شی ناشناسی که خواب را از چشمان آمریکایی ها و مکزیکی ها ربود

۲۵ آگوست ۱۹۷۴، کویامه، مکزیک.

۲۵ اگوست ۱۹۷۴ ،ساعت ۱۰:۰۷ شب ،رادارهای نیروی هوایی آمریکا در تگزاس شی ای را مشاهده می کنند که در حال کم کردن ارتفاع است و مسیرش بسوی مکزیک است.متخصصان احتمال شهاب سنگ را می دهند اما با بررسی نوع رفتار شی بزودی مشخص می شود که این یک شهاب سنگ نیست. ساکنان شهر کویامه در مکزیک که یک روز تابستانی را پشت سر گذاشته اند در حال آماده شدن برای خواب هستند و نمی دانند در ۵۰ مایلی شان در آسمان چه اتفاقاتی در حال وقوع است. ناسا که همچنین از ماجرا باخبر شده بدقت شی را تحت نظر می گیرد.این در حالی است که مکزیکی ها نیز از ماجرا باخبر شده و شی را زیر نظر گرفته اند.این شی دقایقی بعد به ۵۰ مایلی آسمان کویامه در مکزیک می رسد. بلافاصله تلفنی از وزارت دفاع امریکا به دفتر ریاست جمهوری مکزیک زده می شود و خواسته می شود که در این مورد به دولت مکزیک کمک کند.در خواستی که از طرف مکزیکی ها رد می شود.

دقایقی بعد برخی ساکنان محلی در نزدیکی کویامه خبر از رویت نور شدیدی در آسمان می کنند.چه اتفاقی افتاده است ؟ اما چیزی که هنوز هیچکس نمیداند اینست که شی ناشناس با یک هواپیمای مسافربری برخورد نموده است.بلافاصله ارتش مکزیک نیروهای ویژه را به منطقه گسیل می نمایند.در همین اثنا نیروی هوایی امریکا بدون اجازه بصورت مخفیانه دو هلی کوپتر با نیروهای ویژه به مکزیک می فرستد.نیروهای امریکایی موفق می شوند مکان شی را پیدا کنند وقتی به انجا می رسند در کمال تعجب می بینند که یک شی مدور بسیار بزرگ بر روی تراکی گذاشته شده و تمام نیروهای ویژه مکزیکی مرده اند.بنظر می رسد که این نیروها احتمالا بوسیله ماده ای مسموم و کشته شده اند. آنها بلافاصله دست بکار شده و شی ناشناس را با هلی کوپتر جابجا می کنند و تمام اجساد را روی هم تلنبار کرده و منفجر می کنند و شی ناشناس را به مکان نامعلومی منتقل می نمایند.

برخی یوفولوژیست ها معتقدند که این شی به پایگاه هوایی رایت پترسون منتقل شده است. گفته می شود این پایگاه قبرستان اشیا ناشناس پرنده است و حتی اجساد بیگانگان رازول و مواردی دیگر در آنجا نگهداری می شود.ادعایی که توسط دولت امریکا و نهادهای ذیربط بکلی انکار شده است.دولت مکزیک پیگیر ماجرا شده اما هیچ اثری نه از نیروهای ویژه و نه از شی ناشناس نمی یابند و دولت امریکا هرگونه مداخله در این ماجرا را رد می کند.اما هواپیمای مسافربری در چند کیلومتر آنطرفتر پس از برخورد سقوط می کند و تمام سرنشینان کشته می شوند.این ماجرا توسط برخی از نظریه پردازان توطئه و یوفولوژیست ها روایت شده امااینکه واقعا اتفاق افتاده باشد در هاله ای از ابهام قرار دارد.البته علت سقوط هواپیمای مسافربری نیز مشخص نمی شود اما تمام ساکنان شهر کویامه معتقدند که در آن شب شی ای خارج از این دنیا با هواپیما برخورد نموده است

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *