ساخت نسخه نینتندو سوئیچ بازی A Way Out غیر ممکن نیست

بازی A Way Out

در مصاحبه اخیر کارگردان بازی A Way Out، «جوزف فرس» (Josef Fares)، معلوم شد که ساخت نسخه نینتندو سوئیچ این بازی در آینده دور از انتظار و غیر ممکن نخواهد بود.

در خلال مراسم The Game Awards 2017 که دقیقا هفته پیش برگزار شد، سازندگان بازی A Way Out تریلر جدیدی از این عنوان در حال ساخت را منتشر کردند که باعث تحسین حاضرین در سال برگزاری مراسم شد، اما صاحبان کنسول نینتندو سوئیچ به دلیل عدم اعلام نام این کنسول در پلتفرم‌های مقصد بازی A Way Out چندان رو خوشی به این بازی نشان ندادند. این در حالی است که A Way Out از فاکتور‌هایی مانند قابلیت Co-Op، ارتباط مستمر با هم تیمی‌ها و مواردی این چنینی استفاده می‌کند که نینتندو سوئیچ ذاتا بر این اساس و برای چنین بازی‌هایی ساخته شده است.اما اینکه چرا بازی A Way Out برای این کنسول هیبریدی عرضه نمی‌شود به نظر دلایل دیگری دارد.

آقای جوزف فرس در مصاحبه اخیر خود با وبسایت GamingBolt در پاسخ به سوالی که درباره دلایل عدم انتشار و امکان انتشار بازی در آینده برای سوئیچ پرسیده شد؛ این گونه پاسخ داد:

از آنجایی که این بازی در سبک سوم شخص ساخته شده است، کنترل دوربین و حرکات باید به صورت همزمان و به وسیله بازیکن صورت بگیرد که در نینتندو سوئیچ با توجه به محدودیت‌های موجود در کنترلر‌های Joycon این کار با مشکل مواجه می‌شود. همچنین به دلیل کوچک بودن تیم ما و محدودیت‌های موجود از لحاظ زمانی، در حال حاضر امکان ساخت و توسعه بازی برای نینتندو سوئیچ وجود ندارد ولی احتمال دارد که در آینده این اتفاق رخ بدهد و ما شاهد انتشار این عنوان برای این کنسول هیبریدی باشیم.

بازی A Way Out برای انتشار در تاریخ دوم فروردین ماه سال آینده (بیست و دوم مارس ۲۰۱۸) برنامه‌ ریزی شده و پلتفرم‌های مقصد این عنوان پی‌سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ خواهند بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *