ستونهای قدیمی یافت شده اثری از بیگانگان باستانی

ستونهای قدیمی یافت شده اثری از بیگانگان باستانی
آگوست ۲۰۱۵
محل کشف: کانال سیسیل, بین تونس و سیسیل
یک ستون ۱۵۵ تنی از سنگ آهک با سوراخ هایی که توسط دستگاه ایجاد شده است گواه فوق العاده ای بر حضور موجودات هوشمند از مدتها پیش بر روی زمین است.
بشر آن روزگاه ماشین آلات لازم برای ساخت و حرکت چنین ستونی را نداشته است. حتی امروز نیز حرکت یک ستون ۱۵ تنی و حکاکی روی آن بدون ماشین آلات گازی یا الکتریکی بسیار دشوار است . شاید این ستون در نزدیکی جزیره گم شده آتلانتیس باشد که خود شهر بیگانگان بوده است.

underwater-discovery

Pantelleria-Vecchia-Bank

نزدیک به ۹۳۰۰ سال پیش انسانهای شکارچی و غیر کشاورز در منطقه ای از مدیترانه که اکنون زیر اب رفته است, موفق به امری شدند که حتی مدرن ترین انسان های امروز نمیتوانند انجام دهند:ظاهرا آنها یک ستون سنگ آهکی ۱۵ تنی را با سوراخهایی در بدنه آن تراشیده اند و نزدیک به ۳۰۰ متر جا به جا کرده اند.این ستون ۱۲ متر طول دارد.
اقیانوس شناسانی که کف دریای مدیترانه را در منطقه ای بین تونس و سیسیل در سال ۲۰۱۲۲ بررسی می کردند در عمق چهل متری دریا سنگی عظیم یافتند.چنان که در مقاله منتشر شده در مجله علوم باستانشناسی آمده, این منطقه ۹۳۵۰ سال پیش (با ضریب خطای ۲۰۰ سال) به زیر آب فرو رفته است.
پیش از آن، این منطقه دریایی کم عمق شامل یک مجمع الجزایر تشکیل شده از جزایر متعدد در نیمه راه سیسیل و تونس بوده است.

منبع :

http://www.ancient-origins.net/news-history-archaeology/underwater-discovery-stone-age-humans-precisely-carved-15-ton-stone-pillar-020475

منبع :www.ufolove.wordpress.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *