کبوتران در دام مثلث برمودا

جام جم آنلاین: کبوتربازان منطقه ای در انگلستان که کبوتر هایشان از ماه آوریل تاکنون هنگام پرواز به طور مرموزی ناپدید می شوند به هراس افتاده اند.
100898103435

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از جپیک، این منطقه که بین سه شهر کوچک تیرسک، ودربی و کانست قرار دارد پس از ماجرای مرموز ناپدید شدن کبوتران در آسمان آن توسط کبوتربازان به نام مثلث برمودا نامیده می شود.

از ماه آوریل تا کنون صدها کبوتر منطقه تیرسک که توسط صاحبانشان به پرواز درآمده تا در مسابقه کبوتران نامه بر شرکت کنند، ناپدید شده و هرگز به مقصد نرسیده اند.

تا به امروز هیچ دلیلی برای ناپدید شدن مرموز کبوترران در آسمان منطقه پیدا نشده است. فرضیه های زیادی مطرح می شوند تا بیم و هراس کبوتربازان را در برابر این پدیده کاهش دهند.

برخی از مقامات بارش های بی سابقه در منطقه را دلیل ناپدید شدن کبوتران عنوان کرده اند. برخی دیگر توفان های خورشیدی اخیر را علت آن می دانند و تعدادی دیگر می گویند که علائم ارسال شده توسط رادارها باعث می شود کبوتران از مسیر خود منحرف شوند.

به هر حال، فعلا آسمان مثلث برمودا بین سه شهر کوچک تیرسک، ودربی و کانست از سوی کبوتربازان به عنوان منطقه ممنوعه پروازی اعلام شده و آنها از بیم اینکه کبوترهای محبوب خود را باز نیابند جرات به پرواز درآوردن آنها را ندارند. مترجم: بهرام افتخاری.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *