ساعت هوشمند vívofit 4 نیازی به شارژ کردن ندارد

 

015147_vivofit_4_family_2

به گزارش اینفو بازار گجت های پوشیدنی با یک رکود در حال دست و پنجه نرم کردن است شرکت تحقیقاتی Canalys به تازگی مقاله ارائه کرده است که چندین دلیل عمده که کاربران دیگر این گجت ها را خریداری نمی کنند را بیان کرده است . 

 یکی از دلایل اصلی عمر باتری نسبی smartwatches است که معمولا باید چندین بار در هر هفته آن را شارژ کرد . از سوی دیگر، ردیاب های تناسب اندام عمر باتری را کم می کنند و…..

شرکت Garmin در حال حاضر اعلام کرده است که ساعت هوشمند vívofit 4 جدید را روانه بازرا خواهد کرد همچنین ادعا می کند می تواند برای یک سال بدون نیاز به شارژ کار می کند حتی اگر صفحه نمایش آن همیشه روشن باشد!

معاون فروش شرکت  Garmin بیان کرد است :

 vívofit 4 واقعا آن چیزی است که شما می خواهید ، شما می توانید آن را تنظیم کنید و همیشه از آن استفاده کنید  این دستگاه ایده آل برای مشتریانی است که می خواهند چیزی قابل اعتماد داشته باشند که نیازی به شارژ کردن نداشته باشد .

vívofit 4 به کاربران آپشن های از قبیل کالری، گام های حرکتی ، فاصله حرکتی ، میزان حرکت در زمان سفر ،میزان تپش قلب را ارائه می دهد، به غیر از این کار ها و آپشن ها ، کاربران می توانند با استفاده از گوشی های هوشمند خود این گجت را در جایی قرار دهند تا اطلاعات مربوط به معیارهای سلامتی مانند ردیابی خواب و وضعیت بدن شما را بدست آورد . این گجت همچنین می تواند حرکات کاربران را ردیابی کند و فعالیت هایی مانند پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و حتی شنا را ضبط کند.

original

همچنین توانایی تنظیم زنگ هشدار را دارد و می تواند به عنوان یک کرونومتر نیز استفاده شود. این گجت دارای ردیابی با  قابلیت “یافتن تلفن من” و همچنین یک ویجت هواشناسی است که یک نگاه سریع به شرایط آب و هوایی را ارائه می دهد. برنامه Garmin Connect به کاربران اجازه می دهد که تنظیمات سفارشی کردن خود را انجام دهند و تم های شخصی برای گجت خود انتخاب کنند .

vívofit 4 را می توان از طریق آمازون فقط با ۷۹٫۹۹ دلار خریداری کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *