فروش ۵٫۹ میلیون دستگاه پلی‌استیشن ۴ در تعطیلات کریسمس

پلی‌استیشن 4

به تازگی سونی جزئیات میزان فروش پلی‌استیشن ۴ در تعطیلات کریسمس را اعلام کرده است که نشان می‌دهد، میزان کل فروش این کنسول در حال نزدیک شدن به رقم ۷۵ میلیون دستگاه است.

طبق انتظارات پلی‌استیشن ۴ در تعطیلات کریسمس امسال هم فروش سرسام‌آوری را تجربه کرد. بیش از ۵٫۹ میلیون دستگاه از پلی‌استیشن ۴ در تعطیلات کریسمس به فروش رفته است که میزان کل فروش این کنسول را به رقم ۷۳٫۶ میلیون دستگاه می‌رساند. به احتمال زیاد دفعه‌ی بعد که درباره‌ی فروش پلی‌استیشن ۴ خبری منتشر می‌شود، فروش آن از ۷۵ میلیون دستگاه گذر کرده است.

در مورد فروش نرم‌افزار‌های این کنسول اعلام شده که ۵۵٫۹ میلیون نسخه نرم‌افزار در طول تعطیلات به فروش رسیده است. این رقم شامل فروش نسخه‌های دیجیتالی از فروشگاه پلی‌استیشن به علاوه‌ فروش نسخه‌های فیزیکی در خرده‌فروش‌ها می‌شود. با احتساب این رقم، نرم‌افزار‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ تا پایان سال ۲۰۱۷، موفق به فروش ۶۴۵ میلیون واحدی شده‌اند.

«جان کودرا» (John Kodera) رئیس شرکت سونی هم در مصاحبه‌ای درباره‌ی عملکرد پلی‌استیشن ۴ در سال ۲۰۱۷ صحبت کرده است و آمار و ارقام جدیدی را هم از تعداد مشترکین سرویس PlayStation Plus به اشتراک گذاشته است. طبق گفته‌ی کودرا، هم‌اکنون این سرویس میزبان بیش از ۳۱ میلیون عضو است.

به لطف حمایت‌ همیشگی طرفداران سونی در سراسر دنیا، ما مفتخریم که فروش فوق‌العاده‌ی این کنسول در طول تعطیلات زمستانی را به اطلاع شما برسانیم. شبکه پلی‌استیشن‌ در حال ادامه‌ی روند رو به رشد خود است. به طوری که تعداد مشترکین PS Plus از رقم ۳۱٫۵ میلیون عضو، گذر کرده است. ضمنا فروشگاه پلی‌استیشن در طول دسامبر ۲۰۱۷ بیشترین فروش ماهیانه از زمان شروع به کار خود را تجربه کرده است.

دوست دارم از صمیم قلب از جامعه‌ی بزرگ پلی‌استیشن و همکاران‌مان که در رسیدن به این دستاوردهای بزرگ، کمک‌مان کرده‌اند، قدردانی کنم. ما قول می‌دهیم که تعهد خود نسبت به خلق تجربه‌های لذت‌بخش برای مخاطبان را حفظ کنیم که شامل عرضه‌ی بازی‌های انحصاری بیشتر و سرویس‌های شبکه‌ای خلاقانه‌تر می‌شود تا پلی‌استیش ۴ مثل همیشه، به بهترین مکان برای تجربه‌ی بازی‌ها تبدیل شود.

فروش فوق‌العاده‌ی پلی‌استیشن ۴ در این چند سال اخیر نشان می‌دهد که شرکت سونی از چه محبوبیت بالایی در نزد بازیکنان برخوردار است و با توجه به این شرایط، بعید است که فروش  پلی‌استیشن ۴ به این زودی‌ها دچار افت شود. در واقع با وجود انحصاری‌های بزرگی مانند God of War، Detroit: Become Human، Spider Man، Days Gone، MLB The Show 18 و Dreams که در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهند شد، می‌توان پیش‌بینی کرد که فروش این کنسول در سال ۲۰۱۸ حتی بیشتر از ۲۰۱۷ هم باشد و رکوردهای بیشتری را جابه‌جا کند.

نظر شما چیست؟ آیا کنسول پلی‌استیشن ۴ مستحق این فروش بالا است؟ نظر خود را با به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *