سازمان بسیار مخوف و گسترده » بوهمیان گراو + ویدیو

در ادامه افشای سازمانهای شیطان پرست که بر پایه پرستش جنیان ایجاد شده اند به بررسی سازمان بسیار مخوف و گسترده » بوهمیان گراو»  Bohemian Grove خواهیم پرداخت.

سازمان بسیار مخوف و گسترده » بوهمیان گراو

از سال ۱۸۷۳ تا کنون اعضای برگزیده بوهمیان کلاب (کلوپ بوهمیان) جلسات مخفی و سری خود را در جنگلهای باستانی «رد وود» در شمال کالیفرنیا برگزار کرده اند. از اعضای سابق این کلوپ مخوف می توان به روسای جمهور آمریکا مانند رونالد ریگان – ریچارد نیکسون و ژنرال آیزنهاور اشاره کرد.

مراسم شیطان پرستی و قربانی انسان در «بوهمیان گراو» توسط محققی به نام «آلکس جونز »  افشا گردید و او موفق شد از مراسم آنها فیلم مستندی تهیه کند

مدارک نشان دهنده این است که رابطه بسیار نزدیکی بین اعضای بوهمیان گراو و گروه موسوم به   «رهبران مخفی جهانی» وجود دارد. این فرقه به طور علنی به بت پرستی و قربانی انسان برای بتی غول آسا می پردازند که سمبول جنیانی مانند آمون – استولاس و آندراس می باشد.

جرج بوش رییس جمهور کنونی آمریکا و تمام رییس جمهوران سابق و معاونین و ژنرالهای ارتش آمریکا همچنین سایر کشورها مانند انگلستان و استرالیا…همگی اعضای این گروه بوده و هستند و جالب اینکه این مسئله را با افتخار خاصی در مجامع خود ابراز می کنند . البته جزییات تشریفات آنها مخفی و دور از دید عامه مردم است ولی شرکت در کمپهای تابستانی و مراسم این گروه در اخبار انعکاس داده می شود بدون آنکه کسی بداند دقیقا چه اتفاقی در پشت درهای بسته این سازمان عظیم جهانی می افتد!

مطلب زیر برگرفته از مقاله مفصلی نوشته «سوزان بوهان» و بر اساس مستندات آلکس جونز می باشد:

» در تابستان هر سال مردانی مانند جرج بوش – هنری کیسینجر و شهرداران و فرمانداران ایالات در مراسمی  به نام » روح بوهمیا «شرکت می کنند.

 این مراسم که از سال ۱۸۷۲ در سن فرانسیسکو برگزار می شود شامل بخشهای مختلفی است که اولین آنها » سوزاندن رنجها» نام دارد.

همه ساله در این همایش مخفیانه سخنرانیهایی انجام می شود که محتوای آن از مردم پنهان شده است و مردم آمریکا نسبت به این گروه و فعالیتهای آن بدبین شده اند چرا که هیچ اطلاعات درستی در این زمینه به آنها داده نشده است«.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت تونی بیلدربرگ مراجعه کنید :bilderberg.org

در  ۲آگوست ۱۹۸۲ مقاله ای در روزنامه «نیوز ویک» چنین گزارش داد:

» سطح بالاترین کمپ تابستانی دنیا – بوهمیان گراو – هم اکنون در حال جلسه است. مساحت ۲۷۰۰ هکتاری این کمپ که به شدت مورد محافظت قرار دارد خاستگاه تمام روسای جمهور آمریکا است. گروهی که به خاطر قدرت زیاد و تشریفات مخفی اش شک همگان را برانگیخته است….مهمترین اتفاق در این جلسات «سخنرانی  کنار دریاچه» نام دارد که در این سخنرانی ها غالبا تصمیمات جدید و جدی در مورد سیاست و اقتصاد گرفته می شود«.

تصویری از مراسم بوهمیان گراو چاپ شده در سال ۱۹۱۵در مجلهNational Geographic

آنتونی سوتن سردبیر ماهنامه «نامه ققنوس » در سال ۱۹۹۶ در مقاله ای مفصل که خلاصه آن اینجا آورده شده چنین نوشت:

«تا چند ماه پیش فکر می کردیم که «بوهمیان گراو» جایگاه سیاستمداران بزرگ واشینگتن است و به مدارکی که خلاف آن را ثابت می کرد اهمیتی ندادیم . اما مقاله جدیدی از «اوبراین » و «فیلیپس» تحت عنوان » دگرگونی آمریکا» دید ما را نسبت به این گروه و فعالیتهایش عوض کرده است. بنا به گزارشهای موثق به غیر از مشروبخواری  و استفاده از مواد مخدر با گرایشهای هم جنسبا زانه  فعالیتهایی همچون آدم ربایی- تجاوز – بچه- بازی و قربانی های خونین هم در «بوهماین گراو» صورت می گیرد که البته بازپرسی های پلیس در سال ۱۹۴۷ متوقف گشت.

دهها سال است که شایعاتی مبنی بر اتفاقات عجیب در بوهمیا گراو همه جا پخش شده است. منابع دقیقتری خبر از مراسم «درودی» می دهند. مراسمی که در آن مردان با رداهای قرمز به رژه در مقابل بت بزرگ جغد شکلی می پردازند که آن را بت بزرگ «ملوک» می نامند. پایان مراسم با تپه ای از لاشه های قربانی شده مردانی که خود را خدمتکار بت بزرگ می دانند همراه می شود.

مقاله ای از روزنامه محلی «سانتا رزا سان» در سال ۱۹۹۳ گزارشی در مورد «فرقه کنعان» و بت بزرگ «ملوک» نوشت. تنها قربانی در فرقه بت پرستانه ملوکی  قربانی انسان است. در اواسط دهه ۸۰ قتلهای مشکوکی در حوالی آن منحطقه رخ داد که بازپرسی های پلیس به جایی نرسید. بر اساس گفته های فردی نزدیک به یکی از قربانیان مکانهای مخصوص قربانی کاملا در زیر زمین قرار دارند و شامل سه اتاق » اتاق تاریک «- «اتاق چرمین» و «اتاق لاشه خواری» است.

نقل قولی از خود «اوبراین» نویسنده مقاله «دگرگونی آمریکا» چنین است : خدمتگزاران مسن یا افرادی که مشکلات سلامتی داشتند به قرعه برگزیده شده و در مراسم بوهمیان گراو به قتل می رسیدند و من به این فکر می کردم که روزی هم نوبت من خواهد رسید «. اوبراین جان سالم به در برد.

سازمان بسیار مخوف و گسترده » بوهمیان گراو

منشاء فرقه های «ملوکی» و «درودی» و «کنعانی» :

تمام این مکاتب بر پایه قربانی انسان بنا شده اند . در گزارشات قرن ۲۰ از فعالیتهای این فرقه ها حداقل تشریفات شامل آشامیدن خون – قربانی کودکان -وحشیگری و ستایش ویرانی بوده است.

بنابر این «بوهمیان گراو» یک کمپ تابستانی برای بازی تنیس و شنا کردن نیست بلکه متعلق به خونریزی و قربانی است.

لینکهای زیر حاوی مطالب بیشتری به زبان انگلیسی می باشند:

کتاب» دگرگونی آمریکا » نوشته اوبراین

۴rie

jesus-is-savior

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *