قیمت و شرایط فروش خودروهای فولکس‌ واگن (ماموت خودرو)

 

لیست قیمت و شرایط فروش محصولات شرکت ماموت خودرو (نماینده رسمی فولکس‌واگن در ایران) شامل خانواده‌ی فولکس‌واگن در اسفندماه ۱۳۹۶

قیمت و شرایط فروش فولکس واگن پاسات

passat

فولکس واگن پاسات، مشخصات فنی، قیمت و هر آنچه درباره آن باید بدانید

نام محصولقیمت نمایندگیشرایط فروشسود مشارکت
فولکس واگن پاسات
۲۰۱۸
۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰۱۵۰ میلیون تومان در زمان ثبت‌ نام و ۱۵۳ میلیون تومان در زمان تحویل خودرو – موعد تحویل ۶۰ روزه۱۴ درصد

نسخه وارداتی پاسات، با کد ۱٫۸T S عرضه می‌شود که ۱.۸ لیتری توربوشارژ و مجهز به اینترکولر است. قدرت این مدل، ۱۸۰ اسب بخار و نهایت گشتاور آن ۲۵۰ نیوتن‌متر است که از دور موتور ۱۲۵۰ دور بر دقیقه حاصل می‌شود. جعبه‌دنده‌ی پاسات استاندارد، ۶ سرعته‌ی اتوماتیک است و می‌تواند ظرف ۷.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. میانگین مصرف سوخت این خودرو، کمتر از ۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برآورد می‌شود که با سرعت ثابت در بزرگراه به ۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و در ترافیک شهری به ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد. نهایت سرعت پاسات ۱٫۸T S، نزدیک به ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

قیمت و شرایط فروش فولکس واگن تیگوان

Tiguan

فولکس واگن تیگوان؛ مشخصات فنی، قیمت و هر آنچه درباره آن باید بدانید

نام محصولقیمت نمایندگیشرایط فروشسود مشارکت
فولکس واگن تیگوان
۲۰۱۸
۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰۱۶۰ میلیون تومان در زمان ثبت‌ نام و ۱۶۰ میلیون تومان در زمان تحویل خودرو – موعد تحویل ۶۰ روزه۱۴ درصد

فولکس واگن تیگوان، تنها با یک پشرانه‌ی ۲ لیتری توربوشارژ و مجهز به اینترکولر در ایران ارائه می‌شود که قدرت ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر از دور موتور ۱۹۰۰ دور بر دقیقه دارد. این خودرو با کد ۲٫۰TSi BMT 150 SEL 5dr شناخته می‌شود و در همه‌ی مدل‌ها، با جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته‌ی خودکار ارائه می‌شود. این خودرو، در زمانی بین ۸ تا ۸.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت دارد. میانگین مصرف سوخت برای تیگوان ۲ لیتری، ۷.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

نکات:

  • تمامی هزینه‌های شماره‌گذاری، به همراه هزینه بیمه شخص ثالث یک‌ساله برای کلیه خودروها به عهده شرکت ماموت خودرو است.
  • کلیه خودروها دارای گارانتی ۵ ساله و یا ۱۵۰ هزار کیلومتر توسط نماینده شرکت فولکس‌واگن در ایران هستند.
  • حق‌الزحمه نمایندگی مجاز فروش توسط شرکت تأمین و پرداخت می‌شود و بنابراین دریافت هرگونه وجه اضافه تحت هر عنوان، غیر مجاز و بر خلاف مقررات شرکت ماموت خودرو است.
  • متقاضیان خرید خودرو مکلف هستند کلیه وجوهات مربوط به قیمت خودروی مورد درخواست را فقط به نام شرکت ماموت خودرو یا از طریق دستگاه پوز، به حساب شرکت واریز کنند که در صورت عدم رعایت موارد فوق، شرکت ماموت خودرو هیچگونه مسئولیت و تعهدی در قبال متقاضی نخواهد داشت.
  • مالیات بر ارزش افزوده بر اساس نرخ مصوب ابلاغی وزارت امور اقتصادی و دارایی در زمان تحویل خودرو توسط شرکت محاسبه خواهد شد و در صورت افزایش نرخ، متقاضی متعهد به پرداخت نقدی مابه‌التفاوت آن با اعداد مندرج در جدول فوق خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *