قابلیت Backward Compatibility در سال ۲۰۱۸ به کار خود ادامه خواهد داد

قابلیت backward compatibility

طبق اعلام مایکروسافت، در هفته‌های منتهی به کریسمس و سال جدید میلادی، بازی جدیدی به قابلیت Backward Compatibility اضافه نخواهد شد.

 

بدون شک یکی از بهترین و مهم‌ترین برگ‌های برنده مایکروسافت در نسل هشتم بازی‌های ویدئویی که توانست تا حدودی بر ضعف‌های مایکروسافت از جمله کمبود بازی‌های انحصاری برای ایکس باکس وان ایکس سرپوش گذارد، ویژگی برگردان جانبی یا همان قابلیت Backward Compatibility بود است که بازیکنان با استفاده از آن می‌توانند به خیل عظیمی از عناوین نسل ششم و هفتم بازی‌های رایانه‌ای دست پیدا کرده و آن‌ها در کنسول نسل هشتمی خود امتحان کنند.

در سالی که گذشت بیش از ۱۵۰ عنوان تحت قابلیت Backward Compatibility برای خانواده ایکس باکس وان منتشر شدند که در این بین ۱۳۶ بازی متعلق به ایکس باکس ۳۶۰، ۱۳ بازی متعلق به کنسول نسل ششمی ایکس باکس و ۷ عنوان نیز از بازی‌های نسل هفتمی بهبود یافته هستند.

حال پس از یک سال تلاش بی‌وقفه، اعضای تیم Backward Compatibility مایکروسافت تصمیم گرفتند که تا اوایل سال آینده میلادی در تعطیلات به سر ببرند و مدتی را به خود اختصاص دهند و پس از آن دوباره به کار بازگشته و عناوین جدیدی از نسل هفتم و ششم را برای ایکس باکس وان ایکس مهیا کنند.

پس بهتر است که در این مدت چند هفته‌ای سری به آرشیو بلند و بالای قابلیت Backward Compatibility بزنید و تا اوایل سال ۲۰۱۸ و اضافه شدن بازی‌های جدید به آرشیو مایکروسافت خود را سرگرم کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *