سخنرانی کری کسیدی (بنیانگذار پروژه کملوت)- ۹ ژوئیه ۲۰۱۵ – کنفرانس پرونده یوفو

خلاصه سخنرانی کری کسیدی (بنیانگذار پروژه کملوت)- ۹ ژوئیه ۲۰۱۵ – کنفرانس پرونده یوفو
مطلب زیر گزیده سخنرانی کری کسیدی برای معرفی پروژه کملوت است که با حذف بخش بزرگی از معرفی پروژه و با حفظ تنها مطالب روشنگرانه سخنرانی, برای استفاده شما ترجمه شده است.

zzavacame

هشت سال است که مشغول گردآوری مشاهدات و اظهارات افراد مختلف هستم. کاری شبانه روزی و بدون تعطیلی. هر کس که با من دیدار یا تماس تلفنی داشته تحت نظر است. هر کس که میداند من که هستم در لیستی قرار گرفته که ممکن است اعضای آن در هر زمان تحت نظر قرار گرفته شوند. در هشت سال و نیم گذشته با افراد بسیاری مصاحبه کرده ام که برخی از آنها افشاگران واقعی بوده اند. پروژه کملوت پیشگام چنین مصاحبه هایی بوده. ویدئوی این مصاحبه ها در اینترنت موجود است و افراد پرشماری مطالب ما را پیگیری می کنند. این پروژه برای به دست آوردن شهرت یا ثروت نبوده. ثروت آخرین چیزی است که پروژه های اینچنینی به دست می دهند. هدف این بوده که مطالب در نقاط مختلف دنیا به گوش افراد رسانده شود.
افرادی همچون جولیان آسانژ با پروژه کملوت در تماس بوده اند. افرادی چون آسانژ در پی جمع آوری مدارک هستند. من بر این باورم که در آینده در این جهان چند بعدی تاریخ در نهایت توسط برندگان جنگ ها نوشته نخواهد شد, بلکه شاهدین عینی آن را روایت خواهند کرد. در آینده تاریخ با تکیه بر مدارک گردآوری شده تعریف نخواهد شد. مدارک قابل جعل هستند؛ درست مانند گواهی تولد باراک اوباما که جعلی است. شما, والدینتان و والدین آنها در نهایت راوی آنچه بر زمین گذشت خواهند بود. این که شما که هستید, یکی از دلایل اهمیت گواهی شاهدان عینی است. در طول هشت سال و نیم جستجو و مصاحبه, من و همکارم در موارد متعدد مورد تهدید قرار گرفته ایم و در عین حال در موارد متعدد مورد محافظت قرار گرفته ایم. اطلاعاتی که در اختیار شما قرار داده می شود حاصل چندین سال مصاحبه پروژه کملوت است این مصاحبه ها همچون قطعات یک پازل کنار همه قرار گرفته اند و تصویر کلی تر را در اختیار ما گذاشته اند.
امروز بزرگترین راز این است: شما که هستید. اسرار بسیاری وجود دارد که بعضی از آنها را عیان کرده ایم اما بزرگترین راز این است: تا جایی که من دریافته ام, شما مخلوطی ژنتیکی از دست کم دوازده نژاد غیر زمینی هستید. بدن شما, این وسیله نقلیه که در اختیار روح شما قرار گرفته ترکیبی از دی ان ای این نژادهای غیر زمینی است. ممکن است شما در بدن یک حشره یا در بدن موجودی دیگر تجسم یافته باشید و مشغول تجربه باشید, اما آنچه اهمیت دارد این است که شما روحی هستید که از منبع آمده و با گذر از ابعاد مختلف و بالا رفتن در ابعاد نهایتاً به منبع بازخواهد گشت. از نظر من, وقتی این بعد را ترک کنید میتوانید آنچه که میخواهید بشوید. آنچه اهمیت دارد این است که این وسیله نقلیه, بدن انسان, که حاصل همکاری و خلاقیت چندین نژاد غیرزمینی است و ابزار این تجربه بزرگ برای ارواح شما شده است, بر روی زمین بقای نسل بیاید.
سوال مهم دیگری که باید بپرسید این است: داستان از چه قرار است؟ به عبارت دیگر اگر به این تجربه به چشم یک فیلم نگاه کنیم, چه کسی بالادست و چه کسی پایین دست است؟ طرفین درگیر جنگ چه کسانی هستند؟ ماموریت شما چیست؟
شما در این بدن به دنیا آمده اید تا عضو تیم انسانها شوید. شما به انتخاب خوددر این وسیله نقلیه, بدن انسان, به دنیا آمده اید تا تجربه ای حیرت انگیز داشته باشید. نژاد بعضی از شما به دو یا سه گروه غیرزمینی بازمیگردد و بعضی از شما حاصل ترکیب ژنتیکی تعداد بیشتری از نژادهای غیرزمینی هستید, یا به عبارتی چند نژاده و چندفرهنگه هستید.
به یاد داشته باشید که در نهایت سلاح شما آگاهی است, اتحاد قلب و ذهن شما است, اتحاد همه کالبدهای شما است, و در نهایت یکی شدن با من برتر شما.
شما دارای تواناییهای بسیاری هستید که از بسیاری از آنها آگاه نیستید. سالها و قرنهای بیشماری صرف تجربه در این قالب شده است. برخی معتقدند ما ششمین دوره حضور بشر بر روی زمین را تجربه می کنیم. من شخصاً این عدد را کمی اغراق شده می دانم. افراد مختلف نظریات مختلفی در اینباره یا موارد مشابه دارند. آنچه مهم است پذیرفتن این نکته است که اطلاعات از هر طریق که به ما برسد, از فیلتر درک و دریافت ما رد می شود و ممکن است بخش هایی از آن دچار حذف یا تغییر شود.
آنچه من در طول این سالها دریافته ام این است که بشریت در نهایت دو راه پیش رو دارد. یکی از این دو راه این است که به دسته انسانهای فرشته گونه بپیوندد. منظور من از فرشته گونه انسانهایی نیستند که بر شانه خود دو بال دارند. ما به انتخاب خود در این بدن به دنیا آمده ایم تا تجربه کنیم. برخی از ما در تار عنکبوتی گرفتار میشویم که باعث میشود بارها و بارها در همین قالب به دنیا بیاییم. این گرفتاری تا زمانی ادامه پیدا میکند که حقیقت را دریابیم. بعضی از ما از این تار رسته ایم اما از آنجا که بشر هنوز بر روی زمین زندگی میکند و در دوران بسیار سرنوشت سازی به سر میبرد, چنین تصمیم گرفته ایم که دوباره در قالب بشر بر روی زمین تناسخ یابیم. یکی از چنین افرادی بوریسکا, پسر روسی است که اکنون سالهای نوجوانی را سپری میکند. بوریسکا از سالهای کودکی به روشنی زندگیهای قبلی خود را به خاطر داشت و میدانست سربازی جنگجو بر روی مریخ بوده که به انتخاب خود در قالب بشری زمینی تناسخ یافته است.
آنچه از من میشنوید خودتان میدانید اما فراموش کرده اید. من تنها تلنگری میزنم تا اطلاعات را مجددا به شما یادآوری کنم. از دیدن کودکانی که تواناییهایی فراتر از شما دارند تعجب نکنید. شما نیز واجد تمام این تواناییها هستید. شما تواناییهای دوازده نژاد غیر زمینی را در دی ان ای خود دارید. بعضی از این نژادها قابلیت پرواز دارند, بعضی دیگر قدرت تله پاتی دارند. مخصوصاً اگر کهنسال هستید, غذا و آب آلوده و دستکاری هایی که بر روی شما انجام گرفته باعث شده این تواناییها مخدوش شود. وسیله نقلیه شما, بدن شما دچار ضعف شده است. اما میتوانید آن را به حالت اولیه بازگردانید, حتی در همین تناسخ. هر یک از شما دارای استعدادی منحصر به فرد هستید که ممکن است حتی مثلاً در ۶۰ سالگی آن را به عمل نرسانده باشید. شما در یک میدان انرژی هستید که دارای ارتعاش است. اگر راستگو باشید ارتعاشات شما از چاکرای قلب شما منتشر میشود و به دیگران میرسد.
زمین در حال حاضر زیر بمباران میدانهای انرژی بسیار قدرتمند قرار گرفته است. نژادهای غیرزمینی و رپتیلن ها (خزندگان) از این واقعیت آگاهند و از همین روست که اخیراً تا این حد مورد بازدید نژادهای غیر زمینی قرار گرفته ایم. آخرین باری که وارد چنین میدانهای انرژی قدرتمندی شدیم دوران آتلانتیس بود. اغلب درباره آتلانتیس صحبت میکنم و همیشه گفته ام بسیاری از ما به انتخاب خود از آتلانتیس در این زمان و بدن تناسخ یافته ایم. ازدیاد جمعیت زمین نیز از همین روست. فریب هشداریهایی را که درباره افزایش جمعیت زمین به میزانی فراتر از توانایی و ظرفیت زمین میشنوید نخورید. ما انتخاب کرده ایم در این دوران سرنوشت ساز بر روی زمین حضور یابیم.
پس در یک سوی جبهه جنگ انسانهای فرشته گون قرار دارند, ما. باید از بردگی و بندگی بپرهیزیم, به تحصیل دانایی بپردازیم و آگاه باشیم که به عنوان بخش کوچکی از جهان هستی تاثیرگذار هستیم. در سوی دیگر جبهه ابَر انسان روبوتیک قرار دارند. ابَر انسان روبوتیک ترکیبی از بدن انسان, تکنولوژی, هوش مصنوعی و ماشین است. منظور من این نیست که انسان فرشته گونه نباید از تکنولوژی استفاده کند, بلکه منظور این است که ما باید تکنولوژی را در خدمت خود قرار دهیم و نه برعکس, و در نهایت اجازه ندهیم ما را تبدیل به برده کنند. طرف مقابل چه می خواهد؟ نژادی جدید از انسان.
غیرزمینی های خاکستری تا کنون تعداد زیادی از زنهای زمینی را دزدیده اند تا نژادی ترکیبی ایجاد کنند. بعضی از این نژادهای خاکستری, مخصوصاً گونه ای که مشغول آدمربایی و ایجاد نژاد ترکیبی است علی رغم میل انسان مشغول انجام چنین فعالیتهایی است. این فعالیتها در مقیاسی بسیار بزرگتر از آنچه تصور میکنید در حال انجام است. ممکن است برخی از فرزندان شما دو رگه انسان و خاکستری باشند.
اطلاعات باارزش بسیاری از مصاحبه با کاپیتان مارک ریچاردز دریافت کرده ام. او که خود عضو نیروی هوایی و پدرش عضو نیروی دریایی بوده است, اکنون به اتهام نادرست قتل عمد در زندان به سر میبرد تا مبادا اطلاعاتی را که دارد آزادانه با عموم در میان بگذارد. او و پدرش هر دو از خاندان ایلومیناتی بوده اند و پدرش با وینستون چرچیل و خاندان های پرقدرت انگلستان آشنایی داشته اند. مصاحبه با او در زندان کار آسانی است. من در مصاحبه اول دو ساعت و در مصاحبه دوم چهار ساعت فرصت داشتم که تماماً به پرسش از او گذشت. در مصاحبه دوم من تنها اجازه داشتم یک مداد همراه خود داشته باشم تا از مطالب یادداشت برداری کنم. مایلم آنچه از او شنیده ام برایتان بازگو کنم, چرا که اول از همه, با پول مالیات شما چنین اقداماتی انجام میشود, دوم اینکه فرزندان شما مورد استخدام آنها قرار میگیرند. سوم اینکه همه شما در حال تبدیل به ابر انسان, ابرسرباز هستید. با آلوده کردن مزارع به نانو شما در حال تبدیل به ابرسربازهایی رام و سر به راه هستید که در ارتش آنها استخدام خواهید شد و به جنگ خواهید پرداخت. چندین سیستم هوش مصنوعی دست اندرکار برنامه ریزی برای زمین هستند. یکی از این سیستمها میتواند رفتار بشر را پیش بینی کند و در نتیجه بر اساس این پیش بینی به منظور کنترل, برنامه ریزی کند. در کشوری همچون انگلستان کنترل و نظارت تا حدی باورنکردنی در همه جا رسوخ کرده است. چرا تا این اندازه مشغول برنامه ریزی برای کنترل هستند؟ زیرا شما همچون یک حیوان خانگی رام و ابله نیستید که تنها با نگاه داشتن شما در اسارت و تغذیه شما موضوع برایشان حل و فصل شود.
آگاهی شما همچون یک ویروس است. شما بعد از شنیدن این مطالب به خانه میروید بدون آنکه به خانواده خود چیزی بگویید, اما بدانید که حتی از طریق اوسموزی که هرگز اهمیتش به شما گفته نشده, آگاهی شما همچون ویروس منتقل میشود تا در نهایت از مرزهای زمین نیز بگذرد. گاهی با افرادی روبرو میشوید که به شدت در مقابل آنچه از شما میشنوند مقاومت میکنند اما ناگهان در عرض چند هفته مطالب را به راحتی هضم میکنندو راهی را طی میکنند که شما در طول سه سال تلاش و مطالعه دریافته اید. ما انسانها چنین هستیم. افشای رازها از سالهای دهه ۵۰ اغاز شده است. تعداد سرنوشت سازی از انسانها در حال آگاه شدن از هر آنچه میگذرد شده اند. ایلومیناتی در حال ایجاد دو جامعه است. یک جامعه دارای توانایی تکنولوژیکی ده هزار سال فراتر از ما است. دسته دوم ما هستیم که همچنان در ماشین های قوطی حلبی با سوختهای بسیار قدیمی و موتورهای عقب مانده جابجا میشویم. انرژی مجانی از منابعی همچون فیزیک پلاسمایی و انرژی تاریک که از ستاره های نوترونی منفجر شده تحصیل می شود برنامه اکتشافات فضایی جامعه اول را به سرعت پیش میبرد و این بخش از جامعه را همسطح بسیاری از نژادهای پیشرفته غیر زمینی قرار داده است. شما پل آگاهی هستید. شما باید با بخشی از انسانیت که نمیداند چه وقایعی در حال رخ دادن است ارتباط برقرار کنید. ما همه بخشی از این سفر هستیم. حتی کسانی که دست اندرکار برنامه فضایی سرّی هستند.
بدانید که فرزندان شما بدون اجازه شما برای این جنگ به استخدام آن ها در می آیند. شما مورد استفاده آنها قرار دارید. بدانید که تلویزیون ابزاری برای برنامه ریزی شماست. دو نژاد خزنده برای مالیکت و گرداندن زمین در حال تلاش هستند و ظاهراً موفق نیز شده اند. رپتورها و آبی ها نیز بر روی زمین حضور دارند و فعال هستند. پلیدیانها نژادی مثبت هستند که اخیراً از فعالیت خود در زمین کاسته اند اما مهم است بدانید که بسیاری از شما حامل دی ان ای آنها هستید. برخی نژادها منظوری دوگانه دارند. مثلا آندرومدئایی ها که برای پیشرفت ما تلاش میکنند اما احتمالاً منظورشان این است که ما را موتور محرکه پیشرفت خود کنند. شاید شما مشغول کار کردن برای آنها باشید بدون آنکه خودتان بدانید. در سیستم سیاسی امریکا جمهوری خواهان و دموکرات ها دو حزب عمده هستند ولی بدون هیچ شکی هر دو توسط غیرزمینی ها مدیریت میشوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *