فرازمینیان حوادث کریمه و اوکراین را زیر نظر دارند.

۲۰۱۴-۰۳-۱۲

روز گذشته یک یوفوی سیگاری  شکل در آسمان کریمه در اوکراین دیده شد. آیا فرازمینیان اتفاقات اخیر را زیر نظر دارند ؟

aliens-ufo-ukraine_crimea

کریمه سوابق زیادی از پدیده های شگفت انگیز و و ملاقات فرا زمینیان دارد.

گفته شده که نژاد Vinnitvaryاز کریمه در اوکراین بازدید کرده اند . آن ها از صورت فلکی طاووس(Pavo ) می آیند. آن ها از سال ١٠٠٠ میلادی به زمین رفت وآمد دارند. به نظر می رسد  نژادی  خیر خواه با قدرت های شگفت انگیز هستند . آخرین بار در ادسا(Odessa) در اوکراین در جولای سال ١٩٩۵ دیده شدند .

case-1924

case-1924_1

در سال ١٩٢۴ در نزدیکیDnipropetrovskدر اوکراین سه  دختر کاپیتان  Andriychukنا پدید شدند. کشاورزی که دختران را دیده بود و آن ها را تا فاصله ای دنبال کرده بود  گفت آن ها را دو ساعت قبل از طلوع آفتاب دیده است که به سمت جنگل می روند. بعد از نیم ساعت پیاده روی او نوری بنفش و قرمز در میان درختان در مه دید.

او جلوتر رفت و گفت جسمی نورانی  معلق درهوا مانند آسیاب بادی اما مانند هواپیما با پنج موجود کوچک مانند بچه ها اما با صورتی بسیار مسن تر دید . بعد آن جسم آسیاب بادی شکل را دید که به آرامی پرواز کرد و به سمت ستارگان رفت تا آن جا که نا پدید شد.  او  به طرف خانه ی کاپیتان دوید تا آن ها را سریعا از این حادثه مطلع کند , هنگامی که به خانه ی آن ها رسید با جسد مرده ی کاپیتان و همسرش بر روی تخت روبرو شد . در آشپزخانه نامه ای از طرف یکی از دختر ها گذاشته شده بود که روی آن نوشته شده بود : » ما داریم به همراه دوستان خود به مدرسه ای در ماه می رویم  » .

دردوم اکتبر ١٩۴٧ , یوفویی فرازمینی درIllichivsk Odessa در اوکراین بر زمین نشست. ٢ روز بعد ١٢ ماهیگیر بر روی یک کشتی ماهیگیری ناپدید شدند.  ٣۵ سال بعد , یکی از ماهیگیران گمشده با سن ١۶ سالگی درMaardu, Estonia آمد و گفت » در ماه بوده است  » . سال بعد او با زخمی کردن  خود , خودکشی کرد . روی سینه اش این عبارت با چاقو هک شده بود   : SS Waratahکشتی استرالیایی سال١٩٠٨.م  , … آن ها هنوز منتظرند

اس اس واراتا, کشتی استرالیایی بود که در سال ١٩٠٨ با ٢١١ مسافر و خدمه ناپدید شد و اثری از آن پیدا نشد.

کنفرانس یالتا (The Yalta «Argonaut› Conference)

b14f0-lorenzo_costa_001

کنفرانس یالتا در سال ۱۹۴۵ میلادی، به مدت هشت روز در کاخ تزارها در شهر یالتا واقع در شبه جزیره کریمه برگزار شد. چند ماه پیش از پایان جنگ جهانی دوم در یالتا، روزولت رییس جمهور آمریکا وچرچیل نخست وزیر انگلستان از یک سو و استالین ازسوی دیگر در باره تقسیم غنایم جنگی قبل از پایان آن به بحث پرداختند. نکته این جا است که کد رمزنام این کنفرانس , » Argonaut » , آرگونات , به معنای سفر و کشتیرانی به سمت نور ها / دریانوردان به ستارگان است .

 هرم  کریمه

درسال ٢٠١٢ , دانشمندی در جست و جوی آب به طور اتفاقی با جسمی سخت برخوردکرد و با تحقیقات بیشتر و کند و کاو هرمی بزرگ با عرض ۴۵ متر و ارتفاع ٧٢متر کشف شد .  هرم دارای نوکی مانند هرم  های ما یایی است , اما خود هرم بیشتر مانند هرم های مصری است . درون هرم مومیایی  موجودی ناشناس با قد١.٣۴متر با تاجی بر سرش کشف شد.

crimea-pyramid

در مارچ ٢٠١۴ , زلزله ای در نزدیکی این هرم به وقوع  پیوست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *