داد. به علت سن پایین آن ها، این اتفاقات تاثیرات بزرگی بر روی آن ها داشت، تا آن جا که باعث تغییرات اساسی در باور های آن ها ، و غیرعادی خواندن آن ها توسط دیگران شد. هر دوی آن ها خاطراتی از برخورد با موجودات غیر انسانی، برده شدن آن ها به شیی دایره ای و لکه دار، که تصویر یک درخت بید در آن نمایش داده شد را به یاد دارند.

در عصر یک روز پاییزی در ماساچوست، بعد از یک سری تشعشعات و برق زدن ها، ناگهان فلاش و نوری در اتاق خواب این دو برادر ظاهر شد، این نور توماس را در برگرفت و متیو را وادار به صحبت کردن غیر ارادی کرد. بعد از چند لحظه آرامشی عجیب، فلجی غیر ارادی مادر و مادربزرگ را که در اتاق کناری بودند ، قدرت هر گونه تکلم و حرکت را از آن ها گرفت . متیو به اتاق مادرش دوید ، اما او را در حالتی ناتوان از پاسخ و حرکت یافت. هنگامی که مادر هوشیاری خود را به طور تقریبی به دست آورد، به سمت اتاق متیو دوید، اما پس از شنیده شدن صدای فریادی، و کوبیده شدن در، متیو دیگر کنار تخت خوابش نبود.

ربوده شده گان

مادر پس از آن سوار بر اسب ، در مزرعه ی ۳۲ هکتاری به جستجوی دو فرزندش پرداخت و پس از جستجوی بسیار، آن ها را در حالی که در فاصله ی ۵ متری هم ایستاده بودند، و به طرز عجیبی به یکدیگر نگاه می کردند و می لرزیدند پیدا کرد. از وضعیت آن ها، معلوم بود که شوک بزرگی به آن ها وارد شده است. از آن پس در خانه ی آن ها اتفاقات دیگری افتاد، در یک مورد درب بطری فلزی واکنش عجیبی به انگشتان متیو نشان می داد. همه این ها به همراه اتفاقات دیگری که در سال ۱۹۶۹ میلادی برای آن ها رخ داد، آن ها را مجبور به ترک محل زندگی و تجارت خود کرد. روزی ساعت ۸ شب، در حالی که همه ی آن ها به یک نمایش می رفتند، با شیی نورانی مواجه شدند که در بدن آن ها یک احساس لرزش کوچک به وجود می آورد و همچنین باعث شد که خودروی آن ها کنار جاده متوقف شود. پس از سکوتی مرگ آور، صدای لرزش سنگ های زیر خودرو، و همچنین تغییر محسوس فشار، به همراه صدای کرکننده و هجوم ناگهانی و غیر عادی جیرجیرک ها و حشرات توجه آن ها را به خود جلب کرد.

پس از آن اتفاق، آن ها برخی اتفاقات آن شب را به یاد آوردند. تام اتاقی بزرگ و تاریک ،راهرویی بلند و نورانی و محفظه و سیلندری به اندازه ی بدن را به یاد آورد. تام از برخورد با موجودات هوشمند و حشره مانندی که به نظر می رسید دستکاری ژنتیکی شده باشند سخن می گفت، که برخی اعضای انسانی، مانند دست و قابلیت ایستادن بر روی دو پا را داشتند و قد آن ها از یک متر تا یک و نیم متر تغییر می کرد. هنگامی که آن ها به خودرویشان برگشتند، آن را در جهتی بر خلاف جهت قبلی یافتند. مادربزرگ بی هدف وسط جاده به این طرف و آن طرف می رفت، مادر پشت فرمان در حالت انجماد و فلج بود، و متیو در صندلی عقب بی هوش افتاده بود.

سال ها بعد، نانسی )مادر( با هوارد رید ازدواج کرد و با او تمام ماجراهایشان با یوفو ها و بیگانگان غیرانسانی را در میان گذاشت. این ماجراها در تضاد شدید با شغل سیاسی هوارد رید که آن زمان در دفتر محلی کار می کرد بود.

در دهه ۱۹۸۰ ، پدر تام، یعنی دکتر هوارد رید، که به کار وکالت می پرداخت، با وکیلی دیگر به نام رابرت بلچمن، که بعدا وکیل خصوصی تام شد ملاقات کرد، و به تحقیق جامعی در ربایش خانواده ی رید پرداخت و گزارش ها و اعتراف ده ها شاهد را به عنوان مدرک یافت. رابرت هوارد مدارکی در این باره پیدا کرد. در یک مورد در ماه آگوست سال ۱۹۶۹ میلادی، که پدیده ای ناشناخته بر فراز ملک خانواده رید به وقوع پیوست، شاهدان بسیاری که ۱۱ کیلومتر با آن محل فاصله داشتند نیز وقوع آن را گزارش دادند.
رابرت هوارد، ربایش خانواده رید را در سمپوزیوم سازمان ملل در دوم اکتبر سال ۱۹۹۲ ، با جزییات، از جمله گزارش لرزش درونی، دستکاری جاذبه، تغییر فشار، لرزش الکترومغناطیسی، که در موارد دیگر توسط مدارک شاهدانی که بلچمن جمع آوری کرده بود گزارش شده بود ، به گوش همگان رساند.

ربوده شده گان

هدف این سمپوزیوم، معرفی موارد اثبات شده ی ربایش ها و برخورد با یوفو ها بود تا سازمان ملل را متقاعد به بازنگری و اجرای ۴۲۶ / ۳۳ بکند ) ۴۲۶ / ۳۳ به هدف سازمان ملل برای تاسیس یک آژانس یا دپارتمانی در سازمان ملل برای بررسی، مکان یابی و انتشار نتایج تحقیق درباره ی پدیده اشیای پرنده ی ناشناخته یا یوفو ها اشاره دارد(. ۱۰ روز بعد از آن بود که ناسا پروژه ی رصد مایکروویو ستی ، یا جستجو برای سیگنال های هوشمندان فرازمینی را شروع کرد. آن چه که باعث شد مورد خانواده ی رید دوباره پس از دهه ها مورد توجه قرار گیرد، دیدار و برخورد دو برادر پس از ۴۰ سال بود.

در ۳۰ مارس سال ۲۰۰۹ ، اتفاق دیگری برای متیو در شهر برونزبرگ در ایندیانا افتاد که حتی مراجع قانونی و گروه های هوافضایی به بررسی آن پرداختند. صفحه ی نشانگر خودروی متیو آسیب دیده بود و او از زمان گمشده سخن می گفت. فرمان خودرو و لباس او نیز خون آلود شده بود. تابش هسته ای بسیار زیاد، و همچنین میادین مغناطیسی ثبت و تایید شد. میدان مغناطیسی در حدی بود که باعث چرخش نشانگر قطب نما از فاصله ی ۶۰ سانتی متری آن می شد. یک افسر پلیس، یک کارگاه با تجربه ی ۳۰ ساله به بررسی ماجرا پرداختند، و برخوردی واقعی با نیرویی قوی و ناشناخته را تایید کردند. سازمان های بسیاری، از جمله سازمان های هوافضایی به بررسی مورد خانواده رید پرداختند و همه آن ها به یک نتیجه رسیدند و وجود تابش هسته ای، ناهنجاری های مغناطیسی و شواهد پزشکی و مدارک شاهدان ماجرا را تایید کردند.

بازرس و کارگاه وایت از تام آزمایش دروغ سنجی گرفت که راست گویی او را در حد ۹۹.۱ درصد، درباره ی اتفاقاتی که از کودکی و از دهه ی ۶۰ میلادی برای او افتاده بود تایید می کرد. پی نوشت: هوارد در سال ۲۰۰۶ ، چهارده سال پس از ارایه مورد خانواده رید به سازمان ملل، توسط ویروسی با منشا ناشناخته مرد. مرکز پیشگیری بیماری های ایالات متحده، پس از بررسی محل کار هوارد، آن ویروس را در شیشه ی کوچکی که در سیستم تهویه هوا کار گذاشته شده بود یافتند. از آن پس آن ساختمان تعطیل شد. یک متخصص که نتایج تحقیقات خود درباره ی خانواده ی رید را منتشر کرده بود نیز ۸ هفته بعد درگذشت. اکنون نقاشی هایی که تام از اتفاقی که برایش افتاده بود کشیده بود، در موزه یوفوی رازول نمایش داده می شود. خانواده ی رید همه دارای گروه خونی او آر اچ منفی و آ آر اچ منفی بودند .

منبع :  http://www.ufocasebook.com/2010/reedabduction.html

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *