سونی به ساخت بازی‌های داستان‌محور ادامه خواهد داد

مدیر عامل جدید شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی پس از جدایی آندرو هاوس، «جان کودرا» (John Kodera)، درباره آینده بازی‌های این شرکت صحبت کرده است.

 

جان کودرا متعهد شد که سونی به ساخت بازی‌های تک‌نفره و داستان محور ادامه خواهد داد. کودرا پستی در توییتر منتشر کرده است که در آن به طرفداران می‌گوید که نگران بازی‌ها به عنوان یک سرویس (games-as-a-service) نباشند.

من تمام تلاش خودم را برای ادامه کار عالی اندرو هاوس خواهم کرد. درباره موضوع بسیار حساس بازی‌ها به عنوان یک سرویس باید بگویم که نگران آن نباشید. دید پلی‌استیشن به این موضوع فوق دارد.

موضوع بازی‌ها به عنوان یک سرویس در حال افزایش محبوبیت خود است و در آن توسعه دهندگان سعی می‌کنند برای سال‌ها و ماه‌ها به پشتیبانی از بازی خود ادامه می‌دهند و محتوای جدید برای آن منتشر خواهند کرد. PUBG در این مورد یک مثال بسیار خوب است و توسعه دهندگان آن به صورت مداوم برای آن به روزرسانی منتشر می‌کنند و هنوز قصدی برای ساخت PUBG 2 ندارند. از طرف دیگر استودیو Psyonix نیز با بازی Rocket League نیز یک مثال خوب دیگر محسوب می‌شود.

در مراسم PlayStation Experience در سال پیش نیز استودیو ناتی داگ که سازنده دو عنوان داستان‌محور بسیار موفق Uncharted و The Last of Us است، متعد شده بود که به ساخت بازی‌های تک‌نفره ادامه دهد و نیل دراکمن اعلام کرد:

ما برای همیشه به ساخت بازی‌های تک‌نفره، داستان‌محور و خطی ادامه خواهیم داد.

سونی برای سال آینده چندین بازی داستان‌محور از جمله Detroit: Become Human ،God of War ،The Last of Us: Part II و Spider-Man را برای عرضه دارد ولی باید منتظر ماند و دید که در آینده تصمیمات کودرا چه خواهند بود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *