قاچاق مواد توسط کبوتر

انتقال مواد مخدر با کبوتر

در گدشته قبل از ظهر تکنولوژی از کبوتر ها برای فرستان نامه و پیغام استفاده می شد . گویا هنوز هم دسته ای از افراد از این راه ارتباطی نه تنها استفاده می کنند بلکه به کسب درآمد نیز می پردازند ، بله درست متوجه شدید استفاده گویا از کبوترهای نامه بر هنوز هم منسوخ نشده فقط نوع پیام هایی که توسط آن ها ارسال می شود عوض شده .

خیلی خوب میشد که این خبر واقعیت نداشت ولی مقامات کویت اعلام کردند که یک کبوتر را در حال انتقال ۱۸۰  قرص اکستازی از کویت به عراق بود را به دام انداختند .

انتقال مواد مخدر با کبوتر

پلیس هم اقدام به تعقیب این کبوتر نمود تا مشاهده کردند که بر روی پشت بام یک خانه فرود آمد که با بررسی هایی که انجام دادند متوجه شدند یک باند قاچاق مواد مخدر در آن خانه ساکن هستند . پس از بررسی هایی که به عمل آمده و اعتراف قاچاقچیان معلوم شد که آن ها از کبوتر ها برای جابجا نمودن مواد مخدری مانند قرص های اکستازی و کوکائین استفاده می کردند .

هر کبوتر می تواند وزنی ماعل ۱۰ درصد وزن خود را جابجا نماید و همچنین می تواند ۱۵۰ کیلومتر را بدون استراحت طی نماید ( با همون ۱۰ درصد بار ) . پس این بار که به آسمان نگاه کردید و یه کبوتر رو دیدید این احتمال رو هم در نظر بگیرید که ممکن است در حال جابجایی محموله مواد مخدر باشد .

منبع : boredpanda.com 

ترجمه : اینفو

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *